Роумінг для всіх

Прості та вигідні тарифи на роумінг для кожного.
Відтепер, щоб користуватися послугами роумінгу, Вам не потрібно робити додаткові налаштування! Адже нові вигідні тарифи застосовуються автоматично і Ви сплачуєте тільки за ті послуги, якими користуєтесь!
При користуванні послугами Ви сплачуєте за відповідний пакет послуг до кінця доби за київським часом.
Перевірка залишку пакетів послуг *108#
Для зв’язку з контакт-центром із роумінгу використовується номер в міжнародному форматі: +380-63-5433-111 (дзвінок з роумінгу безкоштовний).
У деяких країнах (про це зазначено в примітці до тарифів для відповідної країни) для здійснення вихідних дзвінків необхідно набирати комбінацію *131*{код країни} {код міста або мобільної мережі} {номер телефону}# Виклик. В цьому випадку для зв'язку з контакт-центром необхідно набирати комбінацію *131*380635433111# Виклик (дзвінок з роумінгу платний).
Також використовуються наступні корисні номери:
Номер | Послуга |
*111#![]() |
Перевірка балансу рахунку |
4012![]() |
Голосове меню для поповнення рахунку банківською карткою без комісії |
*161#![]() |
Номер вашого телефону і тарифний план |
*121#![]() |
Перевірка балансу послуг, що надаються за умовами тарифного плана або додатково замовлених (залишок пакетних хвилин, SMS, МБ Інтернет та ін.), а також терміну дії номера |
*112#![]() |
Меню управління замовленими послугами, за яким можна дізнатися перелік активних послуг, термін їх дії, а також відключити послуги |
*123#![]() |
Меню зручного замовлення додаткових послуг |
*133#![]() |
Меню зміни мови інформаційних SMS від lifecell |
За замовчуванням в мобільних пристроях використовується автоматичний вибір мережі. У цьому режимі у роумінгу телефон може здійснювати реєстрацію в довільній мобільній мережі, сигнал якої буде найсильнішим в цей момент. Також в цьому режимі телефон може довільно змінювати реєстрацію та переходити з однієї мобільної мережі в іншу без будь-яких дій з боку абонента.
Після вибору мережі в ручному режимі, телефон буде використовувати тільки обрану мережу і якщо в якийсь час обрана мережа буде недоступна, то на екрані з'явиться надпис «Немає сервісу» («No service»), а здійснення дзвінків, відправка повідомлень чи доступ до мережі Інтернет в мережі даного оператора будуть недоступними. Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал є слабким. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову ввімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигнал відсутній, повторіть вибір мережі перемістившись по місцевості туди, де сигнал даного оператора є стабільним.
ТОВ «лайфселл» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтесь, перебуваючи за кордоном.
Перевірити наявність встановлених заборон на здійснення / прийом дзвінків, відправку / прийом SMS або Інтернет Ви можете в меню свого телефону, керуючись інструкцією або скориставшись одним з наступних кодів:
Тип заборони |
Управління забороною |
Комбінація |
Вихідні дзвінки та SMS |
Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено) |
*#33*# |
Відключення увімкненої заборони |
#33*<пароль># |
|
Вхідні дзвінки та SMS |
Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено) |
*#35*# |
Відключення увімкненої заборони |
#35*<пароль># |
|
Вихідні міжнародні дзвінки та SMS |
Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено) |
*#331*# |
Відключення увімкненої заборони |
#331*<пароль># |
|
Вхідні міжнародні дзвінки та SMS |
Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено) |
*#351*# |
Відключення увімкненої заборони |
#351*<пароль># |
|
Відміна всіх видів заборони на дзвінки та SMS |
Відключення увімкненої заборони |
#330*<пароль># |
Де <пароль> – це чотири цифри, які абонент встановлює в телефоні самостійно.
Лише безумовна переадресація, тобто переадресація всіх викликів, не потребує додаткової оплати в роумінгу. У випадку ж, якщо ввімкнена переадресація за умовами «Немає відповіді», «Недоступний» чи «Зайнято», то тарифікація такого переадресованого виклику буде здійснюватися як два дзвінка одночасно - вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.
Зверніть увагу! Переадресація за умови «Зайнято» означає, що якщо Ви розмовляєте з кимось по телефону та послуга утримання виклику у Вас не активована, то замість гудків «зайнято» вхідний виклик автоматично буде переадресовуватися на встановлений Вами номер телефону, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Також, у випадку відхилення вхідного виклику, шляхом натискання кнопки завершення виклику, дзвінок автоматично буде переадресовуватися на Автовідповідач, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Тарифікація такого виклику буде здійснюватися як вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.
Щоб скасувати всі типи переадресації, наберіть ##002#
Для перевірки залишку мегабайт, хвилин та замовлення додаткових послуг у роумінгу наберіть *108# (безкоштовно).
Для перевірки рахунку у роумінгу наберіть код *111# (безкоштовно).
Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:
- На сайті lifecell.ua у розділі «Поповнення рахунку» (без комісії!)
- Через мобільний додаток «Мій lifecell», який рекомендуємо встановити перед від’їздом. Доступний для телефонів на базі iOS та Android.
Ні. Тарифікація послуг у роумінгу здійснюється тільки з основного рахунку, бонусні кошти, хвилини, повідомлення та МБ в роумінгу не діють.
Перебуваючи за кордоном, крім Китаю та деяких інших країн1, для здійснення вихідного дзвінка з роумінгу використовується прямий набір - номер телефону слід набирати в міжнародному форматі:
+ {код країни} {код міста або код мобільної мережі} {номер телефону}
Наприклад, щоб зателефонувати в центр підтримки абонентів lifecell, слід набирати:
+380635433111 (дзвінок з роумінгу безкоштовний), де
«+» - міжнародний префікс (правила набору символу «+» Ви можете дізнатись в інструкції до Вашого телефонного апарату),
380 - код України,
63 - код мережі lifecell (63, 73 або 93),
5433111 - номер телефону.
1У деяких країнах (про це зазначено в примітці до тарифів для відповідної країни) для здійснення вихідних дзвінків необхідно набирати комбінацію *131*НомерАбонента#Виклик.
При цьому «НомерАбонента» слід набирати в міжнародному форматі, але без плюса перед кодом країни:
*131*{код країни} {код міста або код мобільної мережі} {номер телефону}# Виклик
Наприклад, щоб зателефонувати до кол-центру lifecell, слід набирати:
*131*380635433111#Виклик (дзвінок з роумінгу платний).
Ні. З 08.07.2020 року призупинено надання послуги MMS у роумінгу. Для відправки мультимедійних повідомлень рекомендуємо використовувати месенджер BiP.