умови використання бонусного рахунку

Кожний абонент має два рахунки: основний рахунок для всіх платежів та бонусний рахунок, на який автоматично нараховуватимуться всі бонуси відповідно до твоїх платежів або сум поповнення рахунку. 1 бонус надає право додатково отримати послуги загальною вартістю 1 грн за рахунок сплачених абонентом коштів. Бонусний рахунок можна використовувати згідно умов використання бонусного рахунку.


Крім основного рахунку, Ви отримаєте спеціальний бонусний рахунок, на який автоматично нараховуватимуться всі бонуси відповідно до Ваших платежів або сум поповнення рахунку. 1 бонус надає право додатково отримати послуги загальною вартістю 1 грн за рахунок сплачених абонентом коштів.

Бонусами Ви можете користуватися для оплати дзвінків у мережі lifecell, на номери мережі фіксованого зв'язку, номери мереж інших операторів мобільного зв'язку та міжнародних дзвінків, а також послуг: SMS, MMS, WAP, Доступу до Інтернету, інших послуг, окрім послуг контент-провайдерів та послуг міжнародного роумінгу.

Для оплати послуг використовується в першу чергу основний рахунок, і, в першу чергу, використовуються ті кошти, які знаходяться на основному рахунку, які були внесені абонентом. Після використання основного рахунку витрачаються бонуси з бонусного рахунку. Незалежно від умов обслуговування абонентів, строк використання бонусів становить до 30 днів від моменту їх нарахування. Строк використання бонусів, отриманих за допомогою послуги «Переказ балансу» становить день пераказу + 15 днів. Невикористані бонуси будуть анульовані по закінченні встановленого строку. Строк дії бонусів починає свій перебіг з моменту нарахування бонусів, а можливість використання таких бонусів у абонента виникає лише після повного використання грошей з основного рахунку.

Нарахування та наявність на бонусному рахунку абонента 1 бонусу означає виникнення та наявність у цього абонента права на отримання послуг мобільного зв'язку згідно з тарифами, за якими обслуговується абонент, товарів та послуг на суму 1 грн. При цьому товари та послуги, що надаються абоненту із застосуванням бонусів, є сплаченими абонентом за рахунок грошових коштів, нарахованих на основний рахунок абонента, та за рахунок яких на бонусний рахунок абонента були внесені відповідні суми бонусів та які поверненню не підлягають.

Бонуси, які нараховуються на бонусний рахунок абонента, в жодному випадку не є грошовими коштами у прямому розумінні відповідно до чинного законодавства України. У випадку розірвання (відмови від зобов'язань) договору про надання телекомунікаційних послуг, укладеного як у письмовій, так і усній формі (придбання абонентом пакета для підключення та карток поповнення рахунку), бонуси (бонусні гривні) анулюються і за будь-яких умов не повертаються абоненту у вигляді грошових коштів.

Оператор залишає за собою право призупиняти нарахування бонусів/списувати бонуси/анульовувати бонусний рахунок в односторонньому порядку без узгодження з абонентом/клієнтом у разі порушення таким абонентом/клієнтом законодавства України.

Увага! З 05.06.09 бонуси не можуть бути використані абонентами, які обслуговуються на умовах договору та на умовах передоплати, для сплати за користування послугами міжнародного роумінгу.


 

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту