ПОСЛУГА «МУЛЬТИSIM ІНТЕРНЕТ»

Інтернет на декількох пристроях одночасно!

Тепер можна не вмикати роздачу інтернету на інші пристрої!


Підключайте додаткові SIM-карти для користування мобільним інтернетом на інших пристроях. У той час як ви користуєтеся основною SIM-картою lifecell в смартфоні, додаткові карти з вашим інтернет-пакетом встановлюються в планшет або інший смартфон.
І ви керуєте послугою з одного рахунку!

25 грн / 4 тижні

Замовити

Ви абонент lifecell?

Так Ні

 

Як скористатись


Почати користуватись легко

або

Придбайте будь-який стартовий пакет
(наприклад, «Універсальний»)

використовуйте іншу SIM-карту lifecell
(яка не обслуговувалася на основі письмового договору)


Як підключити послугу «МУЛЬТИSIM ІНТЕРНЕТ»?

  • Переконайтеся, що на пристрої, де встановлена основна SIM-карта lifecell, достатня сума на рахунку для замовлення послуги.
  • Встановіть додаткову SIM-карту в планшет (краще в інший телефон, а після підключення послуги SIM-карту перестановити в планшет та за потреби перезавантажити його) або смартфон.
  • З пристрою, де встановлена основна SIM-карта lifecell, наберіть *144# та виконайте інструкцію для активації послуги на додатковій SIM-карті.
  • На пристрій з додатковою SIM-картою надійде SMS запит щодо підтвердження підключення послуги. Після чого, необхідно надіслати підтвердження - SMS з цифрою 1 на короткий номер 4414 або через меню *144#.
  • Щоб переконатися, що послуга підключена, наберіть *161# з пристрою, де встановлена додаткова SIM-карта, діючий тариф повинен вказуватися: Vash taryf: MultiSIM
  • Вуаля! Користуйтеся інтернетом досхочу!

Вартість користування послугою за 1 додаткову SIM-карту:

25 грн за 4 тижні

або

1 грн на день


Це зручно, якщо:

  • ви працюєте з кількома пристроями, які потребують доступу до інтернету
  • вашим близьким потрібен тільки інтернет
  • ви багато переміщуєтеся і немає постійного Wi-Fi з’єднання для ваших ґаджетів

Як замовити

 
Наберіть зі свого мобільного телефону
*144#
 
 

Повні умови
 

Після підключення послуги «МультиSIM Інтернет» будь-які інші послуги, у тому числі, але не виключно, голосові послуги (дзвінки), SMS будуть заблоковані для додаткових ліній.


Після підключення послуги баланс основного рахунку додаткової лінії переводиться на бонусний рахунок основної лінії з терміном дії 30 днів. Крім того, після підключення послуги на основну лінію переводяться всі пакети послуг, підключені на додатковій лінії. Такі пакети послуг діють до кінця періоду їхньої дії або до вичерпання обсягу відповідного пакету послуг, залежно від того, яка з подій настане раніше.


Тарифи вказані з врахуванням ПДВ і ПФ.

Послуга доступна на території України.

Умови надання послуги дійсні з 27.10.2021 року.


Надання послуги на тимчасово окупованих та неконтрольованих територіях України може бути обмежене або неможливе через обставини, що знаходяться поза впливом та контролем оператора.


Мінімальний строк дії послуги ─ 7 (сім) календарних днів з моменту введення послуги. Зміна умов надання послуги можлива виключно у випадках і в порядку, передбаченому чинним законодавством, про що ТОВ «лайфселл» повідомляє абонентам додатково в засобах масової інформації та/або на своєму веб-сайті та/або іншим способом, встановленим законодавством, за 7 (сім) календарних днів до моменту їх введення.

Запитання та відповіді
 

Я отримав SMS із запрошенням на підключення додаткової SIM-карти. Що робити в такому випадку?

Якщо ви дійсно хочете користуватися лише інтернетом на пристрої, на якому отримали SMS із запрошенням, то необхідно надіслати підтвердження - SMS з цифрою 1 на короткий номер 4414 або через меню *144#.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як відключити послугу?

На пристрої, де встановлена основна SIM-карта lifecell, наберіть *144# та виконайте інструкцію для деактивації номера на додатковій SIM-картці.

Після успішної деактивації (прийде SMS), тарифний план на додатковій SIM-картці зміниться на Універсальний, після чого можна обрати будь який тарифний план на додатковій SIM-картці.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як знімається плата за користування послугою?

Плата за користування послугою – 25 грн знімається в день активації послуги.

Послуга «МультиSIM Інтернет» продовжується автоматично на 4 тижні для підключених других ліній. Якщо підключено 2 лінії, за кожну лінію окремо стягується окрема плата за послугу.

Якщо на вашому мобільному рахунку недостатньо грошей, ця послуга буде продовжуватися на 1 день з оплатою 1 грн, поки не буде оплачена повна плата для підключення послуги на 4 тижні.

Якщо для оплати послуги на рахунку основної лінії недостатньо коштів протягом 60 днів, послуга буде деактивована автоматично.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Чи можу я змінити свій тарифний план?

Після переходу абонента на інший тарифний план послуга залишиться підключеною, а друга і третя лінія, як і раніше, зможуть використовувати інтернет-трафік основної лінії.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Чи зможу я користуватися інтернетом після того, як закінчиться період дії пакету послуг на 4 тижні (30 днів) на основній лінії?

Щоб користуватися інтернетом на додаткових лініях, необхідно, щоб на основній лінії був оплачений і відповідно нарахований пакет послуг, який включає інтернет.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Що таке додаткова SIM-карта, яке її основне призначення?

Це звичайна SIM-карта, завдяки якій можна користуватися на додаткових пристроях інтернетом з основної SIM карти.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Чи можливо підключити послугу для контрактних абонентів?

Послуга доступна для підключення індивідуальним абонентам передоплачених і контрактних тарифних планів, окрім тарифів: «Шалом», «Шалений рік», «Рівний рік», «Смарт сім’я», «Гнучкий лайф. Регіон». Абоненти цих тарифів не можуть замовити послугу.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Скільки додаткових SIM-карт можна підключити для користування інтернетом до основної лінії?

До однієї основної лінії можна підключити не більше 2 додаткових ліній.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Чому я не можу підключити послугу?

1. Додаткова або основна SIM-карта може бути заблокована або деактивована

2. Для активації послуги недостатньо коштів, щоб активувати послугу, необхідно, щоб на рахунку основної лінії було не менше 25 грн.

3. На додатковій SIM-карті – борг або підключено послугу «Додаткові гроші»

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
 
 

Популярні товари

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту