Підтримка

Корисні сервіси

Сервіс самообслуговування для смартфонів

безкоштовно

Детальніше

BiP – додаток для спілкування нового покоління.

Керуй своїм рахунком з мобільного!

Виберіть розділ для отримання підтримки

топ запитання

 

Що таке «3G+» та в чому відмінність від 3G?

«3G+» – це 3G мережа останнього покоління, розгорнута на найсучаснішому обладнанні та найбільш перспективних частотах в Україні. Мережа lifecell «3G+» може підтримувати максимальну швидкість Інтернету до 63,3 Мбіт/сек.

Це високошвидкісний пакетний доступ з об’єднанням трьох каналів (технологія 3С-HSDPA/Triple Carrier HSDPA), який є розширенням базової версії стандартів технології 3G (третього покоління) універсальної мобільної телекомунікаційної системи (UMTS) та дозволяє досягти більш високої швидкості передачі даних та доступу в Інтернет - до 63,3 Мбіт/с за умови наявності відповідного кінцевого обладнання (яке підтримує технологію 3С-HSDPA/TripleCarrierHSDPA), налаштувань мережі, наявності стійкого сигналу мережі рухомого (мобільного) зв’язку та відсутності фізичних перешкод для розповсюдження радіосигналу.


 
Коли 3G з'явиться в моєму місті / населеному пункті?

Оператор lifecell працює над тим, щоб максимально розширити 3G-мережу. З моменту запуску 3G Ви зможете стежити за розширенням зони покриття на карті покриття 3G на www.lifecell.ua В цілому, всі оператори мобільного зв’язку повинні покрити обласні центри 3G-мережею протягом 18 місяців, однак lifecell орієнтується на значно коротші терміни.


 
Яка швидкість передачі даних в 3G+?

Максимально допустима швидкість в мережі може досягати 63,3. Мегабіт/сек. за умови наявності відповідного кінцевого обладнання (яке підтримує технологію 3С-HSDPA / Triple Carrier HSDPA), налаштувань мережі, наявності стійкого сигналу мережі рухомого (мобільного) зв'язку та відсутність фізичних перешкод для поширення радіосигналу.

Максимально допустима швидкість передачі даних в мережі lifecell з підтримкою інших технологій є наступною:

· GPRS - до 80 Кбіт/сек;

· EDGE - до 240 Кбіт/сек.

 
Чому Ви одразу не запускаєте 4G?

Перевагами 3G зможе скористатися практично кожен абонент мобільного зв'язку України, у той час як кількість терміналів з підтримкою технології 4G ще є недостатньою. Крім цього, lifecell запропонував ринку саме останнє покоління 3G, яке можна порівняти за швидкостями з деякими розгорнутими мережами LTE.

 
Блокування та заміна SIM-карти

Щоб відновити номер та отримати нову SIM-картку необхідно звернутися до магазину lifecell вашому місті.

Увага! Заміна SIM-картки можлива тільки за пред`явлення документу, що засвідчує особу. Не забудьте взяти з собою паспорт, посвідчення водія, військовий білет або пенсійне посвідчення.

Для прискореного відновлення номеру (заміни SIM-картки), будь-ласка, візьміть з собою пластиковий холдер від SIM-картки, якщо він є.

Вартість нової (заміненої) SIM-картки складає 30 грн з урахуванням всіх податків. Ця вартість сплачується в магазині lifecell.

 
Як перевірити баланс та залишок об'єму послуг?

Для перевірки балансу та залишку об’єму послуг дзвоніть: *111та *121#.

 
Яким чином можна поставити питання?

За телефоном

Усі запитання стосовно lifecell ти можеш поставити за телефонами:


0 800 20 5433 - безкоштовно з номерів мережі фіксованого зв‘язку України
або 5433 - безкоштовно в мережі lifecell

+38 063 5433 111 або +38 044 233 6363 - для абонентів, що знаходяться у роумінгу, дзвінок тарифікується згідно з тарифами оператора країни перебування.


Онлайн

Достатньо натиснути кнопку, щоб з'єднатися з представником кол-центру.

BiP чат у додатку BiP

Достатньо зайти в розділ "Огляд", далі "Нові послуги" та розпочати чат.

Магазини lifecell

Ти можеш відвідати один із наших магазинів lifecell.


 
Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?

Для перевірки рахунку набирайте код *111# та кнопку виклику. Запит безкоштовний.

Збираючись у подорож, радимо придбати запасну скретч-картку (картку поповнення рахунку) на випадок, якщо Вам потрібно буде поповнити рахунок, перебуваючи за кордоном. Якщо ж скретч-карти з собою немає, Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:

  • На сайті lifecell у розділі «Поповнення рахунку». Комісія за поповнення не стягується.
  • Через мобільний додаток «Мій lifecell», який рекомендуємо встановити перед від’їздом. Доступний для телефонів на базі iOS та Android.
 
Хто може скористатися поповненням рахунку в режимі онлайн?

Будь-який абонент lifecell незалежно від форми обслуговування (передоплата або контракт), а також абоненти, що використовують віртуальні номери. Скористатися послугою можна як в Україні, так і за її межами через мережу Інтернет.

ДО УВАГИ абонентів, що обслуговуються на умовах договору:

Абоненти, що обслуговуються на умовах договору можуть внести гроші як на загальний рахунок договору, так і на рахунок окремої лінії:

  • для внесення грошей на рахунок окремої лінії необхідно вибрати і заповнити розділ «Номер телефону»;

  • для внесення грошей на загальний рахунок договору потрібно вибрати і заповнити поле «Номер контракту», у цьому разі гроші надійдуть на рахунок вказаного договору.

 
Корисні номери

Перевірка балансу рахунку

*111#

Голосове меню для поповнення рахунку банківською карткою без комісії

4012

Номер вашого телефону і тарифний план

*161#

Перевірка балансу послуг, що надаються за умовами тарифного плану

або додатково замовлених (залишок пакетних хвилин, SMS, МБ Інтернет та ін.),

а також терміну дії номера

*121#

Меню управління замовленими послугами, за яким можна дізнатися перелік

активних послуг, термін їх дії, а також відключити послуги

*112#

Меню зручного замовлення додаткових послуг

*123#

Меню зміни мови інформаційних SMS від lifecell

*133#

 
 
lifecell club
Приєднатися

Текст помилки

Коментар

відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту