Підтримка

Корисні сервіси

Мій lifecell
Мій lifecell
Керуй своїм рахунком з мобільного!
Консультація контактного центру в BiP
Консультація контактного центру в BiP

BiP – додаток для спілкування нового покоління.

Показати всі Згорнути

Виберіть розділ для отримання підтримки

топ запитання
 

Як підключитись до мережі 4.5G від lifecell?

Для підключення 4.5G від lifecell необхідно мати SIM-карту з підтримкою 4G/LTE (USIM), смартфон з підтримкою щонайменше 4G/LTE та обрати у налаштуваннях тип мережі 4G або LTE. Налаштувати пристрій самостійно, за посиланням.

Для використання максимальних можливостей мережі 4.5G від lifecell, смартфон абонента повинен підтримувати 4.5G (LTE Advanced Pro).

 
Який телефон мені необхіден, щоб користуватися мережею 4.5G?

В мережі 4.5G можуть обслуговуватись абоненти зі смартфонами, що підтримують щонайменше 4G/LTE. Для використання максимальних можливостей мережі 4.5G від lifecell, смартфон абонента повинен підтримувати 4.5G (LTEAdvancedPro).

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Що таке бонусний рахунок?

Кожен індивідуальний абонент має два рахунки: основний рахунок, на якому обліковуються грошові кошти, внесені абонентом в рахунок оплати вартості послуг, та бонусний рахунок, на який автоматично нараховуються всі бонуси відповідно до умов акцій, тарифних планів, рекламних пропозицій тощо, що проводяться ТОВ «лайфселл».

1 бонус надає право отримати послуги загальною вартістю 1 гривня за рахунок сплачених абонентом коштів. Бонуси можна використовувати згідно умов використання бонусного рахунку.

Для індивідуальних абонентів бонуси можна використати для:

  • отримання пакету послуг за своїм тарифним планом;
  • здійснення дзвінків всередині мережі lifecell, дзвінків на номери інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку по Україні;
  • відправки SMS;
  • використання мобільного Інтернету;
  • здійснення переходу (міграції) на інший тарифний план та отримання деяких інших телекомунікаційних послуг.

Для отримання вищевказаних телекомунікаційних послуг в першу чергу використовуються бонуси з бонусного рахунку (у випадку їх наявності), при цьому спочатку використовуються бонуси з меншим строком дії. Після використання всіх бонусів, для оплати послуг починає використовуватись основний рахунок.

Бонуси не можна використати для:

  • отримання послуг в роумінгу;
  • здійснення міжнародних дзвінків;
  • здійснення мобільних платежів;
  • здійснення послуги «Переказ балансу»;
  • отримання контент послуг;
  • послуги «SMS на домашній».

Строк, протягом якого можна використати бонуси (строк дії бонусів) може бути різним та залежить від умов нарахування таких бонусів (згідно правил акцій, умов тарифних планів тощо). Кількість бонусів абонент може перевірити за допомогою комбінації *111#. Також кількість бонусів і строк їх дії абонент може перевірити в додатку Мій lifecell.

Строк дії бонусів починається з моменту їх нарахування. Бонуси, що не були використані протягом строку їх дії - анулюються, та жодним чином не відшкодовуються ТОВ «лайфселл».

Нарахування та наявність на бонусному рахунку абонента 1 бонусу означає виникнення та наявність у цього абонента права на отримання телекомунікаційних послуг згідно з тарифами, за якими обслуговується абонент, на суму 1 грн. При цьому послуги, що надаються абоненту із застосуванням бонусів, надаються в рахунок грошових коштів, сплачених (внесених) на основний рахунок абонента, згідно умов відповідної акції, тарифного плану, рекламної пропозиції тощо.

Бонуси, які нараховуються на бонусний рахунок абонента, в жодному випадку не є грошовими коштами у прямому розумінні відповідно до чинного законодавства України. У випадку розірвання (відмови від зобов'язань) договору про надання телекомунікаційних послуг, укладеного як у письмовій, так і усній формі (придбання абонентом стартового пакету та карток поповнення рахунку), бонуси анулюються і за будь-яких умов не повертаються абоненту у вигляді грошових коштів.

Отримання ТОВ «лайфселл» від споживачів сум збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з вартості послуг стільникового рухомого зв'язку фактично є сплатою цього збору зазначеними платниками і не може розглядатися як отримання ТОВ «лайфселл» компенсації вартості наданих ТОВ «лайфселл» послуг.

Оператор залишає за собою право змінювати умови використання бонусного рахунку. Оператор залишає за собою право призупиняти нарахування бонусів/списувати бонуси/анулювати бонусний рахунок в односторонньому порядку без узгодження з абонентом у разі порушення таким абонентом чинного законодавства України.

 
Як дізнатися, які платні послуги підключено за моїм номером?

Щоб переглянути, які платні послуги підключені за Вашим номером, наберіть *112# та кнопка виклику. За допомогою меню Ви зможете дізнатися:

  • перелік активних послуг та послуг, що очікують оплати
  • вартість послуг, термін дії та дату подовження на наступний період
  • а також, відключити послуги, якими не бажаєте надалі користуватися
 
Блокування та заміна SIM-карти

Щоб відновити номер та отримати нову SIM-картку необхідно звернутися до магазину lifecell у вашому місті.

Увага! Заміна SIM-картки можлива тільки за пред`явлення документу, що засвідчує особу. Не забудьте взяти з собою паспорт, посвідчення водія, військовий білет або пенсійне посвідчення.

Для прискореного відновлення номеру (заміни SIM-картки), будь-ласка, візьміть з собою пластиковий холдер від SIM-картки, якщо він є.

Вартість нової (заміненої) SIM-картки складає 75 грн з урахуванням всіх податків. Ця вартість сплачується в магазині lifecell.

Замінити SIM-карту також можливо за допомогою послуги "Комфортна заміна SIM".

 
Яким чином можна поставити питання?

За телефоном

Усі запитання стосовно lifecell ти можеш поставити за телефонами:


0 800 20 5433 - безкоштовно з номерів мережі фіксованого зв‘язку України
або 5433 - безкоштовно в мережі lifecell

+38 063 5433 111 або +38 044 233 6363 - для абонентів, що знаходяться у роумінгу, дзвінок тарифікується згідно з тарифами оператора країни перебування.


Онлайн

Достатньо натиснути кнопку, щоб з'єднатися з представником кол-центру.

BiP чат у додатку BiP

Достатньо зайти в розділ "Огляд", далі "Нові послуги" та розпочати чат.

Магазини lifecell

Ти можеш відвідати один із наших магазинів lifecell.


 
Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?

Для перевірки залишку мегабайт, хвилин та замовлення додаткових послуг у роумінгу наберіть *108# (безкоштовно).


Для перевірки рахунку набирайте код *111# та кнопку виклику. Запит безкоштовний.

Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:

  • На сайті lifecell у розділі «Поповнення рахунку». Комісія за поповнення не стягується.
  • Через мобільний додаток «Мій lifecell», який рекомендуємо встановити перед від’їздом. Доступний для телефонів на базі iOS та Android.
 
Хто може скористатися поповненням рахунку в режимі онлайн?

Будь-який абонент lifecell незалежно від форми обслуговування (передоплата або контракт), а також абоненти, що використовують віртуальні номери. Скористатися послугою можна як в Україні, так і за її межами через мережу Інтернет.

ДО УВАГИ абонентів, що обслуговуються на умовах договору:

Абоненти, що обслуговуються на умовах договору можуть внести гроші як на загальний рахунок договору, так і на рахунок окремої лінії:

  • для внесення грошей на рахунок окремої лінії необхідно вибрати і заповнити розділ «Номер телефону»;

  • для внесення грошей на загальний рахунок договору потрібно вибрати і заповнити поле «Номер контракту», у цьому разі гроші надійдуть на рахунок вказаного договору.

 
Корисні номери

Перевірка балансу: основного, бонусного рахунку, залишку пакетних хвилин, SMS, гігабайтів

Перевірка балансу основного, бонусного рахунку

*111#

Перевірка залишків пакетних та додаткових послуг (хвилини, SMS, MB), а також дії номеру

*121#

Сервісні номери

Точний час

*160#

Номер вашого телефону та тарифний план

*161#

Меню зміни мови інформаційних SMS від lifecell

*133#

Меню управління замовленими послугами:

  • Перелік послуг
  • Строк дії
  • Відключення

*112#

Базові номери

Меню зручного замовлення додаткових послуг

*123#

Меню зміни тарифного плану

*141#

Меню замовлення додаткових пакетів інтернет

*301#

Меню замовлення додаткових пакетів хвилин на інших операторів

*040#

Меню повторного замовлення пакета послуг за тарифом

*700#

Хом'як (перенесіть залишок хвилин, МБ, і SMS з попереднього періоду в поточний)

*199#

Поповнення основного рахунку абонента і супутні сервіси

Голосове меню для поповнення рахунку банківською платіжною карткою без комісії

4012

Заплати за мій дзвінок

816380(63\73\93)XXXXXXX

або

**380(63\73\93)XXXXXXX

Додаткові кошти

*117*1#

Геолокаційні послуги

Навігатор (пошук найближчого магазину lifecell)

545

Контактна інформація

Контактний номер для відгуків про сервіс в магазинах lifecell

5995

Інформаційно-консультаційний центр

5433  (для користувачів lifecell)

0 800 20 5433 (безкоштовно зі стаціонарних і мобільних номерів по Україні)

 
 

Популярні товари

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту