Отримайте бали Fishka з lifecell!

Fishka – це програма лояльності, що об’єднує більше 4 млн українців, які з картою Fishka зробили свої щоденні покупки вигіднішими.
Отримайте бали за кожну витрачену гривню та використовуйте їх на поповнення мобільного рахунку і пропозиції з каталогу Fishka.
Накопичуйте бали від lifecell та партнерів програми Fishka!
Накопичуйте бали за покупки онлайн
За допомогою сервісу Fishka online ви можете повертати балами на карту Fishka до 10% від суми покупок в інтернет-магазинах.
Переглянути весь перелік магазинів
Як накопичувати бали з lifecell?
1. Достатньо, щоб за вашою картою Fishka у персональному кабінеті був зазначений номер lifecell
2. Використовувати один з тарифів, який бере участь у програмі впродовж календарного місяця
3. Сплачувати послуги lifecell з основного рахунку номера
Як стати учасником програми?
Зареєструватись у програмі можна за посиланням
Всі абоненти lifecell, що обслуговуються на тарифних планах «Лайфхак PLATINUM», PLATINUM, PLATINUM 2019, PLATINUM+, Premium, Premium Exclusive, Жара GO, «Plalitum Лайф 2020» та зареєстровані в програмі лояльності Fishka, а також вказали номер lifecell за профілем Fishka, щомісяця отримують балами 5% від витрачених коштів на послуги мобільного зв’язку за попередній місяць на рахунок Fishka.
Бали за спілкування у поточному місяці зараховуються в період з 1 по 10 число наступного календарного місяця за вирахуванням збору на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування з вартості послуг стільникового рухомого зв’язку.
При розрахунку вартості отриманих послуг мобільного зв’язку не враховуються суми:
- переказу, здійсненого за допомогою послуги «Переказ балансу»;
- сплачені абонентом за надання послуг «Особливий номер» та/або «Заміна SIM-карт», та/або «Вибір номера»;
- використані абонентом на послуги, що надаються контент-провайдерами, послуги роумінгу, міжнародні дзвінки,
- вартості того обсягу електронних комунікаційних послуг, що надається абоненту у рахунок вартості придбання стартового пакету протягом першого місяця після активації стартового пакету з відповідним тарифним планом.
При розрахунку суми вартості отриманих послуг мобільного зв’язку не враховується вартість послуг, що були надані не на умовах попередньої оплати. Послуги, що були надані без передоплати (у кредит), враховуються лише після фактичної сплати абонентом вартості таких послуг у повному обсязі.
Якщо номер було портовано до мережі lifecell за послугою MNP, після чого він був встановлений як основний за картою Fishka, то для реєстрації в програмі необхідно скористатись комбінацією *461#.
Якщо номер абонента lifecell обслуговується на умовах тарифного плану, який не входить до вищенаведеного переліку, але абонент є учасником програми Fishka та номер lifecell вказаний у його особистому профілі Fishka, абонент може використовувати бали з рахунку Fishka для поповнення будь-якого номера lifecell. Для того, щоб отримувати 5% балами на карту Fishka, достатньо змінити тарифний план на один із вказаних тарифних планів, які беруть участь у програмі.
Організатором Програми лояльності «ФІШКА»/«FISHKA» та суб’єктом, що нараховує бали Fishka за використання електронних комунікаційних послуг lifecell є товариство, що володіє винятковими правами управління і розвитку Програми, Публічне акціонерне товариство «Концерн Галнафтогаз» з місцезнаходженням за адресою: 04070, м.Київ, вулиця Набережно-Хрещатицька, будинок 15-17/18. Деталі програми та правила участі на веб-сторінці myfishka.com або за телефоном 0 800 505 118.