Відповідальність перед споживачами

Оператор lifecell з відповідальністю і турботою ставиться до усіх своїх клієнтів, демонструючи високі стандарти клієнтського обслуговування і пропонуючи якісні послуги зв’язку.

CALL-ЦЕНТР

Компанія цінує думку кожного абонента і запрошує своїх клієнтів дати зворотний зв'язок як після дзвінка в call-центр, так і після звернення до центру обслуговування. В середньому щомісячно близько 600 тисяч дзвінків від абонентів lifecell опрацьовують працівники контактного центру компанії, а один агент обслуговує до 120 дзвінків від клієнтів.

СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ

Компанія має спільноти у соціальних мережах Facebook та ВКонтакте, офіційний youtube-канал оператора, сторінку lifecell у бізнес-мережі LinkedIn, веб-чат з підтримки та обслуговування клієнтів на офіційному сайті.

BiP-ЧАТ

Ще однією комунікаційною платформою є спеціальний канал з підтримки абонентів lifecell у мобільному додатку BiP. Сервіс працює як веб-чат і дозволяє клієнтам цілодобово отримувати оперативну допомогу і відповіді на питання, що стосуються послуг зв’язку, акційних пропозицій, налаштувань.

СОЦІАЛЬНА ПРОГРАМА «ТУРБОТА КРІЗЬ КОРДОНИ»

З 2015 року lifecell реалізовує програму з підтримки своїх абонентів у міжнародному роумінгу, які опинилися у зоні терористичних атак, стихійних лих чи надзвичайних ситуацій, надаючи послуги безкоштовного зв’язку та інформаційну підтримку. За два роки існування проекту компанія вже підтримала своїх роумінг-клієнтів у зв’язку з терактами в Туреччині, Франції, Бельгії, Іраку та стихійних лих в Японії, Італії та Еквадорі.

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту