Тарифний план «Дзвінки закордон»

Переваги

Це оптимальний вибір для тих, кому потрібно дзвонити за кордон та не витрачати багато коштів!

 

Послуги в межах України


Пакет послуг на 4 тижні, грн

30

Розрахункова вартість, грн/день*

1,07

Інтернет, ГБ

2

Дзвінки на номери lifecell

Безліміт

Дзвінки на номери мереж інших операторів мобільного зв'язку України, грн/хв

0,60

Дзвінки на номери мереж фіксованого зв’язку, грн/хв

0,60

Плата за з'єднання при дзвінках по Україні, грн

0

SMS по Україні, грн

100 SMS за 2 грн в день користування2

Міжнародні дзвінки

Міжнародні дзвінки

від 0,80 грн/хв
(деталі тут)

Тарифи в роумінгу

Дзвінки у роумінгу

від 25 грн / 10 хв
(деталі тут)

Інтернет у роумінгу

від 30 грн / 100 МБ
(деталі тут)

SMS у роумінгу

від 20 грн / 15 SMS
(деталі тут)


* Розрахункова вартість за день пакета послуг – це орієнтовна вартість, розрахована за 1 день пакета послуг шляхом ділення вартості такого пакета послуг на період його дії (кількість днів) та округлення до копійок. Розрахункова вартість за день пакета послуг наведена з інформаційною метою для можливості співставлення споживачами вартості різних пакетів послуг і не може бути сплачена окремо; оплата вартості пакета послуг здійснюється лише у повному обсязі.

Не знайшли те, що шукали?

Подивіться відповіді на типові запитання нижче:

Як тарифікується переадресація у роумінгу?

Лише безумовна переадресація, тобто переадресація всіх викликів, не потребує додаткової оплати в роумінгу. У випадку ж, якщо ввімкнена переадресація за умовами «Немає відповіді», «Недоступний» чи «Зайнято», то тарифікація такого переадресованого виклику буде здійснюватися як два дзвінка одночасно - вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.  

Зверніть увагу! Переадресація за умови «Зайнято» означає, що якщо Ви розмовляєте з кимось по телефону та послуга утримання виклику у Вас не активована, то замість гудків «зайнято» вхідний виклик автоматично буде переадресовуватися на встановлений Вами номер телефону, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Також, у випадку відхилення вхідного виклику, шляхом натискання кнопки завершення виклику, дзвінок автоматично буде переадресовуватися на Автовідповідач, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Тарифікація такого виклику буде здійснюватися як вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.

Щоб скасувати всі типи переадресації, наберіть ##002# і натисніть кнопку виклику.

 
Як перевірити наявність та відключити заборони в телефоні?

Перевірити наявність встановлених заборон на здійснення / прийом дзвінків, відправку / прийом SMS або Інтернет Ви можете в меню свого телефону, керуючись інструкцією або скориставшись одним з наступних кодів:

Вихідні дзвінки та SMS

Запит стану послуги

*#33*#

Відміна

#33*<пароль>#

Вхідні дзвінки та SMS

Запит стану послуги

*#35*#

Відміна

#35*< пароль >#

Вихідні міжнародні дзвінки та SMS

Запит стану послуги

*#331*#

Відміна

#331*< пароль >#

Вхідні дзвінки та SMS за межами України

Запит стану послуги

*#351*#

Відміна

#351*< пароль>#

Відміна всіх видів заборон на дзвінки

Встановлення

#330*< пароль >#

, де пароль - це чотири цифри, які абонент встановлює в телефоні самостійно.


 
Як налаштувати MMS самостійно?

Щоб налаштувати послугу вручну, введіть такі параметри згідно з інструкцією до вашого мобільного телефону:

Ім’я з’єднання (Connection name):

lifecell MMS

Канал даних (Data bearer):

GPRS

Ім’я точки доступу (Access point name):

mms

Ім’я користувача (User name):

Запит пароля (Prompt password):

No

Пароль (Password):

Аутентифікація (Authentication):

Normal

Домашня сторінка (Homepage):

http://mms.life

Безпечне з’єднання (Connection security):

Off

Тип зв’язку (Session mode):

Permanent

IP-адреса телефону (Phone IP address):

Automatic (0.0.0.0)

Первинний сервер (Primary name server):

0.0.0.0

Вторинний сервер (Secondary name server):

0.0.0.0

Для телефонів, що підтримують WAP 1.0

IP-адреса шлюзу (Gateway IP adress):

10.10.10.10

Номер порту шлюзу (Gateway port number):

9201

Проксі-сервер (Proxy server):

10.10.10.10

Номер порту проксі (Proxy port number):

9201

Для телефонів, що підтримують WAP 2.0

IP-адреса шлюзу (Gateway IP adress):

10.10.10.10

Номер порту шлюзу (Gateway port number):

8080

Проксі-сервер (Proxy server):

10.10.10.10

Номер порту проксі (Proxy port number):

8080

 
Як дзвонити із-за кордону (з роумінгу) на номери в Україні?

Перебуваючи за кордоном номер телефону слід набирати в міжнародному форматі:

+ {код країни} {код міста або код мобільної мережі} {номер телефону}

Наприклад, щоб зателефонувати в центр підтримки абонентів lifecell, слід набирати:
+380635433111, де

«+» - міжнародний префікс*,

380 - код України,

63 - код мережі lifecell (63 або 93),

5433111 - номер телефону.

* Правила набору символу «+» Ви знайдете в інструкції до Вашого телефонного апарату.

 
Як дзвонити з України на іноземні номери?

Для дзвінків за кордон набирайте:

+ або 00 (код країни) (код міста/мережі) (номер абонента)

Наприклад, щоб подзвонити в Нью-Йорк, наберіть +1 212 ХХХ ХХ ХХ або 00 1 212 ХХХ ХХ ХХ, де:

  • + або 00 – код набору для міжнародного дзвінка,
  • 1 – код США,
  • 212 – код Нью-Йорка,
  • ХХХ ХХ ХХ – телефонний номер у Нью-Йорку.
 
Що означає вибір мережі у роумінгу?

Після вибору мережі в ручному режимі, телефон буде використовувати тільки обрану мережу. Якщо в якийсь час ця мережа буде недоступна, то на екрані з'явиться надпис «Немає сервісу» («Noservice») і здійснення дзвінків, відправка повідомлень чи доступ до мережі Інтернет в мережі даного оператора будуть недоступними. Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал є слабким. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову ввімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигал відсутій, повторіть вибір мережі перемістившись по місцевості туди, де сигнал даного оператора є стабільним.

Обравши автоматичний режим вибору оператора, телефон буде підключатися до тієї мережі, сигнал якої є найбільш сильним та може автоматично переключатися з однієї мережі в іншу.

ТОВ «АСТЕЛІТ» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтесь, перебуваючи за кордоном.


 
Яка тривалість одного дзвінка за тарифом 0 коп/хв?

Максимальна тривалість одного вихідного дзвінка всередині мережі lifecell з тарифом 0 коп/хв становить 30 хвилин.

 
Як перевірити баланс та залишок об'єму послуг?

Для перевірки балансу та залишку об’єму послуг дзвоніть: *111та *121#.

 
Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?

Для перевірки рахунку набирайте код *111# та кнопку виклику. Запит безкоштовний.

Збираючись у подорож, радимо придбати запасну скретч-картку (картку поповнення рахунку) на випадок, якщо Вам потрібно буде поповнити рахунок, перебуваючи за кордоном. Якщо ж скретч-карти з собою немає, Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:

  • На сайті lifecell у розділі «Поповнення рахунку». Комісія за поповнення не стягується.
  • Через мобільний додаток «Мій lifecell», який рекомендуємо встановити перед від’їздом. Доступний для телефонів на базі iOS та Android.
 
Переадресація з номера іншого мобільного оператора

Якщо ти користуєшся послугами іншого мобільного оператора, але вирушив у подорож з SIM-карткою lifecell і бажаєш в роумінгу отримувати дзвінки, які надходять на твій номер іншого оператора, набери на телефоні з SIM-карткою іншого оператора комбінацію **21*+380ххххххххх#,

де: +380ххххххххх - твій новий номер «Легкий роумінг».

Для того, щоб відмінити переадресацію, набери на телефоні іншого оператора наступну комбінацію: ##002#.

 
Як в роумінгу буде відображатися назва оператора на екрані мого телефона?

Можливі разні варіанти відображення назви одного оператора на екрані телефону. Щоб дізнатися, як може відображатися назва оператора на екрані телефона в обраній вамі країні, перегляньте доданий файл.

 
Корисні номери

Перевірка балансу: основного, бонусного рахунку, залишку пакетних хвилин, SMS, гігабайтів

Перевірка балансу основного, бонусного рахунку

*111#

Перевірка залишків пакетних та додаткових послуг (хвилини, SMS, MB), а також дії номеру

*121#

Сервісні номери

Точний час

*160#

Номер вашого телефону та тарифний план

*161#

Меню зміни мови інформаційних SMS від lifecell

*133#

Меню управління замовленими послугами:

  • Перелік послуг
  • Строк дії
  • Відключення

*112#

Базові номери

Меню зручного замовлення додаткових послуг

*123#

Меню зміни тарифного плану

*141#

Меню замовлення додаткових пакетів інтернет

*301#

Меню замовлення додаткових пакетів хвилин на інших операторів

*040#

Меню повторного замовлення пакета послуг за тарифом

*700#

Хом'як (перенесіть залишок хвилин, МБ, і SMS з попереднього періоду в поточний)

*199#

Поповнення основного рахунку абонента і супутні сервіси

Голосове меню для поповнення рахунку банківською платіжною карткою без комісії

4012

Заплати за мій дзвінок

816380(63\73\93)XXXXXXX

або

**380(63\73\93)XXXXXXX

Додаткові кошти

*117*1#

Геолокаційні послуги

Навігатор (пошук найближчого магазину lifecell)

545

Контактна інформація

Контактний номер для відгуків про сервіс в магазинах lifecell

5995

Інформаційно-консультаційний центр

5433  (для користувачів lifecell)

0 800 20 5433 (безкоштовно зі стаціонарних і мобільних номерів по Україні)

 
Якою буде тарифікація MMS у роумінгу?

Якщо ви надсилаєте MMS на номер українського мобільного оператора, то тарифікація здійснюється відповідно до умов вашого тарифного плану, або за стандартною вартістю. Додатково тарифікується GPRS трафік відповідно мережі реєстрації та умов пропозиції"Легкий роумінг".

Якщо ви надсилаєте MMS на номер закордонного оператора, то тарифікація здійснюється по тарифу 5.00 грн (з ПДВ та ПФ). Додатково тарифікується GPRS трафік відповідно мережі реєстрації та умов пропозиції "Легкий роумінг".

 
Чи можна використовувати бонуси в роумінгу?

Ні. Тарифікація послуг у роумінгу здійснюється тільки з основного рахунку, бонусні кошти, хвилини, повідомлення та МБ в роумінгу не діють.


 
Як часто можна замінювати тарифний план?

Тарифний план можна замінювати один раз протягом доби.

 
Як зв'язатись з представником служби підтримки lifecell?

Зателефонуйте за номером 0635433111.

Дзвінок безкоштовний.


 
 
Повні умови


1Нараховується пакет зі 100 SMS, який діє до кінця доби (за київським часом). Починаючи з 101-ої SMS за добу, вартість становитиме 1 грн за кожне SMS.

2Після використання 2 ГБ, доступ до мережі Інтернет буде заблоковано у випадку якщо немає інших підключених інтернет послуг.

Тарифи наведено у гривнях з урахуванням всіх податків та зборів.

Оператор залишає за собою право встановлювати та змінювати тарифи (тарифні плани) на свої послуги відповідно до Закону України «Про телекомунікації», змінювати перелік таких послуг, а також змінювати умови, строки проведення акцій, достроково припиняти, призупиняти термін їх проведення в односторонньому порядку тощо відповідно до Умов і порядку надання телекомунікаційних послуг ТОВ «лайфселл».

Детальні умови тарифікації, мінімальний строк та додаткові умови надання послуг, що стосуються цього тарифного плану.

 

Популярні товари

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту