Персоніфікація





Один зі способів захисту SIM-карти від шахрайства ─ персоніфікація (прив’язка паспортних даних до вашого номера).

Останнім часом в Україні почастішали випадки шахрайства із SIM-картами. Анонімність SIM-карт призводить до того, що зловмисники замінюють карти абонентів, отримують доступ до персональних кабінетів у системах інтернет-банкінгу та акаунтів у мережі Інтернет, крадуть гроші з карток, привласнюють клієнтські бази, перенаправляють потік клієнтів, публікують про власників акаунтів неправдиву інформацію у соцмережах. Більше про найпоширеніші види шахрайства та безпеку SIM-карти читайте тут.


Щоб уберегти SIM-карту від використання злочинцями, радимо персоніфікувати свій номер, тобто прив’язати до свого номера паспортні дані у базі lifecell. Це суттєво ускладнить процедуру заміни SIM звичайним шахраям та захистить ваші банківські карти і акаунти у мережі Інтернет.


Персоніфікація номера доступна, коли

1. Ви переходите з контракту на усний договір і зберігаєте свої персональні дані.


Як це відбувається?

При оформленні договору ваші паспортні дані були внесені в базу lifecell, але вони зберігаються там лише на період дії договору. Якщо контракт розірвано, персональні дані знищуються. Для захисту вашої SIM-карти від шахраїв ми рекомендуємо зберегти свої персональні дані у базі при переході на умови усного договору.


Перейти на тариф зі збереженням своїх даних можна

  • У персональному кабінеті на my.lifecell.ua (закладка «Тарифи на умовах передоплати»).
    Рекомендуємо цей спосіб переходу! Переходячи в особистому кабінеті, ви можете ознайомитися з тими персональними даними, які ми зберігаємо.
  • У магазині lifecell (за оригіналом паспорта).
  • На сторінці тарифу, на який бажаєте перейти.
  • За допомогою коду *141#1.png

2. Ви надаєте свої дані під час реєстрації номера, але процес реєстрації не завершено.


Чим відрізняється персоніфікований номер від зареєстрованого?

Згідно з вимогами законодавства зареєстрований номер може бути портованим (перенесеним) до мережі іншого оператора, персоніфікований – ні. Для проходження процедури портації (перенесення) персоніфікований номер необхідно зареєструвати.

Якщо ви вже обслуговуєтесь на умовах усного договору і також бажаєте захистити свою SIM-карту від шахраїв, рекомендуємо зареєструвати свій номер.


3. Ви персоніфікуєте свій номер при зверненні до контактного центру lifecell за допомогою шерингу документів із застосунку Дія 2.0.


Як це відбувається?

1) Абоненту достатньо встановити застосунок «Дія 2.0» (із цифровим ID-паспортом або паспортом громадянина України для виїзду за кордон) і зателефонувати до контактного центру lifecell зі свого номера.

2) Агент контактного центру надсилає абоненту посилання на сторінку офіційного сайту https://www.lifecell.ua для ознайомлення з умовами обробки персональних даних і відправляє йому одноразовий пароль.

3) Якщо абонент надає згоду на обробку даних, то він повідомляє агенту пароль із SMS.

4) Агент відкриває форму персоніфікації, вибирає тип документа (ID-паспорт або паспорт громадянина України для виїзду за кордон) і просить абонента продиктувати цифри під штрих-кодом із застосунку «Дія 2.0».

5) Після введення цих цифр в систему абонент дає згоду в застосунку «Дія 2.0» на передачу даних lifecell і персоніфікація вважається завершеною. Така покрокова процедура персоніфікації є простою та займає лише декілька хвилин.


Важливо! Даний спосіб персоніфікації доступний тільки під час вихідного дзвінка з номера, який абонент бажає персоніфікувати, до контактного центру lifecell. Компанія lifecell не ініціює дзвінків з метою запиту будь-яких кодів, баркодів/штрих-кодів чи паролів.


Звертаємо вашу увагу, що при обробці персональних даних абонентів компанія lifecell:

- без згоди абонентів не передає персональні дані третім особам;

- використовуватиме персональні дані для персоналізованої комунікації в процесі надання телекомунікаційних послуг та для покращення обслуговування.

 

Популярні товари

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту