Digital благодійність

SMS-БЛАГОДІЙНІСТЬ

Починаючи з 2013 року, діджитал-оператор lifecell долучився до ініціативи створення дієвої моделі збору коштів на благодійність через SMS-повідомлення. Разом із благодійниками оператори приймали активну участь у внесені змін до українського законодавства задля того, щоб наші абоненти отримали можливості, що вже давно доступні жителям розвинених країн світу та виступали за те аби смс-благодійність в Україні запрацювала.

Робоча група щодо впровадження телекомблагодійності була створена навесні 2017 року після ухвалення Верховною Радою України законопроектів, якими пожертви на благодійність через SMS-повідомлення були звільнені від зборів та податків. Завданням робочої групи було розробити дієву модель збору SMS-пожертв, контролю надходження коштів за призначенням, перевірки благодійних організацій на відповідність вимогам чинного законодавства України. Група прийшла до висновку, що таким механізмом може стати запуск національної телеком-платформи, яка забезпечить рівний доступ неприбутковим організаціям до роботи з благодійними пожертвами через SMS.

Головний виклик у створенні та запуску такої платформи полягає у тому, що проект потребує значних ресурсів, а механізм роботи SMS-благодійності в Україні, відповідно до якого 100% зібраних коштів має дійти до адресата, унеможливлює фінансування платформи за рахунок SMS-пожертв. Саме тому робоча група продовжує працювати над розробкою рішення, яке дозволить залучити фінансування та прискорити запуск майбутньої платформи.

Зважаючи на це мобільні оператори та представники благодійного сектору у робочій групі узгодили тимчасовий механізм збору благодійних пожертв, який дозволить уже найближчим часом запровадити SMS-благодійність у пілотному режимі. Це допоможе робочій групі відпрацювати механізм збору SMS-пожертв на кожному з етапів: від технічної реалізації до звітування перед користувачами. Тимчасове рішення дозволить використати отриманий досвід задля масштабування проекту. Короткі номери для збору благодійних коштів буде надано одночасно п’яти благодійним фондам, які першими надіслали звернення до мобільних операторів з часу законодавчих змін, відповідають критеріям кожного з операторів та пройшли перевірку служб безпеки.

Згідно внутрішніх процедур компанії будь-яка організація, що може стати потенційним партнером, повинна пройти стандартну процедуру внутрішньої перевірки контрагента, заповнивши анкету потенційного контрагента та надавши документи, зазначені в анкеті.

Дана анкета є уніфікованою та обов’язковою для усіх контрагентів, незалежно від напрямку співпраці.

Компанія lifecell не співпрацює і не співпрацюватиме з тими контрагентами, які порушують чинне законодавство України, права чи свободи українських громадян, зазіхають на державну цілісність чи підтримують країн-агресорів.

Заповнену анкету необхідно роздрукувати, поставити мокру печатку + підпис уповноваженої особи та надіслати разом з іншими документами та оригіналом листа-звернення про надання короткого номеру на адресу ТОВ «лайфселл», вул. Амосова 12, 03680.

Документи, зазначені у розділі «Інформація про потенційного контрагента», необхідно надати у вигляді копій з мокрими печатками та оригіналами підписів уповноваженої особи (копія вірна + підпис).

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту