Питання в категорії
-
-
- Додаткові гроші
- Особливий номер
- Мобільний платіжний сервіс
- Перевірка балансу
- Переказ балансу
- Заплати за мій дзвінок
- СуперПароль
- Деталізований рахунок (для абонентів передплати)
- Деталізований рахунок (для контрактних абонентів)
- Переадресація
- Контроль балансу
- lifecell відео
- Заборона визначення номера
- Визначник прихованого номера
- Резервна SIM-картка
- Голосовий SMS
- Автовідповідач
- Сповістити мене
- Передзвони мені
- Управління дзвінками
- Передача даних та факсів
- Послуга "Мій новий номер"
- Інформаційні повідомлення від lifecell
- Послуга "SMS на домашній"
- Послуга "Зручна зміна"
- Послуга "Мій номер"
- Послуга "lifecell позика"
- Послуга "Мій номер та тарифний план"
- Міський номер
- Послуга "Об’єднаний рахунок"
- Корисні номери
- Міжнародні дзвінки
- Акції
- Питання стосовно SIM-карти
Як перевірити баланс?
Для перевірки залишку коштів на рахунку наберіть *111# та кнопка виклику.
Для перевірки залишку пакету послуг наберіть *121# та кнопка виклику.
Як поповнити рахунок іншого абонента?
За допомогою скетч-карти зі свого телефону:
Щоб поповнити рахунок іншого абонента за допомогою скетч-карти наберіть наступну комбінацію: *111*1*<код скретч-карти>*<номер абонента в форматі 380X3XXXXXXX># та натисніть кнопку виклику. Або зателефонуйте 111 та слідуйте підказкам інформатора.
Інші способи:
- через електронні термінали оплати (при цьому необхідно вказати номер іншого абонента)
- за допомогою платіжної картки Visa, Visa Electron і Master Card через банкомати або миттєвого поповнення без комісії онлайн або подзвонивши на безкоштовні номери 4012 або 5433 (необхідно обрати 6-й пункт меню «Оплата банківською картою»).
Що робити, якщо код скетч-карти було пошкоджено?
Якщо при стиранні захисного покриття скетч-карти цифри коду поповнення було випадково пошкоджено для поповнення цією карткою, будь-ласка, зверніться до одного з центрів обслуговування абонентів у Вашому місті з пошкодженою карткою та паспортом або іншим документом, що засвідчує особу, і Ваш рахунок буде поповнено на номінал картки.
У разі якщо Ви можете чітко прочитати 13 з 14 цифр коду, Ви можете поповнити рахунок самостійно шляхом підбору цифри, що стерлась – у Вас є 10 спроб для введення коду.
Як перевірити баланс бонусного рахунку?
Щоб перевірити залишок бонусних коштів наберіть *111# та кнопка виклику.
Де переглянути детальну інформацію, на що було витрачено кошти?
Для зручного контролю витрат та управління послугами для всіх наших клієнтів ми розробили систему самообслуговування «Мій lifecell», а також мобільний додаток «Мій lifecell» для Iphone та Android. Ставши користувачем «Мій lifecell», Ви отримаєте безкоштовний доступ у будь-який час до наступних функцій та інформації:
- звіт про витрати на дзвінки та послуги, що було здійснено протягом місяця (сумарно за кожною статтею витрат)
- перегляд балансу та залишку послуг за тарифним планом
- зміна тарифного плану
- підключення та відключення додаткових послуг для дешевих SMS, Інтернет, міжнародних дзвінків, тощо
- встановлення переадресації дзвінків та заборони визначення номеру
- управління рекламно-інформаційними повідомленнями від lifecell
Як дізнатися, які платні послуги підключено за моїм номером?
Щоб переглянути, які платні послуги підключені за Вашим номером, наберіть *112# та кнопка виклику. За допомогою меню Ви зможете дізнатися:
- перелік активних послуг та послуг, що очікують оплати
- вартість послуг, термін дії та дату подовження на наступний період
- а також, відключити послуги, якими не бажаєте надалі користуватися
Як контролювати баланс близьких?
Скористайтесь безкоштовною послугою «Контроль балансу», за допомогою якої Ви зможете самостійно дізнаватися про низький баланс на рахунку Ваших близьких, щоб вчасно поповнити їм рахунок. Після підключення послуги Ви отримуватимете SMS, коли залишок на основному та бонусному рахунку абонента складатиме менше 5-ти гривень та менше1-ї гривні.
Для підключення наберіть комбінацію:
*123*31*380Х3ХХХХХХХ# та натисніть кнопку виклику, де 380Х3ХХХХХХХ – номер іншого абонента, стан рахунку якого Ви хочете перевіряти.
Після цього інший абонент отримає SMS з інформацією про послугу та вказівками, як підтвердити або відхилити запит для надання згоди на перевірку балансу. Для підключення послуги абонент має підтвердити запит протягом 3-х годин.
Щоб переглянути, які номери Ви контролюєте або кому Ви надали дозвіл на контроль балансу за Вашим номером, телефонуйте *123*32#.
Щоб відключити послугу за Вашим номером або видалити один з номерів, баланс якого Ви контролюєте, телефонуйте *123*32#.
Максимально можна підключити 5 номерів інших абонентів, за якими Ви бажаєте отримувати повідомлення про низький баланс.
Детальну інформацію про послугу дивіться тут.
Як перевірити залишок кредитних коштів?
Дізнатись доступну суму додаткових коштів наберіть *111#. Для перевірки використаної суми та суми до сплати після поповнення - *111*111#
Як відправити запит «Передзвони мені»?
Послуга «Передзвони мені» стане у нагоді, коли необхідно термінового здійснити дзвінок, а на рахунку недостатньо коштів і немає можливості його поповнити. З цією послугою Ви можете сповістити іншого абонента, щоб він Вам передзвонив. Це можливо зробити одним з наступних способів:
- набрати *123*3*380ХХХХХХХХХ# та кнопка виклику, де 380ХХХХХХХХХ — номер абонента, якому Ви бажаєте надіслати повідомлення з проханням передзвонити.
- надіслати SMS з текстом 3[пробіл]380ХХХХХХХХХ на номер 123.
- зателефонувати *123#, обрати категорію «Na zviazku», далі «Peredzvony meni» та вказати номер абонента, якому Ви бажаєте надіслати прохання передзвонити Вам у форматі 380ХХХХХХХХХ.
Як поповнити рахунок без комісії?
Ви можете поповнювати рахунок без комісії на довільну суму від 5 грн за допомогою платіжної банківської картки Visa або MasterCard наступними способами:
- онлайн через захищену систему на сайті lifecell
- за безкоштовним номером 4012 або 5433 (необхідно обрати 6-й пункт меню «Оплата банківською картою»)
Детальніше про поповнення без комісії Ви можете дізнатись тут.
Способи поповнення рахунку
ГОТІВКОЮ
Ви маєте можливість поповнити свій або будь-чий абонентський рахунок lifecell готівкою наступним чином:
- придбавши скретч-карту або ваучер поповнення у місцях продажу
- у банкоматах та відділеннях банків
- через партнерську мережу терміналів оплати
- у ексклюзивних магазинах lifecell
МИТТЄВЕ ПОПОВНЕННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ БАНКІВСЬКОЇ КАРТКИ БЕЗ КОМІСІЇ
Ви можете поповнювати рахунок без комісії на довільну суму від 1 грн за допомогою платіжної банківської картки Visa або MasterCard наступними способами:
- онлайн через захищену систему на сайті lifecell
- за безкоштовним номером 4012 або 5433 (необхідно обрати 6-й пункт меню «Оплата банківською картою»)
БЕЗГОТІВКОВИМ РОЗРАХУНКОМ
Ви можете провести оплату за допомогою банківського переказу на банківський рахунок lifecell, вказаний нижче:
- Райффайзен Банк Аваль (МФО–380805): №26004518994
Що робити, якщо поповнення було здійснено на помилковий номер абонента?
Якщо при поповненні рахунку або користуванні послугою «Переказ балансу» Ви неправильно вказали номер телефону або договору, і кошти були зараховані на номер іншого абонента, ми зробимо все можливе для переведення коштів на правильний номер. Для цього необхідно:
- Подзвонити в колл-центр lifecell за номером 5433 для миттєвого призупинення платежу. Якщо сума поповнення ще знаходиться у повному обсязі на рахунку іншого абонента, вона буде заблокована і не зможе витрачатись до переводу на правильний номер.
- Після цього звернутися до центру обслуговування lifecell або через web-chat/BiP/Соціальні мережі до контакт-центру lifecell з документом, що засвідчує особу та платіжним документом (це може бути квитанція у разі поповнення через термінал оплати, банкомат або онлайн-сервіси Portmone, Приват Банк та ін., скетч-карта) та заповнити заяву на переведення коштів. Після обробки звернення кошти будуть перераховані на правильний номер, про що ви отримаєте SMS-сповіщення.
Зверніть увагу, що повернення не можливе у наступних випадках:
- відсутній платіжний документ, що підтверджує поповнення,
- номер, який було введено помилково, відрізняється більш ніж на 1-2 цифри від правильного номеру. Проте можливе повернення, якщо пари цифр номеру було введено в невірному порядку (напр., 34-23 замість 23-34),
- кошти вже повністю використано іншим абонентом. Якщо, кошти було використано частково, Вам буде перерахований залишок на момент проведення операції співробітником lifecell,
- поповнення на суму менше 10 грн.
Якщо було здійснено помилковий переказ коштів за послугою «Переказ балансу» ми можемо здійснити їх переведення на правильний номер. Для цього необхідно:
- Зателефонувати до колл-центру за номером 5433 з Вашого телефону
- Вказати дату, суму переказу та номер абонента, на який Ви хотіли здійснити переказ
- Якщо кошти ще не були повністю витрачені іншим абонентом, вони будуть переведені на правильний номер на бонусний рахунок за умовами послуги «Переказ балансу».
Чому я не можу скористатися послугою «Додаткові гроші»?
Надання послуги «Додаткові гроші» можливе за наступних обов‘язкових умов. Будь-ласка, переконайтесь чи відповідає їм ваш номер:
- номер обслуговується в мережі lifecell більше 90 днів
- було поповнення рахунку на 80 грн та більше за останні 60 днів
Як замовити додаткові кошти за послугою «Додаткові гроші»?
Якщо у Вас закінчились гроші на рахунку, а швидко поповнитись не має можливості, Ви можете отримати додатково від 20 до 350 грн за послугою «Додаткові гроші». Ці кошти можна використовувати на будь-які послуги lifecell. Для замовлення послуги телефонуйте *117*1#. З послугою «Додаткові гроші» Ви зможете отримувати додатково від 20 до 350 грн автоматично кожного разу, коли на рахунку недостатньо коштів, повернувши їх після наступного поповнення у тому разі, якщо ви скористалися цими коштами.
Плата за замовлення послуги становить від 5,00 грн (з ПДВ та ПФ) та утримується разом із використаними коштами відразу після наступного поповнення.
Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?
Для перевірки залишку мегабайт, хвилин та замовлення додаткових послуг у роумінгу наберіть *108# (безкоштовно).
Для перевірки рахунку набирайте код *111# та кнопку виклику. Запит безкоштовний.
Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:
- На сайті lifecell у розділі «Поповнення рахунку». Комісія за поповнення не стягується.
- Через мобільний додаток «Мій lifecell», який рекомендуємо встановити перед від’їздом. Доступний для телефонів на базі iOS та Android.
Що таке бонусний рахунок?
Кожен індивідуальний абонент має два рахунки: основний рахунок, на якому обліковуються грошові кошти, внесені абонентом в рахунок оплати вартості послуг, та бонусний рахунок, на який автоматично нараховуються всі бонуси відповідно до умов акцій, тарифних планів, рекламних пропозицій тощо, що проводяться ТОВ «лайфселл».
1 бонус надає право отримати послуги загальною вартістю 1 гривня за рахунок сплачених абонентом коштів. Бонуси можна використовувати згідно умов використання бонусного рахунку.
Для індивідуальних абонентів бонуси можна використати для:
- отримання пакету послуг за своїм тарифним планом;
- здійснення дзвінків всередині мережі lifecell, дзвінків на номери інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку по Україні;
- відправки SMS, MMS;
- використання мобільного Інтернету;
- здійснення переходу (міграції) на інший тарифний план та отримання деяких інших електронних комунікаційних послуг.
Для отримання вищевказаних електронних комунікаційних послуг в першу чергу використовуються бонуси з бонусного рахунку (у випадку їх наявності), при цьому спочатку використовуються бонуси з меншим строком дії. Після використання всіх бонусів, для оплати послуг починає використовуватись основний рахунок.
Бонуси не можна використати для:
- отримання послуг в роумінгу;
- здійснення міжнародних дзвінків;
- здійснення мобільних платежів;
- здійснення послуги «Переказ балансу»;
- отримання контент послуг;
- послуги «SMS на домашній».
Строк, протягом якого можна використати бонуси (строк дії бонусів) може бути різним та залежить від умов нарахування таких бонусів (згідно правил акцій, умов тарифних планів тощо). Кількість бонусів абонент може перевірити за допомогою комбінації *111#. Також кількість бонусів і строк їх дії абонент може перевірити в додатку Мій lifecell.
Строк дії бонусів починається з моменту їх нарахування. Бонуси, що не були використані протягом строку їх дії - анулюються, та жодним чином не відшкодовуються ТОВ «лайфселл».
Нарахування та наявність на бонусному рахунку абонента 1 бонусу означає виникнення та наявність у цього абонента права на отримання електронних комунікаційних послуг згідно з тарифами, за якими обслуговується абонент, на суму 1 грн. При цьому послуги, що надаються абоненту із застосуванням бонусів, надаються в рахунок грошових коштів, сплачених (внесених) на основний рахунок абонента, згідно умов відповідної акції, тарифного плану, рекламної пропозиції тощо.
Бонуси, які нараховуються на бонусний рахунок абонента, в жодному випадку не є грошовими коштами у прямому розумінні відповідно до чинного законодавства України. У випадку розірвання (відмови від зобов'язань) договору про надання телекомунікаційних (електронних комунікаційних) послуг, укладеного як у письмовій, так і усній формі (придбання абонентом стартового пакету та карток поповнення рахунку), бонуси анулюються і за будь-яких умов не повертаються абоненту у вигляді грошових коштів.
Отримання ТОВ «лайфселл» від споживачів сум збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з вартості послуг стільникового рухомого зв'язку фактично є сплатою цього збору зазначеними платниками і не може розглядатися як отримання ТОВ «лайфселл» компенсації вартості наданих ТОВ «лайфселл» послуг.
Оператор залишає за собою право змінювати умови використання бонусного рахунку. Оператор залишає за собою право призупиняти нарахування бонусів/списувати бонуси/анулювати бонусний рахунок в односторонньому порядку без узгодження з абонентом у разі порушення таким абонентом чинного законодавства України.
Що відбувається у разі непогашення заборгованості за отримані електронні комунікаційні послуги?
У разі непогашення заборгованості за отримані електронні комунікаційні послуги, ТОВ «лайфселл» залишає за собою право вжити наступні заходи:
- Скоротити перелік наданих електронних комунікаційних послуг* до моменту погашення абонентом заборгованості, з завчасним попередженням про це Абонента, до якого буде застосовуватися таке скорочення;
* У разі скорочення переліку електронних комунікаційних послуг Абонентові надається можливість доступу до служб екстреної допомоги.
- звернутись до спеціалізованих агентств зі стягнення заборгованості. У цьому випадку наявні у оператора персональні дані абонента-боржника будуть передані таким спеціалізованим агентствам виключно з метою стягнення заборгованості.
ТОВ «лайфселл» сподівається на розуміння та пропонує своєчасно сплачувати наявну заборгованість.
З детальними Умовами і порядком надання телекомунікаційних послуг ви можете ознайомитися за посиланням.