Послуги доступні для всіх корпоративних абонентів lifecell.
Термін дії кожної з послуг - до кінця календарного місяця. Плата стягується в повному обсязі незалежно від дня активації.
Кожного 1-го числа місяця послуга автоматично подовжується до кінця місяця за наявності достатньої суми коштів на рахунку. Якщо 1-го числа коштів для оплати на рахунку недостатньо, послуга очікує поповнення рахунку протягом 30 днів. Якщо поповнення не відбулося, послуга деактивується, і подальший доступ до Інтернету відбувається за стандартними тарифами.
Якщо обсяг даних, що надається у межах однієї з послуг, використано до закінчення строку дії послуги, ви можете отримати додатковий обсяг даних шляхом повторного підключення послуги.
Послуги можна активувати необмежену кількість разів. Якщо протягом місяця послуга активована декілька разів, то 1-го числа наступного місяця оплата за пролонгацію буде знята тільки 1 раз. Послуги сумісні між собою, та з іншими інтернет-пропозиціями.
Обсяг даних, що надається у межах послуг, можна використовувати тільки у межах України.
Для перевірки балансу та залишку об'єму послуг дзвоніть: *111# та *121#.
Обсяг переданих та отриманих даних протягом сесії прийому та передачі округлюється в більшу сторону з точністю до 200 КБ.
Послуга Інтернет (пакетні МБ) надається за технологією 4.5G за умови наявності 4.5G-покриття на відповідній території, технічних властивостей телефону та відповідних налаштувань. За умови відсутності виконання хоча б однієї з умов, послуги Інтернет надаватимуться за технологією 3G+ та EDGE (2G мережа).