Комфортна заміна SIM

Бажаєте перейти на eSIM або замінити стару SIM-карту на нову, не змінюючи номер?

Це зовсім нескладно і можна зробити самостійно, де б ви не знаходились.

Комфортна заміна SIM

1. Купіть стартовий пакет

Купіть стартовий пакет eSIM (онлайн з доставкою на email за 2 хв) або звичайний стартовий пакет lifecell у будь-якій точці продажу чи в онлайн-магазині з доставкою (вам підійде будь-який стартовий пакет).


Важливо! Не скануйте QR-код eSIM / не активуйте нову SIM-карту до закінчення процесу заміни.

1. Купіть стартовий пакет

2. Наберіть комбінацію

На смартфоні з поточної активної SIM-карти наберіть комбінацію:
*393*ХХХХХХХХХХХХХ*AAAAAAAA*BBBBBBBB#
та виклик, де:

  • ХХХХХХХХХХХХХ – серійний номер нового стартового пакета без перших 6 цифр (13 цифр);
  • AAAAAAAA – PUK1-код поточної SIM-карти (вказаний на пластиковому SIM-холдері чи у застосунку «Мій lifecell»);
  • BBBBBBBB – PUK1-код SIM-карти нового стартового пакету (вказаний на пластиковому SIM-холдері або, якщо це eSIM, у отриманому на пошту PDF файлі).
2. Наберіть комбінацію

3. Підтвердіть заміну

Не раніше ніж за 1 годину після цього (але не пізніше ніж за 3 години) на вашому смартфоні з поточної SIM-карти наберіть комбінацію *393# і виклик, та підтвердіть заміну.

Після цього ваша поточна SIM-карта перестане працювати.

3. Підтвердіть заміну

4. Встановіть нову SIM/eSIM

Після автоматичного відключення поточної SIM-карти відскануйте камерою свого смартфона QR-код eSIM (для активації потрібен інтернет, тому переконайтесь, що у вас підключений Wi-Fi) чи встановіть нову SIM-карту у слот смартфона.


Приємного користування!

4. Встановіть нову SIM/eSIM

Вартість заміни


У разі здійснення заміни за допомогою стартового пакету без включених бонусів або за допомогою промо пакету, вартість послуги становить 0,01 грн. Оплата відбувається з основного рахунку в момент деактивації поточної SIM-карти.


Якщо заміна відбувається за допомогою стартового пакету, з включеними 150 бонусами, вартість послуги становить 75 бонусів для USIM та 100 бонусів для eSIM. Оплата відбувається за рахунок бонусів, включених в стартовий пакет. Залишок бонусів нараховується на бонусний рахунок.


Якщо заміна відбувається за допомогою стартового пакету, з першим включеним пакетом послуг (за виключенням промо пакетів), вартість послуги становить 75 грн. Вартість послуги входить в ціну стартового пакету, різниця між вартістю послуги та рекомендованою роздрібною ціною стартового пакету на дату надання послуги «Комфортна заміна SIM» нараховується у вигляді бонусів на бонусний рахунок.


Повні Умови надання та оплати послуги «Комфортна заміна SIM» наведено за посиланням.

Запитання та відповіді
 

Чи збережеться мій пакет послуг після «Комфортної заміни SIM»?

При даній заміні у вас збережеться: номер, тарифний план та строк його дії, строк дії номеру, кошти на основному та бонусному рахунках, підключені послуги та акції.

Будь ласка, зверніть увагу. Перед виконанням процедури заміни необхідно контакти, які записані на поточній SIM-карті записати на телефон. Контакти, які не збережені в телефонній книзі, не відновлюються.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Чи можливо скористатись послугою з будь-якої SIM-карти?

Ваша поточна SIM-карта обов’язково повинна бути активна.

Для абонентів, що придбали eSIM через додаток monobank, або якщо лінію було продано по "Вибору номера", послуга "Комфортна заміна" недоступна.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Яка кількість спроб введення комбінації?

Кількість спроб введення комбінації *393*ХХХХХХХХХХХХХ*AAAAAAAA*BBBBBBBB# - 3 рази на добу.

Кількість спроб введення комбінації *393# - 1 раз для підтвердження. Після 60 хвилин надається 120 хвилин для підтвердження заміни шляхом набору комбінації *393#.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Скільки часу надається для підтвердження заміни SIM?

Через 60 хвилин після коректного введення комбінації *393*ХХХХХХХХХХХХХ*AAAAAAAA*BBBBBBBB# та отримання підтвердження про прийняття заявки на заміну SIM -карти, є 120 хвилин для введення *393#.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Який PIN буде діяти після заміни?

Після всього процесу заміни (всі 4 кроки були виконані повністю) буде діяти PIN та PUK з нової SIM-карти.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
При скануванні QR-коду виникає помилка "Неможливо додати стільниковий тариф від цього оператора. На Вашому пристрої можливо використовувати стільникові тарифи лише від іншого оператора".

Ця помилка виникає зі сторони мобільного телефону. Телефон було придбано у іншій країні та його можливо використовувати ЛИШЕ з одним оператором, який був встановлений у виробника.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Чи можливо скористатись послугою в роумінгу?

Так.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
 

Популярні товари

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту