Умови використання бонусного рахунку

Кожен абонент має два рахунки: основний рахунок, на якому обліковуються грошові кошти, внесені абонентом в рахунок оплати вартості послуг, та бонусний рахунок, на який автоматично нараховуватимуться всі бонуси. 


1 бонус надає право отримати послуги загальною вартістю 1 гривня за рахунок сплачених абонентом коштів. Бонуси можна використовувати згідно умов використання бонусного рахунку.

Строк використання бонусів може бути різним та залежить від умов нарахування таких бонусів (згідно акцій, умов тарифних планів тощо). Кількість бонусів абонент може перевірити за допомогою комбінації *111#. Також кількість бонусів і строк їх дії абонент може перевірити в додатку Мій lifecell.

Строк дії бонусів починається з моменту їх нарахування. Бонуси, що не були використані протягом строку їх дії - анулюються.

Бонуси можна використати для здійснення оплати:

  • пакету послуг за своїм тарифним планом;
  • дзвінків всередині мережі lifecell, дзвінків на номери інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку по Україні;
  • SMS, MMS, WAP;
  • мобільного Інтернету.

Для оплати вищевказаних послуг в першу чергу використовуються бонуси з бонусного рахунку (у випадку їх наявності), при цьому спочатку використовуються бонуси з меншим строком дії. Після використання всіх бонусів, для оплати послуг починає використовуватись основний рахунок.

Бонуси не можна використати для здійснення оплати:

  • будь-яких контент-послуг;
  • послуг в роумінгу;
  • міжнародних дзвінків;
  • мобільних платежів;
  • послуги «Переказ балансу».

Нарахування та наявність на бонусному рахунку абонента 1 бонусу означає виникнення та наявність у цього абонента права на отримання послуг мобільного зв'язку згідно з тарифами, за якими обслуговується абонент, на суму 1 грн. При цьому послуги, що надаються абоненту із застосуванням бонусів, є сплаченими абонентом за рахунок грошових коштів, нарахованих на основний рахунок абонента, та за рахунок яких на бонусний рахунок абонента були внесені відповідні суми бонусів та які не підлягають поверненню.

Бонуси, які нараховуються на бонусний рахунок абонента, в жодному випадку не є грошовими коштами у прямому розумінні відповідно до чинного законодавства України. У випадку розірвання (відмови від зобов'язань) договору про надання телекомунікаційних послуг, укладеного як у письмовій, так і усній формі (придбання абонентом початкового пакету та карток поповнення рахунку), бонуси анулюються і за будь-яких умов не повертаються абоненту у вигляді грошових коштів.<.p>

Оператор залишає за собою право змінювати умови використання бонусного рахунку. Оператор залишає за собою право призупиняти нарахування бонусів/списувати бонуси/анульовувати бонусний рахунок в односторонньому порядку без узгодження з абонентом у разі порушення таким абонентом законодавства України.

 

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту