Вакансії lifecell

Ми цінуємо набутий досвід та професійність, а також нові ідеї, творче мислення молодих кваліфікованих спеціалістів. Якщо Ви маєте відповідну кваліфікацію, амбітні та бажаєте працювати та професійно зростати у складі команди фахівців, здатні зробити внесок у спільну роботу та плідно співпрацювати з компанією, ми запрошуємо Вас у світ lifecell!





Департамент : ІТ

ICT Стажер (Київ та Київська обл)

Департамент
ІТ
Регіон
Київ та Київська обл
Обов'язки:
  • Прогноз та бюджетування (короткострокове, довгострокове)
  • Аналіз та звітність виконання бюджету;
  • Контроль та аналіз виконання запланованих витрат:
  • Аналіз реалізації згідно із вимогами проектів (HW, SW, розробка, ліцензування та інше);
  • Створення закупівель відповідно до плану, коректність ро згідно із прогнозом
  • Звітність: Підготовка різного типу щотижневих, щомісячних звітів (презентацій) по результатах прогнозу та фактичних витрат
Вимоги:
  •  Вища освіта - фінанси, технічна, економічна
  • Англійський - вільно.
  • Володіння ПК : Просунутий користувач, MC office, Power point
  • Розуміння процесу планування з точки технічних потреб (HW, SW, розвиток і т.д.)
  • Знання основ фінансового обліку, буде перевагою
  • Загальне розуміння ERP-систем
  • Навики вирішення проблем
  • Можливість роботи з великими наборами даних,
  • Позитивний, відкритий підхід, дуже гарні комунікативні навички, вміння працювати в команді

Експерт з управління клієнтським досвідом у каналах WEB та цифрової комерції (Київ та Київська обл)

Департамент
ІТ
Регіон
Київ та Київська обл
Обов'язки:
  • Управління, розвиток та покращення  каналів WEB та цифрової комерції у відповідності до стратегії Компанії включаючи управління клієнтським досвідом цих каналів.
  • Перегляд/розробка та встановлення ключових показників ефективності для каналів WEB та цифрової комерції.
  •  Постійний аналіз та контроль ключових показників ефективності каналів WEB та цифрової комерції, передбачення можливих та виявлення існуючих відхилень між фактичними та запланованими ключовими показниками ефективності (KPI), винесення пропозицій та впровадження заходів для запобігання можливих та усунення виявлених відхилень з метою досягнення запланованих KPI.
  • Аналіз даних каналів WEB та цифрової комерції та їх динаміки. Виявлення різких відхилень у динаміці та їх причин. Вивчення поведінки клієнтів у каналах WEB та цифрової комерції. Розробка рекомендацій та впровадження змін для покращення клієнтського досвіду у каналах WEB та цифрової комерції.
  • Аналіз зворотного зв’язку та скарг клієнтів на канали WEB та цифрової комерції. Розробка рекомендацій та впровадження змін для покращення клієнтського досвіду у каналах WEB та цифрової комерції.
  • Розробка мап/моделей для WEB та цифрової комерції з урахуванням потреб різних клієнтських сегментів.
  • Контроль за своєчасним оновленнями у каналах WEB та цифрової комерції для забезпечення наявності у них інформації про нові продукти/послуги та відображення змін у існуючих продуктах/послугах.
  • Пошук, аналіз, розробка рекомендацій щодо впровадження рішень для покращення клієнтського досвіду у каналах WEB та цифрової комерції. Ініціювання та управління проектами з впровадження рішень для покращення клієнтського досвіду. Участь у тендерних та контрактних процесах (включаючи, але не обмежуючись створенням бізнес-вимог, оцінкою пропозицій постачальників/підрядників, розробкою контрактів та тестування рішень).
  • Тестування та моніторинг каналів WEB та цифрової комерції конкурентів та компаній на інших ринках, виявлення кращих практик клієнтського досвіду та продуктів, розробка та надання рекомендацій щодо їх застосування до каналів WEB та цифрової комерції Компанії.
  • Ініціювання (за потребою) запитів на проведення досліджень клієнтського досвіду у каналах WEB та цифрової комерції. Аналіз звітів досліджень. Розробка рекомендацій та впровадження змін для покращення клієнтського досвіду у каналах WEB та цифрової комерції.
  • Забезпечення простоти, зручності, послідовності та персоналізації клієнтського досвіду у каналах WEB та цифрової комерції. Впевнюватися, що канали WEB та цифрової комерції мають оптимальну функціональність, інформація послідовна, зрозуміла та прозора.
  • Контроль за виконанням політик, правил та стандартів комунікації (включаючи стиль, тон) у каналах WEB та цифрової комерціївсімавласниками бізнесу.
  • Аналіз впливу маркетингових активностей на канали WEBта цифрової комерції та їх ключові показники ефективності.
  • Підготовка звітів щодо на щоденній та/або тижневій та/або що місячній основі.
  • Контроль за роботою агенцій (створення промо-сайтів, додатків та ін.).
  • Контроль за рекламними кампаніями в Інтернеті (включаючи але не обмежуючись банерною та контекстною рекламою, рекламою у нових інтернет-форматах, рекламою у соціальних мережах).
Вимоги:

  • Освіта: Вища, університет - Економіка / Маркетинг / Технічні науки
  • Стаж роботи: 5+ років у інтернет-агенції або у інтернет департаменті
  • Англійська - вільне володіння, грамотна письмова англійська, українська, російська
  • Володіння ПК: Досвідчений користувач Excel, MS Project, MS Visio, Power Point,
  • Управління проектами
  • Знання метрик та інтерфейсів Google analitycs & yandex.metrica
  • Знання метрик успішності інтернет-реклами
  • Знання HTML та SEO
  • Знання метрик соціальних мереж
  • Створення креативного/інтернет брифу
  • Клієнтоорієнтовність
  • Розвинуті аналітичні навички
  • Розвинуті комунікаційні навички
  • Увага до деталей
  • Орієнтація на результат та якість 
  • Проактивність, самомотивація
  • Системне мислення
  • Командний гравець
  • Ефективне управління часом, високий рівень самоорганізації, планування
  • Гнучкість, здатний працювати при змінах та стресових умовах
  • Чесність і відкритість
  • Мислення поза рамками
  • Зацікавлений у технічних новинках, передових пристроях та  додатках
  • Активний користувач WEB та нових медіа


Начальник групи контроля якості програмного забезпечення (Київ та Київська обл)

Департамент
ІТ
Регіон
Київ та Київська обл
Обов'язки:
  • Забезпечення якості процесу розробки програмних продуктів.
  • Керування активностями, пов`язаними із тестуванняму межах департаменту розробки.
  • Контроль виконання KPI зовнішньою та внутрішньою командами тестування.
  • Управління ресурсами зовнішньої команди тестування
  • Визначення KPI, збір інформації та звітування, щодо виконання KPI.
  • Розширення регресного та автоматичного тестування
  • Керування проектами пов’язаними із забезпеченням якості.
  • Ключовий внесок у визначення та впровадження стратегії тестування у Департаменті розвитку інформаційних та комунікаційних технологій.
Вимоги:
  • Освіта: Вища освіта (переважно комп’ютерних наук)
  • Стаж роботи: 4-5 років
  • Володіння мовами : Англійська (розмовний)
  • Володіння ПК: Розуміння процесу розробки програмного забезпечення.
  • Знання методологій забезпечення якості.
  • Досвід керування командою
  • Вміння працювати у команді, легко піддаватися навчанню, комунікабельність
  • Аналітичне мислення.
  • Знання та досвід у використанні методик тестування ПЗ, аналізу та оптимізації процесів.
  • Досвід роботи у сфері тестування ПЗ.

Начальник департаменту інформаційної безпеки (Київ, Київ та Київська обл)

Департамент
ІТ
Регіон
Київ, Київ та Київська обл
Обов'язки:

  • Впровадження стратегії управління безпекою, що спрямована на підтримку поточних та довгострокових цілей Компанії Функціональні обов’язки
  • Визначення принципів інформаційної безпеки та побудова стратегії ІБ відповідно цілям Компанії. Моніторинг як внутрішніх так і зовнішніх загроз ІБ 
  • Впровадження системи управління ІБ на основі оцінки наявних ризиків для даних і встановлення достатніх вимог для їх захисту 
  • Управління ризиками ІБ у рамках діяльності всіх Дирекцій Компанії, включаючи напрямки ІТ та Корпоративної мережі (за винятком GSM напрямку)
  • Розробка, моніторинг та звітування Менеджменту щодо ключових показників ІБ 
  • Впровадження системи контролів ІБ для кожної Дирекції Компанії задля забезпечення безпеки бізнес процесів 
  • Розробка політик та процедур що регулюють та визначають контроль. Контроль виконання встановлених вимог
  • Розробка, впровадження та моніторинг належного виконання процесів ІБ та безпеки ІТ задля дотримання відповідного рівня конфіденційності даних в Компанії
  • Впровадження процесу управління інцидентами ІБ для Компанії задля своєчасного виявлення та контролю порушень ІБ 
  • Визначення та впровадження процесів безпеки ІТ що забезпечують належний захист ІТ активів. Контроль за їх виконанням та звітність 
  • Забезпечення своєчасного та належного рівня обізнаності щодо ІБ менеджерів та співробітників Компанії. Надання консультацій та підтримки 
  • правління бюджетом департаменту інформаційної безпеки 
  • Координація роботи департаменту інформаційної безпеки.
Вимоги:

  • Вища освіта - Інформаційна Безпека та/або Управління Ризиками 
  • Досвід роботи від 7 років 
  • Російська, Українська, Англійська – вільно 
  • Досвідчений користувач ПК 
  • Посвідчення водія категорії В. Спеціальні знання та досвід 
  • Знання серії стандартів ISO27000. Практичний досвід використання цих стандартів
  • Досвід впровадження та підтримки СУІБ відповідно до вимог ISO27001 стандартів
  • Знання методологій управління ризиками ІТ та ІБ (ISO/NIST/RiskIT/SANS/тощо). Уміння використовувати їх для оцінки ризиків 
  • Практичний досвід роботи в сфері аудиту ІБ/ІТ та аналізу ризиків, їх калькуляції, пріоритезації 
  • Вміння аналізувати специфічні для індустрії бізнес-процеси і відповідно виявляти IБ/ІТ ризики 
  • Знання специфічного для індустрії законодавства та вимог відповідності, таких як SOX 
  • Досконалі комунікаційні вміння і навички управління проектами. Уміння спілкуватися як на технічній так і бізнес мовах 
  • Наявність IT/ІБ сертифікації (CISSP/CISM/CISA/ITIL/ISO/тощо) – вважається додатковою перевагою 
  • Досвід управління персоналом.

Провідний Системний Аналітик (Київ та Київська обл)

Департамент
ІТ
Регіон
Київ та Київська обл
Обов'язки:

- Бізнес та технічний аналіз продуктів телекому;

  • Аналіз бізнес вимог;
  • Аналіз існуючої інфраструктури та пошук можливого варіанту реалізації;
  • Підготовка специфікацій відповідно до SOX вимог;
  • Пропозиція бізнес рішення, яке буде відповідати SOX процесу та найкращим чином задовольняти бізнес та технічну сторони;
  • Пропозиція альтернатив та презентація їх замовнику;
  • Дослідництво впливу нового продукту на існуючи;
  • Організація та проведення зустрічей між бізнес та технічними підрозділами;
  • Спостерігання за продуктом після запуску: прогрес статус; обновлення каталогу продуктів; перевірка KPI після комерційного запуску продукту;
  • Опис ризиків та кроків їх ліквідації; опис можливих рішень у випадку настання ризику;
  • Підготовка плану тестування;
  • Прийомка функціоналу.

- Координація проектів, які пов’язані з каталогом телеком продуктів:

  • Участь у проектах у ролі керівника проекту (КП);
  • Підготовка звіту по статусу проекту;
  • Підготовка проектної документації;
  • Відповідальний за виконання проектного плану;
  • Відповідальний за поставки, ресурси та бюджет;
  • Відповідальний за комунікацію у рамках проекту;
  • Робота з ризиками;
  • Робота з постачальниками;
  • Відповідальний за комерційне використання продукту.

- Управління продуктами:

  • Технічне управління продуктами (системи, програмне забезпечення и інтегровані рішення);
  • Аналіз різниці між функціоналом, що використовується та існуючим; пропозиції щодо використання на основі аналізу;
  • Спостереження за планами партнера щодо покращення продукту у майбутньому; презентація цих планів бізнес та технічним підрозділам;
  • Збір вимог з бізнес та технічних підрозділів; обговорення в партнерами планів поставок;
  • Спостереження за скаргами абонентів, що пов’язані з продуктом;
  • Пропозиції покращень.

- Вивчення новинок, що використовуються у розвитку бізнесу; презентації коллегам.

- Підготовка звітів:

  • Підготовка регулярних звітів;
  • Підготовка презентацій по статусу роботи;
  • Підготовка презентацій по статусу проектів.
Вимоги:
  • Ступінь спеціаліста або магістра в сфері «Інформаційних технологій» / «Комп’ютерних наук», «Економічної кібернетики» / «Прикладної математики».
  • Досвід роботи: - 2-4 роки досвіду роботи у сфері бізнес та системного аналізу, підготовці технічних вимог, тестуванні, управлінні проектами / продуктами;
  • Мінімум 3 роки роботи в технічній дирекції;
  • Знання телекомунікаційних технологій(OSS/BSS/SMSC/MMSC/IVR/USSD/GPRS);
  • Широкий досвід роботи з системами такими як Billing, CRM, DWH, VAS та інш.;
  • Розуміння телекомунікаційної інфраструктури.
  • Вільна англійська, українська, російська.
  • Володіння ПК:

- Досвід використання Microsoft Project (Server);

- Досвід та знання UML;

- Досвід роботи з office automation SW інструментами.

  • Спеціальні знання/досвід:

- Самовпевненість, вміння відстояти свою думку;

- Легка адаптація до змін бізнес стратегії;

- Гарні навички комунікації (письмова та вербальна);

- Відкритість у комунікаціях з внутрішніми/зовнішніми клієнтами;

- Аналітичне мислення, орієнтація на результат; 

- Ефективне управління часом;

- Мультизадачність;

- Проактивність;

- Здатність працювати від пресом та у стресових ситуаціях.

Провідний спеціаліст із безпеки інформаційних технологій (Київ та Київська обл)

Департамент
ІТ
Регіон
Київ та Київська обл
Обов'язки:
  • Визначати недоліки безпеки в ІТ використовуючи різні ПЗ, описувати їх в термінології ризиків та надання рекомендації щодо їх виправлення. 
  • Управління (дизайн, впровадження та підтримка) існуючої інфраструктури безпеки (SIEM система та система управління ІТ загроз) та покращення її за визначеною потребою.
  • Розробка регуляторних процедур та інструкції, що пов’язані із інформаційною безпекою (ІБ) та безпекою ІТ.
  • Виступати в якості аналітика Безпека ІТ у ПЗ в проектах з приводу аналізу ризиків ІБ та розробки контрзаходів, щоб мінімізувати ризики, пов'язані з витоком даних і/або несанкціонованих зміни.
  • Контроль відповідності внутрішніх процесів та контролей до вимог Безпеки та SOX. Звітування.
  • Супровід щодо загальної обізнаності з інформаційної безпеки компанії. Консультація працівниками з приводу ІТ та Інформаційної безпеки.
  • Виступати в якості проектного менеджера у проектах із Інформаційної безпеки.
  • Виконувати обов’язки Менеджера або Аналітика з ІБ під час розслідування інцидентів ІБ.
  • Своєчасне виявлення та реакція на події інформаційної безпеки.
Вимоги:
  • Спеціаліст / Магістр в сфері IT/Інформаційної безпеки або іншій сфері пов’язанній із ІТ спеціальністю.
  • Від 2 до 5 років досвіду роботи.
  • Володіння мовами:

- Англійська (середній рівень);

- Російська - вільно;

- Українська - вільно.

  • Досвідчений користувач ПК.
  • Практичні знання з існуючими фреймворками управління ризиками інформаційної безпеки, знання та досвід роботи з стандартами та best практиками інформаційної безпеки такими як: NIST/SANS w/p, ISO270xx, також CobiT, ITIL стандартів.
  • Знання та досвід в області розробки і застосування засобів контролю безпеки на різних ІТ та GSM системах.
  • Практичний досвід в області технологій SIEM: HP ArcSight, RSA EnVision, SPLUNK.
  • Відмінне знання вразливостей і поняття Patch Management.
  • Практичні знання різних ОС (*nix and windows-based), БД і ПЗ підприємства (workflow, ERP і т.д.).
  • Можливість автоматизації процесів за допомогою використання різних сценарних мов програмування.
  • Хороші знання в технологіях IP/GSM мереж і загальних внутріншніх ІТ-процесів. Розуміння концепції життєвого циклу розробки.
  • Хороші комунікаційні навички та відмінний репортінг.
  • Можливість зануритися в деталі і вивчати нові знання.

Провідний спеціаліст з інформаційної безпеки (Київ та Київська обл)

Департамент
ІТ
Регіон
Київ та Київська обл
Обов'язки:
  • Підтримка існуючої інфраструктури безпеки (SIEM система та система управління ІТ загроз) та покращення її за визначеною потребою;
  • Розробка політик, процедур та інструкції, що пов’язані із інформаційною безпекою (ІБ) та безпекою ІТ;
  • Виступати в якості аналітика безпеки у ПЗ в проектах з приводу аналізу ризиків ІБ та розробки контрзаходів, щоб мінімізувати ризики, пов'язані з витоком даних і/або несанкціонованих змін;
  • Контроль відповідності внутрішніх процесів та контролей вимогам Безпеки та SOX;
  • Супровід щодо загальної обізнаності з інформаційної безпеки компанії, консультація працівників з приводу ІТ та Інформаційної безпеки;
  • Виступати в якості проектного менеджера у проектах із Інформаційної безпеки.
     
Вимоги:
  • Вища освіта (IT/Інформаційна безпека або інша пов’язана із ІТ спеціальність);
  • Від 2 до 5 років досвіду роботи на аналогічній посаді;
  • Практичні знання з існуючими фреймворками управління ризиками інформаційної безпеки;
  • Знання та досвід роботи зі стандартами та кращими практиками інформаційної безпеки, такими як: NIST/SANS w/p, ISO270xx, також знання CobiT, ITIL стандартів;
  • Знання та досвід в області розробки і застосування засобів контролю безпеки на різних ІТ та GSM системах;
  • Практичний досвід в області технологій SIEM; відмінне знання вразливостей і поняття Patch Management;
  • Практичні знання різних ОС, БД і ПЗ підприємства (workflow, ERP і т.д.);
  • Можливість автоматизації процесів за допомогою використання різних сценарних мов програмування;
  • Хороші знання в технологіях IP/GSM мереж і загальних внутрішніх ІТ-процесів, розуміння концепції життєвого циклу розробки;
  • Добре знання англійської мови;
  • Досвідчений користувач ПК;
  • Хороші комунікаційні навички та відмінне звітування;
  • Можливість зануритися в деталі і вивчати нові знання.
     

Департамент : Закупівлі / Постачання

Експерт з комерційної нерухомості (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Закупівлі / Постачання
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:

  • Управління операціями з комерційною нерухомістю для збільшення кількості каналів продажів Компанії / та точок продажу.
  • Геомаркетингові дослідження регіонів, з метою розташування місць торговельних приміщень.
  • Пошук нових розташувань для відкриття точок продажу або їх переміщення. Оцінка стратегічних, технічних та фінансових параметрів пропозицій приміщень, розрахунки бізнес кейсів.
  • Погодження та координація відкриття нових точок продажу або переміщення існуючих, включаючи будівництво, оздоблення, вивіски та внутрішні матеріали.
  • Впровадження критеріїв порівняльного аналізу за показниками якості та комерційної ефективності, типології точок продажу та використання площ.
  • Пошук, розгляд та аналіз пропозицій для розміщення дата центрів, бек офісів компанії, включаючи земельні ділянки для купівля або оренди, а також здійснення дослідження ринку.
  • Ініціювання, управління та контроль підписання контрактів для об'єктів нерухомості, а також внесення змін у поточні контракти та своєчасне подовження існуючих.
  • Проведення переговорів щодо ціни, термінів та умов оренди з орендодавцями, власниками, інвесторами, а також урегулювання нестандартних ситуацій.
  • Встановлення ділових контактів у сфері нерухомості (власники, агентства нерухомості, органи місцевої влади, орендодавці, торгівельними центри, інвестори).
  • Оптимізація розвитку точок продажу та пошуку нових місць розташування.
  • Маркетингові дослідження ринку нерухомості в роздрібному комерційному сегменті з метою визначення потенційних загроз та можливостей.

Вимоги:

  • Вища освіта (Нерухомість, Економічна, Бізнес).
  • 5+ років досвіду роботи в підрозділі по роботі з комерційною нерухомістю або розвитку мережі відділень та торгових точок.
  • Просунутий користувач ПК (MSOffice).
  • Англійська мова - Advanced.
  • Наявність водійського посвідчення категорії «В» та досвід керування авто від 2 років.
  • Виняткові презентаційні та комунікаційні навички.
  • Досвід планування та організації пошуку нерухомості та підбору приміщень.
  • Автономність, орієнтація на результат, гнучкість, проактивність.
  • Знання ринку комерційної нерухомості, а також нормативної бази та технічних вимог до комерційної нерухомості в Україні.
  • Досвід укладання угод придбання / оренди комерційної нерухомості.

Провідний спеціаліст з IT закупівель (Київ та Київська обл)

Департамент
Закупівлі / Постачання
Регіон
Київ та Київська обл
Обов'язки:
  • Встановлення та підтримання стосунків із постачальниками.
  • Пошук та оцінка постачальників. Проведення зустрічей та переговорів із постачальниками.
Проведення тендерів:

  • Проведення дослідження ринку щодо товарів та послуг для лайфселл;
  • Підготовка тендерної документації (RfP тощо);
  • Проведення переговорів щодо цін та умов поставки у відповідності до Політики закупівель лайфселл;
  • Аналіз тендерної інформації;Підтримка тендеру/ біддінгу 
  • Підготовка документів для отримання погодження Комітетом з закупівель та Наглядовою радою; презентація результатів тендеру керівництву.
Підтримка контрактів:
  • Підготовка запиту на підготовку контракту, відстеження його вчасної реєстрації та підписання Відділом управління контрактами;
  • Підготовка короткої презентації за контрактом;
  • Узгодження питань щодо бюджету із Бізнес замовником;
  • Оцінка можливих ризиків та пошук шляхів по їх мінімізації;
  • Контроль та звітування щодо поставки;
  • Ініціація підготовки Заяви на оплату та підготовка всіх документів, необхідних для оплати, у відповідності до вимог обліку та казначейства;
  • Контроль за виконанням підписаних контрактів у межах умов контрактів та погоджених PCBoD;
  • Звітність (щотижневі звіти, звіту щодо тендерів, звіти зі статусами закупівель та контрактів, звіти за запитом тощо).
  • Підготовка річних планів з закупівель;


Вимоги:

  • Освіта: Вища освіта (Телекомунікації/ Економіка/ ІТ)
  • 2-5 років досвіду у сфері закупівель/ телекомунікації/ інформаційнихтехнологій
  • Англійська – вільне володіння
  • MS Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, SAP (буде перевагою)
  • Сильні аналітичні навички
  • Практичні знання процесу закупівель
  • Базові знання елементів інфраструктури IT
  • Здатність успішно керувати великими складними технічними контрактами.

Департамент : Обслуговування абонентів

Global Bilgi: Менеджер по обслуживанию клиентов lifecell (Київ та Київська обл)

Департамент
Обслуговування абонентів
Регіон
Київ та Київська обл
Обов'язки:

Здравствуй, наш будущий сотрудник!

Если у тебя есть желание начать или построить карьеру в международной компании, развиваться и быть независимым, унас есть предложение именно для тебя;)

Мировой лидер услуг контактных центров «GlobalBilgi» приглашает тебя стать частью нашей дружной команды на проекте lifecell.

Если ты:

  • Ты любишь консультировать и помогать людям;
  • Умеешь ясно играмотно излагать свои мысли;
  • ВладеешьПК: знаешь, что «пуск» возможен нетолько для ракеты, окна есть нетолько вквартире, как отличить Wi-Fi от3G и в целом, являешься активным пользователем интернета;
  • Тылегко можешь сориентироваться внестандартной ситуации илиже мечтаешь этому научиться;
  • Желаешь развить коммуникативные и переговорные навыки;

Мыпредлагаем тебе:

  • Возможность нестандартного графика. Улюдей могут возникнуть вопросы в любое время суток. Твоя помощь будет актуальна в утренние смены, вечерние, дневные, очень редко – ночные.Смены 5-8 часов. Расстановка смен – разумная (на одной неделе они повторяются, то есть или утренние, или вечерние).
  • Достойное вознаграждение отработанного времени иусилий (ставка + бонус);
  • Уникальный коллектив в нашем городе, дружный, веселый, поддерживающий;
  • Мыразвиваем сотрудников. Ты узнаешь много нового о сфере телекоммуникаций. За успешное обучение тебя ждет вознаграждение.
  • Мечтаешь стать поближе ксфере IT ителеком.
  • Продвижение в компаняхlifecell или GlobalBilgiпосле одного года работы при наличии вакансий и хороших результатах работы;
  • Корпоративные активности и тематические мероприятия для хорошего настроения.

Что нужно делать:

  • Задача: Консультирование клиентов, оказание поддержки по услугам мобильного оператора lifecell.
  • Как это сделать: Принять звонок- проконсультировать/помочь- зафиксировать обращение/заявку - пожелать клиенту хорошего дня. Очем могут спросить: «Расскажите, пожалуйста, какой тарифный план выбрать»? «Как пользоваться мобильным интернетом»?, «Мой кот погрыз исъел сим-карту, что мне делать?»J и т.д.

Интересно?

Хочешь узнать/увидеть еще больше?! Заходи кнам насайт: http://www.career.globalbilgi.com.ua/

Отправляй резюме! ;) cv@globalbilgi.com

Контактный телефон отдела персонала:063 544 14 01;095 53 03 413;097 344 50 60.


Департамент : Продажі

Регіональний тренер (Київ) (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Продажі
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:
  • Проводити навчальні модулі для працівників Дирекції продажів та відносин з абонентами, дилерів, дистрибуторів та інших клієнтів компанії згідно з національним та регіональним планами навчання. 
  • Узгоджувати тести, модулі, план навчання з керівниками відповідних департаментів та національним тренером. 
  • Забезпечувати адміністрування процесу навчання, включаючи комплектацію груп, пошук відповідного приміщення, наявність технічного обладнання тощо.
  • Розробляти тести та вправи для регулярного чи цільового тестування працівників та клієнтів компанії з метою оцінки знань. 
  • Проводити регулярне тестування працівників Компанії. 
  • Визначати та задовольняти потреби у навчанні на визначеній території та узгоджувати їх з пріоритетами розвитку Компанії. 
  • Надавати зворотній зв’язок національному тренеру та керівникам відповідних департаментів.
  • Оцінювати відповідність роботи та флагманських навичок працівників Дирекції продажів та відносин з абонентами  стандартам роботи. 
  • Слідкувати за розвитком персоналу Дирекції продажу та відносин з абонентами на визначеній території. 
  • Розробляти спільно з лінійними керівниками персональні плани розвитку працівників компанії. 
  • Готувати та надавати регулярні щотижневі та інші звіти керівникові відповідного департаменту та національному тренеру.
  • Брати активну участь у нарадах/зборах департаменту з управління роздрібними продажами та відділу тренінгів, співбесідах з кандидатами на роботу, оцінці випробувального терміну, підвищенні на іншу посаду тощо.
  • Активно співпрацювати з суміжними департаментами компанії, залученими в процес реалізації послуг lifecell  

  • Вимоги:
  • Вища освіта.
  • Досвід у проведенні програм з навчання та розвитку працівників.
  • Сильні комунікативні навички, гнучкість, клієнтоорієнтованість, точність та старанність, здатність працювати під тиском, енергійність, самоорганізованість.
  • Англійська на середньому рівні.
  • Продвинутій користувач ПК.

  • Департамент : Фінанси / Бухгалтерія

    Спеціаліст з фінансового аналізу (Київ та Київська обл, Київ)

    Департамент
    Фінанси / Бухгалтерія
    Регіон
    Київ та Київська обл, Київ
    Обов'язки:

    • Фінансовий аналіз продуктів Компанії до їх запуску та аналіз впливу на доходи задля довгострокового гарантування прибутковості та попередження втрат
    • Слідування CID процедурі
    • Забезпечення наявності належного аналізу нових та змінених продуктів до початку технічної імплементації шляхом перевірки FRD

    Проведення фінансового аналізу кожного продукту у визначені строки:

    • Перевірка достовірності вихідних даних
    • Перевірка формул та розрахунків
    • Перевірка включення усіх факторів впливу
    • Надання відгуку маркетинг-менеджеру проекту та проведення необхідних зустрічей
    • Підготовка інформації для Тарифного Комітету для прийняття управлінських рішень
    • Управління процесом дослідження причин виникнення збитків або неефективних тарифів\послуг та його розвиток
    • Керування процесом щодо мінімізації збитків та їх попередження
    • Керування, розвиток, та впровадження нових точок контролю
    • Надання звітів з виконаних робіт

    Вимоги:
    • Вища освіта в сфері економіки/точних наук.
    • 2 роки досвіду роботи у сфері  фінансового аналізу, техніко-економічного обгрунтування. 
    • Знання фінансової сфери.
    • Досвідчений користувач MS Office, досвід роботи зі сховищами даних є перевагою; досвід роботи з базами даних є перевагою.
    • Англійська - Advanced.
    • Аналітичне мислення.
    • Розуміння телекомунікаційного бізнесу.

    Департамент : Юриспруденція

    Провідний юрисконсульт (Київ та Київська обл)

    Департамент
    Юриспруденція
    Регіон
    Київ та Київська обл
    Обов'язки:

    • Правова підтримка і супроводження діяльності компанії, зокрема, у сфері комерційної діяльності, юридичний аналіз проектів, документів, визначення правових ризиків, надання рекомендацій та консультацій.

    • Аналіз та юридична оцінка договорів з питань господарської діяльності Товариства, надання висновків про їх відповідність вимогам законодавства та фактичним домовленостям із контрагентами. Участь у переговорах з контрагентами.

    • Моніторинг і аналіз діючого законодавства та робота щодо ознайомлення працівників з нормативно-правовими актами, які стосуються їх діяльності, а також із змінами в законодавстві.

    • Надання правової оцінки внутрішнім документам Товариства щодо забезпечення діяльності Товариства (накази, політики, інструкції тощо).

    • Надання консультацій іншим підрозділам Товариства щодо впровадження нових продуктів та сервісів Товариства.

    • Підготовка відповідей на запити контролюючих органів.

    • За вказівкою керівництва виконання іншої роботи, пов’язаної із діяльністю юридичного департаменту.

    Вимоги:

    • Вища юридична освіта.

    • Мінімум 3 роки досвіду у сфері права (бажано в міжнародній компанії чи компанії з інозомними інвестиціями).

    • Досвід у сфері коммцнікацій є перевагою.

    • Українська, Російська – вільне володіння (офіційно-діловий стиль), Англійська –вище середнього

    • MS Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint

    Спеціальні знання

    • Досвід у сфері юридичної підтримки каналів продажів, а також знання законодавства з питань економічної конкуренції.

    • Господарське, цивільне законодавство та інші сфери права, що пов’язані з юридичною підтримкою комерційної діяльності підприємства, досвід представництва інтересів у судових органах.

    Особисті якості

    • Вміння знаходити нестандартні рішення, стресостійкість, швидке опанування нових знань та навиків.

    • Аналітичний склад розуму, готовність брати на себе завдання, здатність та бажання розвиватися, комунікабельність, системність, позитивний стиль мислення, лояльність до компанії.

    Текст помилки

    Коментар

    Відправити відмінити
    Ви вибрали занадто багато тексту