Номер підтримки абонентів 5433

5433 - це БЕЗКОШТОВНИЙ номер підтримки абонентів lifecell, завдяки якому ви зможете отримати кваліфіковану допомогу консультантів нашого контакт центру!
Також, ви маєте можливість самостійно і зручно вирішити питання через меню голосової підтримки, яке звучить перед з'єднанням з консультантом. Тут зібрані відповіді на найпопулярніші запити клієнтів у формі голосових підказок.
Завдяки голосовому меню можна прослухати інформаційні повідомлення, отримати необхідні настройки, змінити тарифний план, підключити послуги і т.д.
Для того, щоб було максимально швидко і просто користуватися меню голосової підтримки, нижче приведена карта із загальною інформацією.
Як скористатись
1. Зателефонувати на номером 5433 з мобільного номера lifecell (дзвінок безкоштовний).
2. Обрати пункт меню який найбільше відповідає вашому запиту.
3. Отримайте рішення свого запиту у потрібній категорії.
ЗАГАЛЬНА КАРТА МЕНЮ ГОЛОСОВОЇ ПІДТРИМКИ
1. Інформація про ваш номер, баланс, тарифний план, та налаштування телефону
1. Умови вашого тарифного плану.
2. Отримати автоматичні налаштування Інтернет, MMS та інших послуг.
3. Послуга «Деталізований рахунок» та інші послуги для перевірки і контролю балансу.
4. Як перевірити підключені за номером послуги.
5. «Переказ балансу», послуга «Додаткові гроші» та інші послуги для випадків, коли недостатньо коштів на рахунку.
6. «Автовідповідач», «Заборона викликів» та інші послуги управління викликами.
7. Послуги для поповнення рахунку.
2. 3G+ Інтернет
1. Додаткові ГБ (500 МБ, 1,2,4 або 8 ГБ).
2. Що таке 3G і як визначити, скільки ГБ вам потрібно.
3. Як підключитися до 3G та інформація про швидкість Інтернету.
3. SMS, міжнародні дзвінки, роумінг. Розважальні послуги
1. Послуга «Економні дзвінки»
2. SMS і MMS послуги.
3. Послуги для дешевих дзвінків і SMS за кордон.
4. Міжнародний роумінг.
5. Розважальні послуги: МелоРінг, Імперія Ігор і Дитячий світ.
4. Доступні для підключення тарифні плани* та ваш баланс
- список тарифних планів регулярно оновлюється в Меню голосової підтримки;
- ви зможете обрати собі тарифний план який діє по всій території України (національні) або в певних областях (регіональні);
- ви можете підключити тариф через дане меню.
*Карта «Меню голосової підтримки» орієнтовнаа на абонентів, які обслуговуються на передплаті, і може варіюватися в залежності від тарифного плану.
5. Операції з SIM картою або питання покриття
1. Блокування SIM карти, отримання РIN / РUК коду або інших операцій з SIM.
2. Питання з поповненням рахунку.
3. Відключення SMS рекламного характеру.
4. Складність зі дзвінками, SMS або MMS.
5. Залишити побажання щодо розвитку покриття.
6. Голосове меню поповнення рахунку банківською платіжною карткою
1. Поповнити рахунок.
2. Дізнатися більше про послугу.
3. Реєстрація платіжної картки без проведення платежу.
4. Заміна зареєстрованої платіжної картки.
8. Послуга «Додаткові гроші»