Крадіжка аккаунта

Мета зловмисників
Отримати доступ до акаунта, який ви використовуєте для власних потреб у соцмережах, маркетплейсах чи сервісах Google задля:
- розповсюдження неправдивої інформації про вас у соцмережах із закликом до фінансової допомоги;
- викрадення вашої клієнтської бази на маркетплейсі або бази підписників у соцмережі та перенаправлення потоку замовлень на себе.
Ознаки скоєння шахрайства
- На ваші публічні мобільні номери, вказані в оголошеннях, періодично дзвонять невідомі, що нібито зацікавлені у ваших товарах чи послугах, але зміст, кількість та частота їхніх дзвінків здаються вам підозрілими.
- На ваш е-mailнадійшло сповіщення з одноразовим паролем для підтвердження зміни даних вашого профіля, але ви при цьому нічого у профілі не змінюєте.
- Друзі пишуть про дивні повідомлення від вас у месенджерах чи соцмережах.
Можливі наслідки
- Зловмисники обдурять ваших друзів і знайомих та отримають їхні гроші, які ті перерахують у відповідь на прохання про допомогу, зроблене шахраями з вашого акаунта.
- Втрата акаунта чи публічної сторінки в мережі Інтернет.
- Втрата клієнтської бази у маркетплейсі або бази підписників у соцмережах.
Як захиститися?
Рекомендуємо зареєструвати або персоніфікувати номер, до якого прив’язані акаунти в соцмережах чи маркетплейсах, на ваш паспорт або ж перейти з передоплаченої форми обслуговування на контрактну. А також у своїх профілях соцмереж та маркетплайсів додати альтернативні канали зв’язку для службових повідомлень. (Наприклад, повідомлення про заміну даних вашого профіля).
Детально про захист від шахрайства тут.