Вакансії lifecell

Ми цінуємо набутий досвід та професійність, а також нові ідеї, творче мислення молодих кваліфікованих спеціалістів. Якщо Ви маєте відповідну кваліфікацію, амбітні та бажаєте працювати та професійно зростати у складі команди фахівців, здатні зробити внесок у спільну роботу та плідно співпрацювати з компанією, ми запрошуємо Вас у світ lifecell!





Департамент : PR

Експерт зі зв’язків із громадськістю (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
PR
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:

  • Робота над створенням новин від Компанії:
  • Пошук інформаційного приводу для сворення новин компанії через тісну роботу із співробітниками інших департаментів.
  • Обробка та перетворення інформації на публічні новини через прес-релізи та індивідуальну роботу із журналістами
  • Написання текстів прес-релізів, їхнє затверждення із власниками інформації та топ-менеджентом компанії.
  • Контроль за розсиланням прес-релізів по базі ЗМІ та моніторинг і аналіз публікації на іхній основі.
  • Написання або адаптація та розміщення текстів новин від компанії в розділі новин на офіційному сайті компанії.   
  • Підготовка різноманітних коментарів для ЗМІ щодо маркетингових активностей компанії, трендів та статистичних даних компанії, “створення історій” для журналістів (за запитами та проактивно).
  • Розміщення оголошень від компанії щодо змін в обслуговуванні в офіційних державних виданнях («Голос України» тощо).
  • Розповсюдження інформації про нові послуги компанії чи зміни в них, інновації та досягнення компанії тощо в конкретних регіонах в рамках підтримки регіонального маркетингу.
  • Організація PR підтримки для різних департаментів: маркетингу, мобільної мережі, управління персоналом, управління обслуговуванням абонентів на інших. 

Вимоги:
  • Вища гуманітарна освіта  (PR, журналістика, філологія);
  • Мінімум 4 роки досвіду у сфері  PR та журналістики. Досвід у відповідній галузі є перевагою;
  • Досвід роботи у PR функції комерційної компанії ;
  • Досвід налагодження контактів із медіа, налагоджені зв’язки з телеком журналістами та редакторами – вітаються;
  • Вміння працювати з пресою, створювати інформаційні приводи, та оцінювати їх інтерес для медіа;
  • Досконале володіння навиками усної та візуальної презентації (Power Point, etc.);
  • Високий рівень навиків із створення текстів будь-якої складності 3-ма мовами, зокрема: інтерв’ю, колонок;
  • Володіння ПК на високому рівні;
  • Вільне володіння розмовною та письмовою англійською мовою.

Провідний спеціаліст зі зв’язків із громадськістю (Київ, Київ та Київська обл)

Департамент
PR
Регіон
Київ, Київ та Київська обл
Обов'язки:

  • Активна участь у створенні та реалізації комунікаційної стратегії компанії
  • Управління спонсорськими та благочинними проектами та масовими заходами
  • Ведення проектів корпоративної соціальної відповідальності
  • Ведення проектів щодо створення різноманітної продукції про компанію (відео, соціальні звіти)
  • Коментування питань, пов’язаних із діяльністю компанії, для різних медіа-джерел. 

Вимоги:

  • Освіта: Завершена вища освіта (Магістр)
  • Стаж роботи:Від 2-х років
  • Англійська – вище середнього
  • Володіння ПК: Високий рівень володіння PC, активний користувач MSOffice (Word, Excel, PowerPoint, SharePoint, Project), користувач системи SAP
  • Позиція вимагає сильних комунікативних та організаторських навичок, досвід управління проектами та вміння вести ряд різних завдань одночасно.

Департамент : ІТ

ICT Стажер (Київ та Київська обл)

Департамент
ІТ
Регіон
Київ та Київська обл
Обов'язки:
  • Прогноз та бюджетування (короткострокове, довгострокове)
  • Аналіз та звітність виконання бюджету;
  • Контроль та аналіз виконання запланованих витрат:
  • Аналіз реалізації згідно із вимогами проектів (HW, SW, розробка, ліцензування та інше);
  • Створення закупівель відповідно до плану, коректність ро згідно із прогнозом
  • Звітність: Підготовка різного типу щотижневих, щомісячних звітів (презентацій) по результатах прогнозу та фактичних витрат
Вимоги:
  •  Вища освіта - фінанси, технічна, економічна
  • Англійський - вільно.
  • Володіння ПК : Просунутий користувач, MC office, Power point
  • Розуміння процесу планування з точки технічних потреб (HW, SW, розвиток і т.д.)
  • Знання основ фінансового обліку, буде перевагою
  • Загальне розуміння ERP-систем
  • Навики вирішення проблем
  • Можливість роботи з великими наборами даних,
  • Позитивний, відкритий підхід, дуже гарні комунікативні навички, вміння працювати в команді

Експерт з управління клієнтським досвідом у каналах WEB та цифрової комерції (Київ та Київська обл)

Департамент
ІТ
Регіон
Київ та Київська обл
Обов'язки:
  • Управління, розвиток та покращення  каналів WEB та цифрової комерції у відповідності до стратегії Компанії включаючи управління клієнтським досвідом цих каналів.
  • Перегляд/розробка та встановлення ключових показників ефективності для каналів WEB та цифрової комерції.
  •  Постійний аналіз та контроль ключових показників ефективності каналів WEB та цифрової комерції, передбачення можливих та виявлення існуючих відхилень між фактичними та запланованими ключовими показниками ефективності (KPI), винесення пропозицій та впровадження заходів для запобігання можливих та усунення виявлених відхилень з метою досягнення запланованих KPI.
  • Аналіз даних каналів WEB та цифрової комерції та їх динаміки. Виявлення різких відхилень у динаміці та їх причин. Вивчення поведінки клієнтів у каналах WEB та цифрової комерції. Розробка рекомендацій та впровадження змін для покращення клієнтського досвіду у каналах WEB та цифрової комерції.
  • Аналіз зворотного зв’язку та скарг клієнтів на канали WEB та цифрової комерції. Розробка рекомендацій та впровадження змін для покращення клієнтського досвіду у каналах WEB та цифрової комерції.
  • Розробка мап/моделей для WEB та цифрової комерції з урахуванням потреб різних клієнтських сегментів.
  • Контроль за своєчасним оновленнями у каналах WEB та цифрової комерції для забезпечення наявності у них інформації про нові продукти/послуги та відображення змін у існуючих продуктах/послугах.
  • Пошук, аналіз, розробка рекомендацій щодо впровадження рішень для покращення клієнтського досвіду у каналах WEB та цифрової комерції. Ініціювання та управління проектами з впровадження рішень для покращення клієнтського досвіду. Участь у тендерних та контрактних процесах (включаючи, але не обмежуючись створенням бізнес-вимог, оцінкою пропозицій постачальників/підрядників, розробкою контрактів та тестування рішень).
  • Тестування та моніторинг каналів WEB та цифрової комерції конкурентів та компаній на інших ринках, виявлення кращих практик клієнтського досвіду та продуктів, розробка та надання рекомендацій щодо їх застосування до каналів WEB та цифрової комерції Компанії.
  • Ініціювання (за потребою) запитів на проведення досліджень клієнтського досвіду у каналах WEB та цифрової комерції. Аналіз звітів досліджень. Розробка рекомендацій та впровадження змін для покращення клієнтського досвіду у каналах WEB та цифрової комерції.
  • Забезпечення простоти, зручності, послідовності та персоналізації клієнтського досвіду у каналах WEB та цифрової комерції. Впевнюватися, що канали WEB та цифрової комерції мають оптимальну функціональність, інформація послідовна, зрозуміла та прозора.
  • Контроль за виконанням політик, правил та стандартів комунікації (включаючи стиль, тон) у каналах WEB та цифрової комерціївсімавласниками бізнесу.
  • Аналіз впливу маркетингових активностей на канали WEBта цифрової комерції та їх ключові показники ефективності.
  • Підготовка звітів щодо на щоденній та/або тижневій та/або що місячній основі.
  • Контроль за роботою агенцій (створення промо-сайтів, додатків та ін.).
  • Контроль за рекламними кампаніями в Інтернеті (включаючи але не обмежуючись банерною та контекстною рекламою, рекламою у нових інтернет-форматах, рекламою у соціальних мережах).
Вимоги:

  • Освіта: Вища, університет - Економіка / Маркетинг / Технічні науки
  • Стаж роботи: 5+ років у інтернет-агенції або у інтернет департаменті
  • Англійська - вільне володіння, грамотна письмова англійська, українська, російська
  • Володіння ПК: Досвідчений користувач Excel, MS Project, MS Visio, Power Point,
  • Управління проектами
  • Знання метрик та інтерфейсів Google analitycs & yandex.metrica
  • Знання метрик успішності інтернет-реклами
  • Знання HTML та SEO
  • Знання метрик соціальних мереж
  • Створення креативного/інтернет брифу
  • Клієнтоорієнтовність
  • Розвинуті аналітичні навички
  • Розвинуті комунікаційні навички
  • Увага до деталей
  • Орієнтація на результат та якість 
  • Проактивність, самомотивація
  • Системне мислення
  • Командний гравець
  • Ефективне управління часом, високий рівень самоорганізації, планування
  • Гнучкість, здатний працювати при змінах та стресових умовах
  • Чесність і відкритість
  • Мислення поза рамками
  • Зацікавлений у технічних новинках, передових пристроях та  додатках
  • Активний користувач WEB та нових медіа


Начальник департаменту інформаційної безпеки (Київ, Київ та Київська обл)

Департамент
ІТ
Регіон
Київ, Київ та Київська обл
Обов'язки:

  • Впровадження стратегії управління безпекою, що спрямована на підтримку поточних та довгострокових цілей Компанії Функціональні обов’язки
  • Визначення принципів інформаційної безпеки та побудова стратегії ІБ відповідно цілям Компанії. Моніторинг як внутрішніх так і зовнішніх загроз ІБ 
  • Впровадження системи управління ІБ на основі оцінки наявних ризиків для даних і встановлення достатніх вимог для їх захисту 
  • Управління ризиками ІБ у рамках діяльності всіх Дирекцій Компанії, включаючи напрямки ІТ та Корпоративної мережі (за винятком GSM напрямку)
  • Розробка, моніторинг та звітування Менеджменту щодо ключових показників ІБ 
  • Впровадження системи контролів ІБ для кожної Дирекції Компанії задля забезпечення безпеки бізнес процесів 
  • Розробка політик та процедур що регулюють та визначають контроль. Контроль виконання встановлених вимог
  • Розробка, впровадження та моніторинг належного виконання процесів ІБ та безпеки ІТ задля дотримання відповідного рівня конфіденційності даних в Компанії
  • Впровадження процесу управління інцидентами ІБ для Компанії задля своєчасного виявлення та контролю порушень ІБ 
  • Визначення та впровадження процесів безпеки ІТ що забезпечують належний захист ІТ активів. Контроль за їх виконанням та звітність 
  • Забезпечення своєчасного та належного рівня обізнаності щодо ІБ менеджерів та співробітників Компанії. Надання консультацій та підтримки 
  • правління бюджетом департаменту інформаційної безпеки 
  • Координація роботи департаменту інформаційної безпеки.
Вимоги:

  • Вища освіта - Інформаційна Безпека та/або Управління Ризиками 
  • Досвід роботи від 7 років 
  • Російська, Українська, Англійська – вільно 
  • Досвідчений користувач ПК 
  • Посвідчення водія категорії В. Спеціальні знання та досвід 
  • Знання серії стандартів ISO27000. Практичний досвід використання цих стандартів
  • Досвід впровадження та підтримки СУІБ відповідно до вимог ISO27001 стандартів
  • Знання методологій управління ризиками ІТ та ІБ (ISO/NIST/RiskIT/SANS/тощо). Уміння використовувати їх для оцінки ризиків 
  • Практичний досвід роботи в сфері аудиту ІБ/ІТ та аналізу ризиків, їх калькуляції, пріоритезації 
  • Вміння аналізувати специфічні для індустрії бізнес-процеси і відповідно виявляти IБ/ІТ ризики 
  • Знання специфічного для індустрії законодавства та вимог відповідності, таких як SOX 
  • Досконалі комунікаційні вміння і навички управління проектами. Уміння спілкуватися як на технічній так і бізнес мовах 
  • Наявність IT/ІБ сертифікації (CISSP/CISM/CISA/ITIL/ISO/тощо) – вважається додатковою перевагою 
  • Досвід управління персоналом.

Провідний Python інженер (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
ІТ
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:

  • Розробка програмних продуктів згідно вибраних технологій.
  • Участь в пошуку та оцінці новітніх технологій в підзвітній галузі.
  • Дизайн та розробка високоефективних, надійних та бізнес-критичних програмних рішень.
  • Написання чистого, ефективного коду та тестів.
  • Аналіз відповідності специфікації та результату розробки.
  • Підготовка релізів програмних компонентів та систем.
  • Впровадження постійних покращень, використовуючи альтернативні методології та компоненти, з презентацією рішень для архітектурного огляду.
  • Контроль якості коду та його перегляд/покращення.
  • Формування бази знань програмного продукту.
  • Передача знань іншим членам команди.
Вимоги:

  • Освіта: Університет  - Технічна
  • Стаж роботи:Більше 3 років у галузі програмного забезпечення на Python
  • Російська/Українська – вільно
  • Англійська – середній рівень. Вільна англійська буде перевагою.
  • Володіння ПК: Досвідчений користувач
  • Гарні знання Python, Django, FaneCMS, DjangoCMS, Celery
  • Робота з HTML/CSS, WSGI, SOAP
  • Робота SQL, розумінняпроцесу моделювання даних;
  • Робота з MySQL, Redis
  • Робота з GIT, Subversion, Maven, Ant
  • Розуміння мережевих та Інтернет технологій;
  • Знання та використання UML, досвід управління вимогами.
  • Досвід командної роботи, хороші навички комунікації, здатність до навчання, вміння пріоритезувати, координувати і досягати результати в поставлені строки.
  • Знання телеком домену, розуміння роботи UNIX/Linux, досвід роботи за БД Oracle, Досвід в гнучких методологіях розробки ПЗ -  буде плюсом

Провідний Системний Аналітик (Київ та Київська обл)

Департамент
ІТ
Регіон
Київ та Київська обл
Обов'язки:

- Бізнес та технічний аналіз продуктів телекому;

  • Аналіз бізнес вимог;
  • Аналіз існуючої інфраструктури та пошук можливого варіанту реалізації;
  • Підготовка специфікацій відповідно до SOX вимог;
  • Пропозиція бізнес рішення, яке буде відповідати SOX процесу та найкращим чином задовольняти бізнес та технічну сторони;
  • Пропозиція альтернатив та презентація їх замовнику;
  • Дослідництво впливу нового продукту на існуючи;
  • Організація та проведення зустрічей між бізнес та технічними підрозділами;
  • Спостерігання за продуктом після запуску: прогрес статус; обновлення каталогу продуктів; перевірка KPI після комерційного запуску продукту;
  • Опис ризиків та кроків їх ліквідації; опис можливих рішень у випадку настання ризику;
  • Підготовка плану тестування;
  • Прийомка функціоналу.

- Координація проектів, які пов’язані з каталогом телеком продуктів:

  • Участь у проектах у ролі керівника проекту (КП);
  • Підготовка звіту по статусу проекту;
  • Підготовка проектної документації;
  • Відповідальний за виконання проектного плану;
  • Відповідальний за поставки, ресурси та бюджет;
  • Відповідальний за комунікацію у рамках проекту;
  • Робота з ризиками;
  • Робота з постачальниками;
  • Відповідальний за комерційне використання продукту.

- Управління продуктами:

  • Технічне управління продуктами (системи, програмне забезпечення и інтегровані рішення);
  • Аналіз різниці між функціоналом, що використовується та існуючим; пропозиції щодо використання на основі аналізу;
  • Спостереження за планами партнера щодо покращення продукту у майбутньому; презентація цих планів бізнес та технічним підрозділам;
  • Збір вимог з бізнес та технічних підрозділів; обговорення в партнерами планів поставок;
  • Спостереження за скаргами абонентів, що пов’язані з продуктом;
  • Пропозиції покращень.

- Вивчення новинок, що використовуються у розвитку бізнесу; презентації коллегам.

- Підготовка звітів:

  • Підготовка регулярних звітів;
  • Підготовка презентацій по статусу роботи;
  • Підготовка презентацій по статусу проектів.
Вимоги:
  • Ступінь спеціаліста або магістра в сфері «Інформаційних технологій» / «Комп’ютерних наук», «Економічної кібернетики» / «Прикладної математики».
  • Досвід роботи: - 2-4 роки досвіду роботи у сфері бізнес та системного аналізу, підготовці технічних вимог, тестуванні, управлінні проектами / продуктами;
  • Мінімум 3 роки роботи в технічній дирекції;
  • Знання телекомунікаційних технологій(OSS/BSS/SMSC/MMSC/IVR/USSD/GPRS);
  • Широкий досвід роботи з системами такими як Billing, CRM, DWH, VAS та інш.;
  • Розуміння телекомунікаційної інфраструктури.
  • Вільна англійська, українська, російська.
  • Володіння ПК:

- Досвід використання Microsoft Project (Server);

- Досвід та знання UML;

- Досвід роботи з office automation SW інструментами.

  • Спеціальні знання/досвід:

- Самовпевненість, вміння відстояти свою думку;

- Легка адаптація до змін бізнес стратегії;

- Гарні навички комунікації (письмова та вербальна);

- Відкритість у комунікаціях з внутрішніми/зовнішніми клієнтами;

- Аналітичне мислення, орієнтація на результат; 

- Ефективне управління часом;

- Мультизадачність;

- Проактивність;

- Здатність працювати від пресом та у стресових ситуаціях.

Провідний спеціаліст із безпеки інформаційних технологій (Київ та Київська обл)

Департамент
ІТ
Регіон
Київ та Київська обл
Обов'язки:
  • Визначати недоліки безпеки в ІТ використовуючи різні ПЗ, описувати їх в термінології ризиків та надання рекомендації щодо їх виправлення. 
  • Управління (дизайн, впровадження та підтримка) існуючої інфраструктури безпеки (SIEM система та система управління ІТ загроз) та покращення її за визначеною потребою.
  • Розробка регуляторних процедур та інструкції, що пов’язані із інформаційною безпекою (ІБ) та безпекою ІТ.
  • Виступати в якості аналітика Безпека ІТ у ПЗ в проектах з приводу аналізу ризиків ІБ та розробки контрзаходів, щоб мінімізувати ризики, пов'язані з витоком даних і/або несанкціонованих зміни.
  • Контроль відповідності внутрішніх процесів та контролей до вимог Безпеки та SOX. Звітування.
  • Супровід щодо загальної обізнаності з інформаційної безпеки компанії. Консультація працівниками з приводу ІТ та Інформаційної безпеки.
  • Виступати в якості проектного менеджера у проектах із Інформаційної безпеки.
  • Виконувати обов’язки Менеджера або Аналітика з ІБ під час розслідування інцидентів ІБ.
  • Своєчасне виявлення та реакція на події інформаційної безпеки.
Вимоги:
  • Спеціаліст / Магістр в сфері IT/Інформаційної безпеки або іншій сфері пов’язанній із ІТ спеціальністю.
  • Від 2 до 5 років досвіду роботи.
  • Володіння мовами:

- Англійська (середній рівень);

- Російська - вільно;

- Українська - вільно.

  • Досвідчений користувач ПК.
  • Практичні знання з існуючими фреймворками управління ризиками інформаційної безпеки, знання та досвід роботи з стандартами та best практиками інформаційної безпеки такими як: NIST/SANS w/p, ISO270xx, також CobiT, ITIL стандартів.
  • Знання та досвід в області розробки і застосування засобів контролю безпеки на різних ІТ та GSM системах.
  • Практичний досвід в області технологій SIEM: HP ArcSight, RSA EnVision, SPLUNK.
  • Відмінне знання вразливостей і поняття Patch Management.
  • Практичні знання різних ОС (*nix and windows-based), БД і ПЗ підприємства (workflow, ERP і т.д.).
  • Можливість автоматизації процесів за допомогою використання різних сценарних мов програмування.
  • Хороші знання в технологіях IP/GSM мереж і загальних внутріншніх ІТ-процесів. Розуміння концепції життєвого циклу розробки.
  • Хороші комунікаційні навички та відмінний репортінг.
  • Можливість зануритися в деталі і вивчати нові знання.

Департамент : Інженери мережі GSM

Інженер технічного нагляду (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Інженери мережі GSM
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:
  • В ході будівництва усіх об’єктів/комплексів дирекції мобільної мережі організовувати та здійснювати технічний нагляд за будівництвом (в т.ч. консолідувати дані та готувати звіти).
  • Контролювати та координувати заповнення баз даних та підготовку звітів (в усіх регіонах України) з питань, пов’язаних зі здачею об’єктів та здійснення нагляду за будівництвом.
  • Проводити перевірку наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання,що використовуються під час будівництва об’єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо.
  • Проводити перевірку відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів.
  • Проводити перевірку відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації.
  • Перевіряти виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду.
  • Вести облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками.
  • Проводити разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів.
  • Повідомляти підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів.
  • Оформляти акти робіт, виконаних з недоліками.
  • Брати участь у здачі об’єктів в експлуатацію, перевіряти якість окремих конструкцій і вузлів, будівельно-монтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спецобладнання, устаткування і механізмів технічним умовам.
  • Приймати участь у розробці і погодженні графіків будівельно-монтажних робіт, у складанні проектно-кошторисної документації.
 
Вимоги:
  • Вища освіта в сфері будівництва об’єктів містобудування.
  • Кваліфікаційний сертифікат виданий відповідно до законодавства архітектурно будівельною атестаційною комісією.
  • Більше 5 років роботи у галузі будівництва об’єктів містобудування.
  • Володіння комп’ютерними програмами (MS Office).
  • Базові знання англійської мови.
  • Посвідчення водія категорії В.
  • Досвід  усфер ібудівництва об’єктів містобудування

Старший Інженер з планування та оптимізації мережі доступу (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Інженери мережі GSM
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:

  • Перевірка статистики усіх ключових показників продуктивності радіомережі (таких як TCHDrop/Block та інше.) за допомогою Optima
  • Додавання нових сайтів (ATOLL, AircomAsset)
  • Перегляд плану розгортання радіомережі (ATOLL)
  • Оптимізація радіомережі (ATOLL, UltimaMentor, UltimaForte)
  • Прогноз та рекомендації стосовно ключових показників ефективності радіомережі
  • Розгляд скарг абонентів та їх вирішення
  • Створення та погодження радіо дати (RSD) - ATOLL
  • Створення та погодження інтеграційних даних (SID-CDD) - ATOLL
  • Збільшення ємності радіомережі (Optima)
  • Внутрішнє та зовнішнє звітування
  • Наставництво, обмін знаннями
  • Участь в крос-функціональних проектах
  • Виконання лідируючої ролі в проектах оптимізації радіомережі
  • Відповідальність за досягання щорічних цілей в регіоні

Вимоги:

  • Освіта: Вища - Телекомунікації / Радіотехніка
  • Стаж роботи: 5 років досвіду роботи у телекомунікаційній сфері на технічній посаді
  • Вільне володіння письмовою та усною англійською, українською, російською
  • Знання  одного з RF Planning Tool, таких як AircomAsset, TEMS Discovery, ATOLL UltimaForte, UltimaMentorта інше.
  • Знання статистичних інструментів, таких як Optima/U2000
  • Пакет програмного забезпечення MS Office
  • Посвідчення водія:Категорії B
  • Впевнене знання  радіо покриття та сили радіосигналу
  • Впевнене знання ємності радіомережі
  • Знання основ параметрів Підсистеми Базових Станцій (BSS)
  • Знання основ базового та допоміжного функціоналу Підсистеми Базових Станцій (BSS)
  • Початкові знання про новітні радіо технології

Старший інженер з розробки звітності мобільної мережі (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Інженери мережі GSM
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:
  • Розробка пакетів, процедур збору, обробки, агрегування статистичних даних мережі з різних джерел з використанням СУБД Oracle.
  • Розробка Web інструментів звітності, систем, додатків заснованих на статистичних даних мережі.
  • Розробка звітів, аварійних повідомлень, модулів використовуючи систему Optima.
  • Аналіз статистики роботи мережі, взаємодія з підрозділами компанії, забезпечення необхідними даними.
  • Моніторинг та підтримка розробок для звітності у робочому стані, проведення профілактичних робіт.
  • Дослідження та створення показників якості та ефективності мережі, формул, алгоритмів обробки.
  • Участь у проектах, надаючи підтримку спеціальними звітами.
  • Підтримання, оновлення та виправлення помилок програмного коду.
  • Оновлення технічної документації.
  • Проведення технічних тренінгів з управління системами автоматичної звітності
  • Збір та аналіз інформації по новітнім технологіям, та використання їх для покращення наявних систем
  • Розробка презентаційних звітів в середовищі MSPowerPoint    

Вимоги:
  • Вища освіта в галузі Техніки, Телекомунікацій, IT.
  • Досвід роботи від 4 років.
  • Знання сфери телекомунікації, показники якості та ефективності мережі.
  • Досвід  програмування: PHP, YII framework, Twitter Bootstrap, HTML, Javascript (jQuerry), Google Map API V3.0.
  • Cистеми контролю версійності GAT З
  • Значний досвід SQL запитів. СУБД Oracle, MySQL, PL/SQL.
  • Досвід розробки у системі Aircom Optima.
  • Досвідчене володіння пакетом MS Office.
  • Досвід користування та розробки у пакеті MapInfo.
  • Письмова, розмовна англійська, середній рівень.

Департамент : Адміністрування

Секретар рецепції (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Адміністрування
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:
  • Зустріч відвідувачів офісу, в тому числі англомовних, повідомлення працівників про відвідувачів (з дотриманням встановлених процедур з безпеки).
  • Відповідь на дзвінки, їх перенаправлення при необхідності, за допомогою багатоканального телефону.
  • Зустріч кур’єрів, інформування працівників про доставку.
  • Забезпечення видачі талонів на таксі (згідно з Інструкцією по використанню корпоративного таксі).
  • Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, ведення інших реєстрів адміністративного характеру у разі необхідності.
  • Підтримка території рецепції в порядку.
  • Адміністрування процесу обробки запитів на переклад.
  • Адміністрування процесу замовлення візитних карток.
  • Виконання інших спеціальних завдань, пов’язаних з адміністративними функціями.
Вимоги:
  • Вища освіта.
  • 1+ років досвіду роботи. 
  • Досвід роботи у кол-центрі є перевагою.
  • Володіння мовами: Українська – вільне володіння; Російська – вільне володіння; Англійська – середній рівень.
  • Володіння ПК:  Microsoft Office applications: Outlook, Word, Excel, Internet Explorer;
  • Впевнене користування офісною технікою (принтер, копір, тощо).

Департамент : Закупівлі / Постачання

Молодший спеціаліст з GSM закупівель (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Закупівлі / Постачання
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:

  • Створення замовлень на закупівлю в SAP (в рамках бюджетів внутрішніх клієнтів та згідно з Річним планом закупівель) та відправка їх постачальникам після затвердження керівництвом
  • Перевірка правильності наданих постачальником фінансових документів (перевірка актів виконаних робіт, рахунків на оплату, накладних, митних декларацій тощо) та передача їх в іншу функціональні підрозділи Компанії для подальшої обробки
  • Забезпечення правильного та своєчасного документообігу між компанією «лайфселл» та Партнерами
  • Погодження питань, пов’язаних з бюджетом, з підрозділами інвестиційного планування
  • Планування руху грошових потоків для забезпечення вчасних платежів
  • Планування та контроль за поставками
  • Аналіз ринку; пошук та оцінка постачальників
  • Підготовка тендерної документації (RfP тощо)
  • Забезпечення підтримки проведення тендерів
  • Аналіз тендерної інформації, підготовка презентації
  • Підготовка оглядів контрактів
  • Ведення та вчасне оновлення звітів по відкритим питанням
Вимоги:

  • Освіта: Вища у сфері Фінанси, телекомунікації, електроніка, будівництво
  • Стаж роботи: не обов'язковий
  • Українська – вільне володіння (офіційно-діловий стиль); Російська – вільне володіння; Англійська – впевнене володіння
  • Володіння ПК: MS Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint
  • Спеціальні знання/ досвід
  • Аналітичні знання, вміння вирішувати проблеми і багато задач одночасно
  • Tайм-менеджмент та організаційні навички
  • Міжособистісні та міжкультурні навички спілкування та адаптації в мультикультурному середовищі
  • Можливість створювати презентацію для керівництва
  • Розуміння конкурентного бізнес-середовища в телекомунікаційній галузі
  • Додаткова перевага - знання основних компонентів GSM, розуміння етапів конструкцій під ключ і пов'язаних потоків документів, інфраструктура, будівництво, монтаж та легалізація

Провідний спеціаліст із комерційних закупівель (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Закупівлі / Постачання
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:
  • Створення та підтримка міцних стосунків з постачальниками.
  • Пошук і оцінка Постачальників.
  • Зустрічі та переговори з постачальниками.
  • Проведення тендерів.
  • Підписання контракту.
  • Спілкування з відділом податкового планування з оптимізації закупівель (одержання консультацій і узгоджень у випадку конкретної закупівлі).
  • Забезпечення всіх дозволів та підтверджень до прибуття товарів/послуг.
  • Перевірка бюджетних обмежень перед закупівлею
  • Робота зі складом (для матеріалів).
Вимоги:
  • Вища освіта в галузі фінансів, маркетингу.
  • 2-3 роки досвіду роботи.
  • Досвід ведення переговорів, проведення тендерів/біддінгів, аналітична робота та підготовка звітів. 
  • Відмінні знання в сфері медіа або ринку друкованих матеріалів.
  • Навички роботи з SAP R/S.
  • Знання MS Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint.
  • Досвід роботи з  інтернет ресурсами.
  • Вільне володіння англійською мовою.

Провідний спеціаліст з IT закупівель (Київ та Київська обл)

Департамент
Закупівлі / Постачання
Регіон
Київ та Київська обл
Обов'язки:
  • Встановлення та підтримання стосунків із постачальниками.
  • Пошук та оцінка постачальників. Проведення зустрічей та переговорів із постачальниками.
Проведення тендерів:

  • Проведення дослідження ринку щодо товарів та послуг для лайфселл;
  • Підготовка тендерної документації (RfP тощо);
  • Проведення переговорів щодо цін та умов поставки у відповідності до Політики закупівель лайфселл;
  • Аналіз тендерної інформації;Підтримка тендеру/ біддінгу 
  • Підготовка документів для отримання погодження Комітетом з закупівель та Наглядовою радою; презентація результатів тендеру керівництву.
Підтримка контрактів:
  • Підготовка запиту на підготовку контракту, відстеження його вчасної реєстрації та підписання Відділом управління контрактами;
  • Підготовка короткої презентації за контрактом;
  • Узгодження питань щодо бюджету із Бізнес замовником;
  • Оцінка можливих ризиків та пошук шляхів по їх мінімізації;
  • Контроль та звітування щодо поставки;
  • Ініціація підготовки Заяви на оплату та підготовка всіх документів, необхідних для оплати, у відповідності до вимог обліку та казначейства;
  • Контроль за виконанням підписаних контрактів у межах умов контрактів та погоджених PCBoD;
  • Звітність (щотижневі звіти, звіту щодо тендерів, звіти зі статусами закупівель та контрактів, звіти за запитом тощо).
  • Підготовка річних планів з закупівель;


Вимоги:

  • Освіта: Вища освіта (Телекомунікації/ Економіка/ ІТ)
  • 2-5 років досвіду у сфері закупівель/ телекомунікації/ інформаційнихтехнологій
  • Англійська – вільне володіння
  • MS Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, SAP (буде перевагою)
  • Сильні аналітичні навички
  • Практичні знання процесу закупівель
  • Базові знання елементів інфраструктури IT
  • Здатність успішно керувати великими складними технічними контрактами.

Департамент : Маркетинг

Cпеціаліст з СМС текстів (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Маркетинг
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:

  • Розробка єдиної методології написання СМС текстів, що відправляються клієнтам lifecell, та контроль її використання
  • Написання СМС текстів при запуску нових продуктів / послуг lifecell, зміни умов надання послуг, проведенні таргетованих кампаній тощо. Узгодження та запуск
  • Участь у розробці цільового customerjourney клієнта при користуванні послугами lifecell, контакті з точками продажу / обслуговування
  • Ініціювання та участь у проведені досліджень досвіду клієнтів, що отримують СМС текстові повідомлення від lifecell
  • Контроль рівня задоволеності клієнтів СМС повідомленнями, отриманими від lifecell. Ініціювання та контроль впровадження необхідних змін
  • Проведення аналізу ефективності СМС текстів, що використовує lifecell, щодо виконання поставлених цілей
  • Участь у кросфункціональних групах, в якості експерта з написання та управління процесами використання СМС повідомлень
  • Розробка та супроводження контактної політики використання СМС повідомлень



Вимоги:

  • Освіта: Університет (бакалавр, магістр) - Філологія, Маркетинг, Журналістика, Економіка
  • Стаж роботи:Більше 2 років
  • Англійська: середній рівеньі вище
  • Українська та російська  - літературний письмовий рівень
  • Володіння ПК: Впевнений користувач Пакет програм MSOffice (MSWord, Excel, PowerPoint)
  • Досвід написання текстів для рекламних сервісних кампаній (SMS, рекламні повідомленні (SMM, Context), рекламних/інформаційних постів в соціальних мережах тощо.
  • Досвід розрахунку економічної ефективності цільових рекламних кампаній (CPC, CTR, PPCтощо) та SMSрозсилок (takerate, responserate, ROIтощо.)

Департамент : Обслуговування абонентів

Global Bilgi: Менеджер по обслуживанию клиентов lifecell (Київ та Київська обл)

Департамент
Обслуговування абонентів
Регіон
Київ та Київська обл
Обов'язки:

Здравствуй, наш будущий сотрудник!

Если у тебя есть желание начать или построить карьеру в международной компании, развиваться и быть независимым, унас есть предложение именно для тебя;)

Мировой лидер услуг контактных центров «GlobalBilgi» приглашает тебя стать частью нашей дружной команды на проекте lifecell.

Если ты:

  • Ты любишь консультировать и помогать людям;
  • Умеешь ясно играмотно излагать свои мысли;
  • ВладеешьПК: знаешь, что «пуск» возможен нетолько для ракеты, окна есть нетолько вквартире, как отличить Wi-Fi от3G и в целом, являешься активным пользователем интернета;
  • Тылегко можешь сориентироваться внестандартной ситуации илиже мечтаешь этому научиться;
  • Желаешь развить коммуникативные и переговорные навыки;

Мыпредлагаем тебе:

  • Возможность нестандартного графика. Улюдей могут возникнуть вопросы в любое время суток. Твоя помощь будет актуальна в утренние смены, вечерние, дневные, очень редко – ночные.Смены 5-8 часов. Расстановка смен – разумная (на одной неделе они повторяются, то есть или утренние, или вечерние).
  • Достойное вознаграждение отработанного времени иусилий (ставка + бонус);
  • Уникальный коллектив в нашем городе, дружный, веселый, поддерживающий;
  • Мыразвиваем сотрудников. Ты узнаешь много нового о сфере телекоммуникаций. За успешное обучение тебя ждет вознаграждение.
  • Мечтаешь стать поближе ксфере IT ителеком.
  • Продвижение в компаняхlifecell или GlobalBilgiпосле одного года работы при наличии вакансий и хороших результатах работы;
  • Корпоративные активности и тематические мероприятия для хорошего настроения.

Что нужно делать:

  • Задача: Консультирование клиентов, оказание поддержки по услугам мобильного оператора lifecell.
  • Как это сделать: Принять звонок- проконсультировать/помочь- зафиксировать обращение/заявку - пожелать клиенту хорошего дня. Очем могут спросить: «Расскажите, пожалуйста, какой тарифный план выбрать»? «Как пользоваться мобильным интернетом»?, «Мой кот погрыз исъел сим-карту, что мне делать?»J и т.д.

Интересно?

Хочешь узнать/увидеть еще больше?! Заходи кнам насайт: http://www.career.globalbilgi.com.ua/

Отправляй резюме! ;) cv@globalbilgi.com

Контактный телефон отдела персонала:063 544 14 01;095 53 03 413;097 344 50 60.


Спеціаліст з управління процесами обслуговування абонентів (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Обслуговування абонентів
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:
  • Розробка, структурування та запуск процесів, пов’язаних з процесами обслуговування абонентів.
  • Опис процедур обслуговування абонентів, що описують виконання етапів обслуговування клієнтів та доведення їх до працівників, задіяних в процесах обслуговування.
  • Ініціація та контроль технічних змін у існуючих системах, пов’язаних з обслуговуванням абонентів (в т.ч. підготовка функціональних вимог на зміни до існуючих систем).
  • Взаємодія із підрозділами на етапі розробки нових процесів, продуктів та послуг з метою запобігання можливих негативних наслідків, пов’язаних із даною розробкою, для абонентів та працівників сфери обслуговування абонентів.
  • Інформаційна підтримка працівників сфери обслуговування абонентів стосовно функціонування та особливостей нових продуктів та послуг.
  • Участь у проектах, спрямованих на покращення задоволеності клієнтів, покращення досвіду клієнтів, обробка та розробка відповідної проектної документації. Ініціювання запуску нових та/або розробки процесів обслуговування в рамках таких проектів.
  • Аналіз критичних транзакцій та процесів, що мають ризики ініціювання змін цих процесів для зниження ризику або розробка контролів для більш ефективного управління ризиками.
Вимоги:
  • Вища освіта в сфері IT, Управління бізнесу.
  • від 3 роки досвіду роботи.
  • Українська, Англійська, Російська - вільне користування.
  • Впевнений користувач (MS Office, Power Point, тощо).
  • Аналітичний склад розуму, навички управління проектами та комунікаційні навички є переважними. Гнучкий розум.

Департамент : Продажі

Експерт з моніторингу та аналізу ринкової діяльності конкурентів (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Продажі
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:

  • Стратегічний аналіз активності конкурентів
  • Моніторинг  українського ринку, включаючи: 
  • Моніторинг діяльності конкурентів (акції, тарифи, кампанії, операційні та фінансові показники)
  • Моніторинг інших динамік та тенденцій (технологічні, економічні, регуляторні напрямки)
  • Ведення записів і збереження історій кампаній, дій конкурентів, ключових показників діяльності
  • Порівняльний аналіз тарифів, продуктів та послуг конкурентів
  • Поширення інформації та стратегічних коментарів серед співробітників дирекцій споживчого та корпоративного бізнесу та інших зацікавлених функціональних груп, включаючи керівництво, відповідно до встановленого порядку та списку розсилки.
  • Забезпечення фінансової дирекції регулярними звітами аналізу ринку, збір та надання аналітичної інформації по запиту інших функціональних груп, участь у підготовці стратегічних презентацій
  • Прогноз тенденцій розвитку ринку та оновлення моделі доходів конкурентів, участь у розробці довгострокових сценаріїв розвитку бізнесу.
  • Проведення вторинних маркетингових досліджень по запиту на основі відкритих джерел інформації, закупка готових звітів за наявності
  • Участь у координуванні первинних маркетингових досліджень (надання матеріалів, взаємодія з агенціями)

Вимоги:

  • Освіта: Університет, ступінь магістра ( Маркетинг, економіка, соціальні науки)
  • Стаж роботи:5-8 років
  • Англійська (upperintermediate)
  • Володіння ПК: Просунутий користувач MicrosoftOffice (високий рівень Excelта PowerPoint – обов’язково)
  • Пошук інформації, аналітичні здібності, навички моделювання та прогнозування

Експерт по роботі з ексклюзивним каналом (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Продажі
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:

  • Відкриття нових магазинів у встановленій концепції.
  • Забезпечення магазинів lifecell торговим обладнанням та вивісками.
  • Формування індивідуальних замовлень меблів та вивісок.
  • Замовлення заявки на купівлю, відстеження погоджень.
  • Планування монтажів меблів та вивісок із внутрішніми замовниками та підрядниками.
  • Розрахунок річного бюджету основних засобів, щомісячний контроль використання бюджету.
  • Підготовка річного тендеру на закупівлю торгового обладнання та вивісок.
  • Координація документообігу з боку внутрішнього замовника (перевірка та підписання контрактів, актів, додаткових угод тощо).
  • Створення та підтримка в актуальному вигляді брендбуку меблів, вивісок.
  • Розробка та впровадження у виробництво концепту та технічного опису острівних магазинів.
  • Прийняття ремонтних робіт згідно технічних завдань.
Прийняття меблів та монтажних робіт згідно технічних завдань.
Замовлення, організація оплати та контроль виконання додаткових робіт, пов'язаних із відкриттям магазинів.
Підготовка та оновлення звітів по відкриттю магазинів.
Підготовка, корегування планів в AutoCad.

Вимоги:

  • Освіта: Вища (Менеджмент, Інженерія, Архітектура, Дизайн)
  • 3-5 років досвіду роботи.
  • Мови: українська, російська – вільне володіння, англійська – середній рівень.
  • ПК: AutoCad, 3ds MAX, Photoshop, Corel Draw, MS Office.
  • Технічний та організаційний досвід відкриття магазинів.
  • Робота із підрядниками (меблі, вивіски, ремонтні роботи).

Керівник напрямку регіональних продажів (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Продажі
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:

Досягнення ключових показників на ввіреній території:

  • Забезпечення зростання активної абонентської бази, об’ємів продажу та доходів Компанії шляхом ефективного управління прямими та непрямими каналами продажу на ввіреній території;
  • Забезпечення досягнення цілей по продажах та обслуговуванню в дистрибуційному каналі, локальних GSM мережах, у спеціалізованому роздрібі - в ексклюзивному каналі, національних мережах.

Управління підзвітною територієюта командою регіональних  продажів:

  • Розвиток ексклюзивного каналу, мережі Дистриб’юторів, національних та локальних GSM мереж - ввіреної території;
  • Планування роботи ввіреної команди задля досягнення цілей на підзвітній території; постановка усних та письмових цілей команді- задля максимально ефективного процесу продаж та ефективної діяльності, забезпечення всіма необхідними ресурсами команди регіональних продажів;
  • Забезпечення необхідного рівня комунікації та взаємодії в межах команди регіональних продажів та з іншими функціями компанії та Партнерами, залученими в процес реалізації продуктів та послуг Компанії задля досягнення цілей Компанії;
  • Забезпечення відповідності бізнес-діяльності Партнерів встановленим критеріям, підготовка та впровадження Планів розвитку для Партнерів, у разі потреби.
  • Аналіз та оцінка виконання завдань Партнерами. Вчасне коригування цілей Партнерів.
  • Оцінка рівня володіння навиками у  команди Активних продажів Партнера та, у разі необхідності, спільно з тренером складання індивідуального плану розвитку для працівника Партнера з метою покращення рівня володіння навиками для досягнення цілей та виконання завдань на ввіреній території.
  • Організація та реалізація процесу отримання знань через стажування та проходження тренінгів задля забезпечення необхідного рівня знань та навиківкоманди регіональних продажів та команди Активних продажів Партнерів.
  • Забезпечення безперервного заповнення вакансій спільно з фахівцем з управління персоналом;
  • Забезпечення правильного трактування та втілення командою стратегії Компанії на ввіреній території;
  • Забезпечення дотримання всіх процедур, політик та розпоряджень керівництва Компанії ввіреною командою;
  • Підтримка необхідного рівня мотивації в команді та залучення в процес досягнення цілей Компанії;
  • Підтримка командної роботи та певного рівня здорової конкуренції.

Аналіз та звітність:

  • Оцінка результатів діяльності:
  • Оцінка виконання завдань командою, підведення підсумків на регулярній основі. Коригування цілей для команди;
  • Аналіз цільових показників щодо абонентської бази, доходів, досягнення стандартів присутності, знань, мерчандайзингу, участі в програмах лояльності, рівня обслуговування абонентів, трейд-маркетингових активностях та вжиття необхідних дій для росту показників;
  • Відстеження та аналіз діяльності конкурентів, тенденцій ринку, поведінки абонентів, вжиття запобіжних дій, оперативне надання інформації керівництву Компанії;
  • Забезпечення вчасного подання достовірної інформації у всіх звітах, які готує ввірена команда.
  • Формування позитивного іміджу та підвищення конкурентоздатності Компанії.
  • Аналіз та вивчення потенційних клієнтських сегментів, використаннянабутих знань для розробки та впровадження стратегій розвитку прямих та непрямих каналів продажів.
  • Взаємодія та співпраця з різними підрозділами Компанії з метою покращення рівня якості обслуговування клієнтів та підвищення ефективності прямих та непрямих каналів продажів, збільшення конкурентоспроможності.
  • Розробка, впровадження та постійне удосконалення алгоритму управління продажами з метою підвищення ефективності відділу.
  • Прогнозування результатів діяльності в розрізі всіх запланованих показників на місячній, квартальній та річній основі.
  • Забезпечення всіх напрямків роботи у відповідності до затверджених стратегій та завдань, а також дотримання операційних принципів роботи.
  • Підготовка звітності результатів роботи на підзвітній території.

Управління командою

  • Розподіл та трансляція цілей на команду на місячній, квартальній основі та у цілому на рік.
  • Забезпечення коректного розподілу каналів у відповідності до поставлених цілей.
  • Відслідковування продуктивності команди, надання своєчасного зворотнього зв’язку, коучинг.
  • Постановка цілей і задач, впровадження заходів з контролю їх виконання.
  • Визначення тренінгових потреб команди.
  • Розподіл бази потенційних клієнтів за сегментами, планування робочої загрузки членів команди.
  • Розвиток професійних навичок команди та планів індивідуального розвитку, контроль та аналіз результату.
  • Мотивація команди.

Інше

  • Планування використання регіонального бюджету.
  • Безперервність бізнесу має бути під контролем, так само як події, що можуть на це впливати. Заходи, щодо пом’якшення інцидентів мають бути розроблені та впроваджені.
  • Альтернативні плани мають бути розроблені заздалегідь.
  • Доступ до бізнес-критичних документів та даних має бути забезпечений безперебійно.

Вимоги:

  • Освіта: Вища - Будь-яка
  • Стаж роботи: 7+ роки (продажі, маркетинг)
  • Українська, Російська - вільно
  • Володіння ПК:MS Оffice
  • Посвідчення водія: Категорія В, стаж 2-3 роки
  • Знання телеком індустрії та розуміння принципів роботи
  • Досвід в управлінні торговою командою
  • Виняткові презентаційні та комунікаційні навички
  • Здатність працювати над багатозадачними справами
  • Гарні управлінські навички
  • Виняткові навички у тайм менеджменті та управлінні відносинами з клієнтами


Провідний аналітик статистики продажів (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Продажі
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:

  • Підготовка своєчасної та коректної звітності з детальним аналізом діяльності каналів продажів.
  • Організація та забезпечення аналізу (доходів, активності та підключень) та прогнозування майбутніх результатів продаж, а також звітів з моніторингу ринку.
  • Аналіз даних продажів для своєчасного інформування та попередження керівництва сегменту про діяльність експертів продажів та партнерів компанії.
  • Аналіз та формування звітності щодо ключових проектів корпоративного сегменту.
  • Співпраця в проектній групі щодо створення звіту стосовно ключових показників з обслуговування та задоволеності корпоративних клієнтів.
  • Забезпечення за запитом будь-якою звітністю керівництво та інші департаменти.

Вимоги:

  • Освіта: Вища - Економіка, Фінанси, Математика
  • Стаж роботи:3-5 років
  • Англійська – середній рівень;
  • Володіння ПК: Впевнений користувач MS Office (MS Word, Excel, Access, PowerPoint);
  • Базові знання Oracle SQL

Провідний спеціаліст з торговельного маркетингу (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Продажі
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:

  • Оновлення фізичної бази даних торговельних точок (OSM) на щомісячній основі, співпраця з технічним департаментом для її покращення.
  • Створення плану ініціатив та оновлення його разом з iншими відділами: Термінали, Тарифи, VAS, Марком тощо.
  • Створення детального плану підтримки кожної з ініціатив в Неексклюзивних та Альтернативних каналах продажів.
  • Відповідальність за бриф та презентацію для відділу продажів. Оновлення, збір та консолідация інформації з підтримки ініціатив та передача торговій команді.
  • Відслідковування, впродадження і контроль керівних принципів брендбуку Тurkcell & lifeсell у всіх Неексклюзивних та Альтернативних каналах продажів. Співпраця з Марком з цих питань.
  • Розробка нових типів POSM матеріалів та засобів комунікації згідно до брендбуку lifecell в Неексклюзивних каналах.
  • Створення та впровадження мотиваційних програм для працівників партнерів.

Вимоги:

  • Вища освіта (Маркетинг, Економіка).
  • 3+ років в Trade Marketing.
  • Українська, російська – вільно, англійська – середній рівень.
  • Пакет MS Office – досвідчений користувач (високі знання Excel, Access).
  • Аналітичне мислення.
  • Досвід підготовки презентації.
  • Time-management.
  • Досвід оптимізації та контролю процесів.

Провідний спеціаліст з управління досвідом користувачів бізнес CRM додатків (Київ та Київська обл)

Департамент
Продажі
Регіон
Київ та Київська обл
Обов'язки:
  • Збір потреб бізнесу щодо необхідних технічних розробок CRM бізнес-додатків для якісного обслуговування клієнтів.
  • Ініціація, координація та контроль всіх розробок CRM в бізнес-додатках, на основі досвіду користувачів та потреб для покращення клієнтського досвіду.
  • Відслідковування та ведення розробки кожного CRM додатку як окремого проекту та контроль за наявністю всієї необхідної проектної документації на виконання розробок.
  • Розробка та запуск системи моніторингу, спрямованої на моніторинг якості роботи CRM бізнес-додатків для своєчасного усунення неполадок, запитів на вирішення, тощо.
  • Координація планування та виконання тестових випробувань розробок, забезпечення контролю якості, тощо, а також підготовка відповідної документації у разі необхідності.
  • Розробка необхідних SLA про рівень обслуговування з іншими Дирекціями щодо строків вирішення проблем, погодження строків SLA та регулярний моніторінг виконання.
  • Регулярна звітність керівництву щодо ключових показників ефективності, поточного статусу проектів («здоров’я проекту»), стабільності якості бізнес-додатків, планів розвитку і статусів.
Вимоги:
  • Вища університетська освіта в сфері Математики, Програмування, Бізнес додатків (програмних). Ступінь в сфері комп’ютерних технологій як перевага.
  • 5+ років досвіду роботи.
  • Російська, Українська, Англійська – вільно.
  • Досвідчений користувач ПК: MS Office.
  • Досвід роботи з CRM системами вимагається.
  • Розуміння: GUI, frontend та backend, і т.д.
  • Сильні та методичні навички з усунення неполадок, увага до дрібниць.
  • Хороші навички управління змінами.
  • Досвід роботи інструментами управління змінами/управлінням конфігурацією/Helpdesk інструментів / інструментів планування.
  • Сильні навички в сфері обслуговування клієнтів.

Спеціаліст з управління процесами обслуговування абонентів (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Продажі
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:

  • Розробка, структурування та запуск процесів, пов’язаних з процесами обслуговування абонентів.
  • Опис процедур обслуговування абонентів, що описують виконання етапів обслуговування клієнтів та доведення їх до працівників, задіяних в процесах обслуговування.
  • Ініціація та контроль технічних змін у існуючих системах, пов’язаних з обслуговуванням абонентів (в т.ч. підготовка функціональних вимогна зміни до існуючих систем).
  • Взаємодія із підрозділами на етапі розробки нових процесів, продуктів та послуг з метою запобігання можливих негативних наслідків, пов’язаних із даною розробкою, для абонентів та працівників сфери обслуговування абонентів.
  • Інформаційна підтримка працівників сфери обслуговування абонентів стосовно функціонування та особливостей нових продуктів та послуг.
  • Аналіз критичних транзакцій та процесів, що мають ризики ініціювання змін цих процесів для зниження ризику або розробка контролів для більш ефективного управління ризиками.
  • Участь у проектах, спрямованих на покращення задоволеності клієнтів, покращення досвіду клієнтів, обробка та розробка відповідної проектної документації. Ініціювання запуску нових та/або розробки процесів обслуговування в рамках таких проектів.

Вимоги:

  • Освіта: Вища - IT, Управління бізнесу
  • Стаж роботи: 3+ роки
  • Українська, Російська - вільно
  • Англійська –  високий рівень
  • Володіння ПК: впевнений користувач (MSOffice, PowerPoint, тощо)
  • Аналітичний склад розуму 
  • Навички управління проектами 
  • Комунікаційні навички 
  • Гнучкий розум.

Департамент : Управління персоналом

Провідний спеціаліст з навчання та розвитку персоналу (Київ та Київська обл)

Департамент
Управління персоналом
Регіон
Київ та Київська обл
Обов'язки:
  • Організація та координація корпоративних навчальних програм.
  • Забезпечення супровідного сервісу для тренінгів.
  • Розробка та проведення корпоративних тренінгових програм.
  • Співпраця із зовнішніми партнерами, що надають послуги навчання.
  • Розробка, розвиток та популяризація нових форматів навчання в компанії.
  • Організація промо-кампаній в корпоративних каналах комунікації.
  • Інформаційне наповнення електронної системи управління навчанням, ведення статистики.
  • Підготовка звітів, презентацій, інформаційних об’яв.

 

Вимоги:
  • Вища освіта у сфері психології, соціології, педагогіки.
  • Від 3 років  досвіду у сфері навчання та розвитку у міжнародних компаніях.
  • Вільне володіння англійською, українською, російською.
  • Вільне володіння MS Office.

Провідний спеціаліст з рекрутингу (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Управління персоналом
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:
  • Розробка та розміщення внутрішніх і зовнішніх рекламних кампаній (ЗМІ, Інтернет, корпоративний портал, спеціалізовані сайти, соціальні мережі і т.д.).
  • Регулярний відбір резюме кандидатів, які надходять на адресу компанію. Моніторинг та оновлення бази даних зовнішніх кандидатів.
  • Зв`язок з кандидатами, організація та проведення співбесід по компетенціями.
  • Проведення інтерв'ю, тестування, перевірка рекомендацій, відбір кандидатів та забезпечення зворотнім зв'язоком успішних і неуспішних кандидатів, керівників на основі заздалегідь встановлених критеріїв політики по відбору та найму персоналу в організації.
  • Відповіді на запити кандидатів, керівників та кадрових агентств про організацію діяльності підбору персоналу та про статус вакансій. Забезпечити регулярні і спеціальні звіти, надавати зворотній зв'язок лінійним керівниками.
  • Виступати в ролі представника організації на ярмарках вакансій та рекрутингових заходах, так щоб потенційні кандидати мали можливість дізнатися про організацію та активності, щодо набору персоналу. Очолювати участь компанії у ярмарках вакансій, Дні кар'єри в університетах та професійно забезпечувати імідж компанії як найкращого роботодавця.
  • Приймати участі в інших проектах HR в міру необхідності.
Вимоги:
  • Вища освіта.
  • Мінімум 2 - 3 роки активного підбору персоналу та HR діяльності.
  • Англійська – рівень «вище середнього»;
  • Українська та російська - вільно.
  • Володіння ПК: MS Office, SAP, система BPMS.
  • Практичне знання принципів та методів набору персоналу. Законодавство.

Департамент : Фінанси / Бухгалтерія

Експерт з контролінгу бізнес витрат (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Фінанси / Бухгалтерія
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:

  • Планування, консолідація та контроль бюджету дирекції споживчого бізнесу в рамках підготовки/оновлення АOP
  • Щомісячне формування поточного прогнозу витрат rollingforecast
  • Розробка та коригування детальних місячних моделей планування бюджету дирекції у співпраці з іншими функціональними групами дирекції споживчого бізнесу
  • Контроль та аналіз використання бюджету Дирекції
  • Організація надання звітності з використання бюджету
  • Контроль релевантності розрахунків витрат по  проектах дирекції
  • Забезпечення 100% відображення витрат у місяці їх виникнення
  • План-фактний аналіз та пояснення причин відхилень від запланованого  використання бюджету
  • Операції у системі SAP – створення та моніторинг статусу PR
  • Аналіз маркетингових ініціатив, коректування прогнозів витрат на основі розрахунків та висновків
  • Термінові аналітичні розрахунки на вимогу менеджменту
  • Розрахунок впливу показників маркетингових ініціатив на прогнози витрат компанії
  • Проведення розрахунків фактичної ефективності маркетингових ініціатив та кампаній
  • Передчасне прогнозування та інформування про суттєві зміни у трендах на основі поглибленого аналізу поточного стану бізнесу компанії та конкурентів
  • Моніторинг ринку телекомунікацій та підготовка аналітичних розрахунків та висновків для довгострокового стратегічного планування
  • Налагоджування та систематична підтримка бюджетної інфраструктури:
  • Підтримка бюджету в SAP
  • Довгострокове моделювання витрат Дирекції
  • Покращення якості планування фінансових KPI в Компанії – у співпраці з пов’язаними Департаментами
  • Налаштування та координація процесу та інструментів (включаючи технічні та програмні засоби) внутрішнього планування Дирекції споживчого бізнесу
  • Забезпечення керівництва компанії детальною звітністю та допоміжною аналітичною інформацією для прийняття рішень
Вимоги:

  • Освіта: Вища освіта - Фінанси, Економіка
  • Стаж роботи:Досвідроботибільше5 років
  • Англійська - вільна
  • Володіння ПК:Excel, PowerPoint; SAP, Hyperionє додатковою перевагою
  • Практичний досвід та навики з бюджетування, планування та контролінгу (обов’язково), звітності (GAAP, IFRS є додатковою перевагою), навички фінансового аналізу.
  • Досвід роботи в телекомунікаційному секторі буде великою перевагою

Експерт міжнародної звітності (Київ та Київська обл)

Департамент
Фінанси / Бухгалтерія
Регіон
Київ та Київська обл
Обов'язки:
  • Підготовка інформації для ETH BV: консолідованих, фінансових звітів на місячній основі (розрахунок коректувань, нарахувань, підготування розкриттів для пакету звітності).
  • Аналіз телекомунікаційної галузі та конкурентів (пошук та стеження за тенденціями галузі, ключовими показниками, аналіз фінансової та іншої інформації по конкурентах, тощо).
  • Підготовка інформації для звітів для Ради Директорів, по робочому капіталу, по прес-релізу тощо (фінансові дані, ключові показники, інформація для мобільного ринку).
  • Підготовка інформації для внутрішніх та зовнішніх аудиторів.
  • Робота в SAP з фактичними даними по звітному та попередніх періодах, в тому числі ведення місячного процесу закриття.
  • Робота в системі HYPERION з фактичними даними по звітному та попередніх періодах.
  • Відповіді на інші запити та звіти на вимогу менеджменту, акціонерів та/або інших внутрішніх та зовнішніх клієнтів
Вимоги:
  • Вища освіта в галузі Фінансів / Економіки (профілювання в бухгалтерському обліку та аудиті є перевагою).
  • Мінімум 3 роки досвіду у сфері міжнародної звітності та аудиту. Досвід у відповідній галузі є перевагою.
  • Аналітичні здібності, математичне бачення фактів.
  • Орієнтація на деталі, але з фокусом на загальну картину.
  • Командний гравець, відкритий та ефективний комунікатор.
  • Спроможний(-на) працювати понаднормово та в умовах критичних дедлайнів.
  • Орієнтований(-на) на результат. Відповідальний(-на) та відданий роботі.
  • Англійська – середній рівень (письмова: вище середнього).
  • Володіння ПК:MS Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint; SAP R3.
  • Знання IFRS.
  • Знання українського бухгалтерського та податкового законодавства.

Спеціаліст з оподаткування (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Фінанси / Бухгалтерія
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:

  • З метою зменшення податкового навантаження на компанію вивчати податкове, господарське законодавство України. Оцінювати можливий влив змін законодавства на результат діяльності компанії та надавати методологічну підтримку колегам інших департаментів щодо застосування норм податкового законодавства
  • З метою визначення податкових ризиків та витрат компанії на додаткові грошові зобов’язання аналізувати проекти договорів, маркетингових пропозицій, інших проектів компанії та вносити пропозиції щодо зменшення податкових ризиків та зменшення таких додаткових витрат
  • Вести переписку (відповіді на запити) з контролюючими органами, зокрема податковими, щодо податкових питань
  • З метою захисту інтересів компанії щодо надмірних нарахувань податків готовити запити до податкових адміністрацій для отримання роз’яснень, щодо застосування колізійних податкових норм
  • Для запобігання додаткових грошових зобов’язань компанії проводити аналіз витрат компанії, які не були віднесені до податкових витрат та/або ПДВ кредиту, контролювати відображення витрат та ПДВ кредиту в податковому обліку згідно чинного законодавства, внутрішніх положень компанії щодо оподаткування. Надавати рекомендації щодо правильного відображення ПДВ зобов’язань компанії у нестандартних операціях та здійснювати контроль за їх впровадженням
  • Перевіряти правильності формування податкових накладних для абонентів та надавати пояснення на запити від абонентів щодо формування податкових зобов’язань за виписаними накладними від ТОВ «лайфселл».

Вимоги:

  • Освіта: Вища - Економіка/юрист з господарського права
  • Стаж роботи:Мінімум 2 роки досвіду у сфері застосування податкового законодавства. Досвід у відповідній галузі є перевагою.
  • Англійська – середній
  • Володіння ПК: MS Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint
  • Знання основ бухгалтерського обліку та бухгалтерської звітності, цивільного та господарського законодавства,навички використання сучасних комп’ютерних та інформаційних технологій ( наприклад, LIGA)

Спеціаліст з фінансового аналізу (Київ та Київська обл, Київ)

Департамент
Фінанси / Бухгалтерія
Регіон
Київ та Київська обл, Київ
Обов'язки:

  • Фінансовий аналіз продуктів Компанії до їх запуску та аналіз впливу на доходи задля довгострокового гарантування прибутковості та попередження втрат
  • Слідування CID процедурі
  • Забезпечення наявності належного аналізу нових та змінених продуктів до початку технічної імплементації шляхом перевірки FRD

Проведення фінансового аналізу кожного продукту у визначені строки:

  • Перевірка достовірності вихідних даних
  • Перевірка формул та розрахунків
  • Перевірка включення усіх факторів впливу
  • Надання відгуку маркетинг-менеджеру проекту та проведення необхідних зустрічей
  • Підготовка інформації для Тарифного Комітету для прийняття управлінських рішень
  • Управління процесом дослідження причин виникнення збитків або неефективних тарифів\послуг та його розвиток
  • Керування процесом щодо мінімізації збитків та їх попередження
  • Керування, розвиток, та впровадження нових точок контролю
  • Надання звітів з виконаних робіт

Вимоги:
  • Вища освіта в сфері економіки/точних наук.
  • 2 роки досвіду роботи у сфері  фінансового аналізу, техніко-економічного обгрунтування. 
  • Знання фінансової сфери.
  • Досвідчений користувач MS Office, досвід роботи зі сховищами даних є перевагою; досвід роботи з базами даних є перевагою.
  • Англійська - Advanced.
  • Аналітичне мислення.
  • Розуміння телекомунікаційного бізнесу.

Департамент : Юриспруденція

Провідний юрисконсульт (Київ та Київська обл)

Департамент
Юриспруденція
Регіон
Київ та Київська обл
Обов'язки:

• Правова підтримка і супроводження діяльності компанії, зокрема, у сфері комерційної діяльності, юридичний аналіз проектів, документів, визначення правових ризиків, надання рекомендацій та консультацій.

• Аналіз та юридична оцінка договорів з питань господарської діяльності Товариства, надання висновків про їх відповідність вимогам законодавства та фактичним домовленостям із контрагентами. Участь у переговорах з контрагентами.

• Моніторинг і аналіз діючого законодавства та робота щодо ознайомлення працівників з нормативно-правовими актами, які стосуються їх діяльності, а також із змінами в законодавстві.

• Надання правової оцінки внутрішнім документам Товариства щодо забезпечення діяльності Товариства (накази, політики, інструкції тощо).

• Надання консультацій іншим підрозділам Товариства щодо впровадження нових продуктів та сервісів Товариства.

• Підготовка відповідей на запити контролюючих органів.

• За вказівкою керівництва виконання іншої роботи, пов’язаної із діяльністю юридичного департаменту.

Вимоги:

• Вища юридична освіта.

• Мінімум 3 роки досвіду у сфері права (бажано в міжнародній компанії чи компанії з інозомними інвестиціями).

• Досвід у сфері коммцнікацій є перевагою.

• Українська, Російська – вільне володіння (офіційно-діловий стиль), Англійська –вище середнього

• MS Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint

Спеціальні знання

• Досвід у сфері юридичної підтримки каналів продажів, а також знання законодавства з питань економічної конкуренції.

• Господарське, цивільне законодавство та інші сфери права, що пов’язані з юридичною підтримкою комерційної діяльності підприємства, досвід представництва інтересів у судових органах.

Особисті якості

• Вміння знаходити нестандартні рішення, стресостійкість, швидке опанування нових знань та навиків.

• Аналітичний склад розуму, готовність брати на себе завдання, здатність та бажання розвиватися, комунікабельність, системність, позитивний стиль мислення, лояльність до компанії.

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту