Історія

2017

  • Розуміючи потреби сучасного споживача в епоху стрімкого розвитку технологій та глобалізації, ми сконцентрувалися на цифрових рішеннях, якості та швидкості інтернету.
  • У лютому 2017 року світовий лідер в області тестування мобільного та широкосмугового інтернету, компанія Ookla, відзначила 3G+ мережу оператора lifecell як найшвидшу серед українських мобільних операторів. lifecell отримав нагороду OOKLA SPEEDTEST AWARD.
  • Ми запровадили ряд інноваційних продуктів, тарифів та сервісів, що досі не існували в Україні. Так у 2017 році ми запропонували нашим абонентам безкоштовний трафік у музичному додатку fizy, додатку lifecell Журнали, спортивному додатку lifeSport. А за допомогою хмарного сервісу lifebox надали можливість користувачам зберігати великі об’єми даних.
  • Крім того, було впроваджено низку інноваційних тарифних планів та акцій. Ось лише деякі з них.
  • Тарифний план «Зроби сам» - відтепер користувачі можуть самі обрати, якими сервісами користуватись і в якому обсязі.
  • Тарифний план «Лайфхак» - об’єм Інтернет-трафіку, що надається абоненту, визначається кількістю спожитих ГБ минулого місяця, до яких гарантовано додаються 20 ГБ, незалежно від об’єму спожитого трафіку.
  • Стартовий пакет «Універсальний» - вперше в Україні представлено універсальний стартовий пакет, не прив’язаний до одного тарифного плану, а такий, що дає можливість нашим абонентам вибрати і підключити будь-який з п’яти найбільш трендових тарифних планів з лінійки lifecell.
  • Акція «Shake & Win» - щоб приєднатися до акції користувачеві необхідно встановити додаток «Мій lifecell» та просто потрясти свій телефон. На баланс номеру абонента одразу ж нараховується подарунок у вигляді гігабайтів Інтернет-трафіку, хвилин або SMS.
  • У 2017 році було створено систему масового оповіщення «ENS», - унікальний для українського ринку, інструмент інформування визначеної бази отримувачів за допомогою голосових повідомлень, SMS та електронних листів. Система надає можливість корпоративним клієнтам lifecell одночасно оперативно інформувати велику кількість співробітників про існуючу або потенційну надзвичайну подію.
  • У вересні 2017 року оператор передав «ENS» Департаменту кіберполіції Національної поліції України у безстрокове безоплатне користування. За допомогою цього засобу кіберполіція має можливість негайно інформувати учасників телеком-індустрії про кіберзагрози та координувати спільні дії в умовах кібератак.
  • У червні наш сервіс «Віртуальний помічник» здобув золоту нагороду на всесвітньому конкурсі Top Ranking Performers 2017 у Лондоні. Діджитал-оператор lifecell став першою компанією в історії українського бізнесу, що отримала визнання на такому високому світовому рівні.
  • У грудні lifecell відкрив навчальну телеком-лабораторію в Національному університеті «Львівська політехніка». Це друга навчальна лабораторія в рамках проекту «lifecell університети», яка надає студентам можливість на практиці ознайомитися з роботою телеком-оператора та підготуватись до роботи в одній із найперспективніших галузей.
  • У 2017 році компанія залишається лідером з географічного 3G покриття - 3G мережу lifecell було розширено до 7 тис. населених пунктів країни.
  • Результатом нашої стратегії розвитку якісних цифрових послуг, стало зростання кількості дата-абонентів, підвищення їх задоволеності за рахунок збільшення споживання інтернет-трафіку та популярності наших цифрових продуктів та сервісів. Зокрема у 2017 спостерігаємо стрімке зростання частки смартфонів в нашій мережі до 68% (найвищий показник на ринку), зростання 3G дата-трафіку на 88% порівняно з 2016 роком та збільшення кількості 3G-абонентів до 3,8 млн.

2016

  • Оператор life:) став lifecell. Новий бренд lifecell співзвучний з брендом компанії Turkcell - великого міжнародного інвестора, якому належить 100% акцій українського оператора.
  • Для нашої компанії ребрендинг – став не стільки зовнішнішнім перетворенням, скільки глибокими змінами у всіх сферах і на всіх рівнях діяльності оператора: обслуговування абонентів, створення затребуваних послуг, впровадження яскравих і корисних інновацій на українському ринку.
  • Компанія запровадила нову концепцію обслуговування та підходи у формування позитивного, клієнтського досвіду. Здійснено ребрендинг центрів обслуговування, магазинів і точок продажу компанії по всій Україні.
  • Було змінено формат магазинів та створено атмосферу «feel like home», щоб наші клієнти відчували себе в магазинах lifecell так само затишно і комфортно, як у себе вдома, та отримували всі сервіси, не докладаючи зусиль. Ми не просто запропонували асортимент сучасних пристроїв у вільному доступі, а як оператор №1 для смартфонів, ми рекомендуємо нашим абонентам найкраще зі світу гаджетів.
  • У жовтні 2016 року компанія запустила власний інтернет магазин shop.lifecell.ua. У ньому кожний відвідувач може ознайомитися з характеристиками представлених моделей смартфонів і мобильних гаджетів і лише декількома кліками вибрати девайс, що сподобався, у власне користування.
  • У листопаді компанія представила інноваційний сервіс самообслуговування «Віртуальний помічник» - унікальний сервіс самообслуговування для абонентів lifecell, який поєднує функціонал меню голосової підтримки та особистого кабінету і є унікальною можливістю для абонентів в одному каналі отримати увесь перелік послуг (отримувати інформацію про свій номер і тарифний план, підключати і відключати додаткові сервіси, поповнювати рахунок та інше). «Віртуальний помічник» є незамінним для людей з вадами слуху, які не можуть отримувати голосові консультації фахівців.
  • Створено канал підтримки абонентів у додатку ВіР - веб-чат зі спеціалістами служби підтримки. Послуга актуальна для користувачів, які подорожують за кордон, та є незамінною для людей із вадами слуху.
  • У рамках програми «lifecell університети» оператор відкрив першу технічну лабораторію «lifecell lab» у Національному технічному університеті України «Київському політехнічному інституті імені Ігоря Сікорського».
  • У листопаді 2016 року lifecell став Технологічним спонсором української збірної з футболу, підписавши Меморандум про співробітництво з Громадською спілкою «Федерація футболу України» (ФФУ).
  • У 2016 році оператор продовжив стрімке розгортання 3G+ мережі, ставши лідером географічного покриття в Україні за кількістю охоплених міст і населених пунктів, в яких українці отримали доступ до високошвидкісного 3G+ мобільного інтернету. Разом зі зростаючим лідерством lifecell у проникненні смартфонів, яке на кінець четвертого кварталу 2016 досягло 57%, зросла й кількість наших 3G+ користувачів, що становить 3,3 мільйони абонентів.

2015

Січень

  • У січні оператор мобільного зв'язку life:) запустив мобільну версію онлайн-чату з інформаційно-консультаційним центром life:) для користувачів смартфонів. Завдяки адаптації онлайн-чату для будь-якої з популярних в Україні ОС-платформ, спілкування з представниками call-центру life:) стало для власників смартфонів більш комфортним.

Лютий

  • 24 лютого оператор мобільного зв'язку life:) оголошує про перемогу в тендері на 3G-ліцензію. Компанія цілеспрямовано боролася за найперспективніший і сприятливий для інвестування лот №1, який дає право використовувати частоти в смугах 1920-1935 і 2110-2125 МГц, і перемогла, виставивши за нього найбільшу ціну в 3,36 мільярда гривень.

Березень

  • 12 березня оператор мобільного зв'язку life:) оголосив статистику кількості мобільних гаджетів з підтримкою 3G у своїй мережі. На кінець 2014 року проникнення 3G-пристроїв серед абонентів life:) досягло майже 40% і склало понад 4 мільйони в абсолютному вираженні.
  • 13 березня оператор мобільного зв'язку life:) запустив спеціальну веб-сторінку, присвячену впровадженню 3G-технології в мережі life:). Приступивши до реалізації масштабного проекту, life:) став інформувати своїх абонентів про те, як просувається розгортання 3G-мережі оператора і які вигоди принесе користувачам нове покоління зв'язку.

Квітень

  • 8 квітня life:) оголосив про можливість для всіх користувачів першими протестувати мобільний інтернет 3G+ від life:). З цією метою оператор запросив бажаючих відвідати центр обслуговування life:) у центрі Києва, де можна було самостійно зробити 3G speed-тест і відчути швидкість завантаження інтернет-сторінок, соціальних мереж і онлайн-відео.

Травень

  • 19 травня оператор life:) першим офіційно запустив 3G-зв'язок в комерційну експлуатацію. Першим містом, в якому всі бажаючі абоненти змогли підключитися до 3G+ Інтернет від life:) став Львів.

Червень

  • 5 червня оператор мобільного зв'язку life:) оголосив про офіційний запуск 3G+ мережі в Україні в комерційному, а також в тестовому режимі. З цього дня мережа 3G+ стала доступною в багатьох містах України.
  • 19 червня life:) визнаний компанією Ookla, як оператор з найвищою швидкістю завантаження даних у двох великих містах України: у Києві та Львові, де на цей момент вже працювала комерційна мережа 3G+ від life:). Світовий лідер в області тестування широкосмугового інтернету, компанія Ookla, в червні 2015 відзначила оператора як лідера в системі Global Net Index для телекомунікаційних компаній.

Липень

  • 1 липня сall-центр life:) визнаний кращим серед мобільних операторів за результатами дослідження оцінки якості обслуговування інформаційних ліній телеком-компаній Української Асоціації Директ-маркетингу (УАДМ). life:) вийшов на перше місце серед конкурентів за рівнем обслуговування з високою оцінкою 90-95%.

Вересень

  • life:) став партнером благодійного вечора, організованого на честь 400-річчя Києво-Могилянської Академії — одного з найстаріших навчальних закладів Східної Європи.
  • life:) запустив власну інноваційну SMS-платформу для інформування абонентів у роумінгу - life:) Roaming Service Center.

Жовтень

  • Призначено нового Головного виконавчого директора life:) Бурака Ерсоя.
  • life:) запустив власний платіжний сервіс oplata.life.ua
  • life:) став Генеральним партнером Kyiv Smart City Forum 2015 - головної події IT-спільноти міста Києва, та підписано Меморандум між представниками влади, громадськості та бізнесу.

Листопад

  • Проникнення пристроїв з підтримкою 3G у мережі life:) виросло до 43,8%, загальне проникнення смартфонів становило 45%.

Грудень

  • life:) отримав Гран-прі Effie Awards за комунікацію 3G+ запуску в Україні.
  • Запущено life:) BiP - додаток для відеодзвінків та повідомлень нового покоління.
  • life:) передав півмільйона гривень для діагностики слуху у дітей в рамках благодійного проекту на підтримку єдиного в Україні медичного Центру проблем слуху і мовлення "Суваг".
  • life:) і НТУУ "КПІ" підписав Меморандум про співпрацю, у рамках якого планується створення сучасної телеком-лабораторії в Інституті телекомунікаційних систем НТУУ "КПІ".


2014

  • З лютого оператор почав використовувати кириличний домен для своїх офіційних сайтів: http://лайф.укр та http://бізнеслайф.укр.
  • У березні life:) представив нову послугу "Об'єднаний рахунок", що дозволяє одночасне використання мобільного телефону та пристрою для доступу в Інтернет.
  • У серпні 2014 life:) розширив власну соціально-освітню програму "Школа мобільного зв'язку :)", яка вийшла за межі регіональних офісів компанії, долучившись до освітньо-ігрового проекту для дітей "Місто професій".
  • У вересні life:) виконав успішну модернізацію білінгової системи. В результаті проведених робіт були розширені функціональні можливості білінгу та збільшена продуктивність системи з урахуванням потреб нових стандартів зв'язку.
  • З вересня стартував новий етап власної соціальної ініціативи life:) "Час добрих вчинків!". Із початком осіннього сезону в 75 центрах та пунктах обслуговування life:) у 55 містах України абоненти зможуть взяти дощовики, які стануть у нагоді у випадку раптового дощу.
  • У жовтні life:) представив нову унікальну лінійку тарифних планів на умовах передоплати "Все включено" для абонентів з різними потребами в обсязі мобільних послуг.
  • З жовтня 2014 life:) почав новий етап своєї благодійної програми "Допомогти так легко", яка покликана допомагати знедоленим дітям. У 2014 році компанія надала благодійну допомогу сиротам з дитячих будинків, які були евакуйовані з зони АТО через події на сході країни.
  • У грудні 2014 року life:) вперше в Україні запропонував своїм користувачам нову послугу "Заміна SIM-карти поштою". Абонентам, які з певних причин не можуть особисто звернутися в центр обслуговування оператора, нову SIM-карту вишлють поштою.
  • У 2014-му life:) отримав новий код мобільної мережі - 73, який дозволив оператору запропонувати більший вибір персональних номерів новим абонентам.


2013

  • Оператор life:) запустив нову безкоштовну послугу "Меню управління послугами".
  • У лютому life:) представив унікальну для українського ринку послугу "Автоплатіж при низькому балансі".
  • У квітні life:) став офіційним партнером мобільної фотовиставки "Благодійність крізь призму об'єктива".
  • У червні life:) презентував безлімітний тарифний план "Все включено".
  • У жовтні life:) разом з компанією Ericsson прозвітував про досягнення найвищої швидкості передачі даних на рівні контролера базових станцій - 132,8 Кбіт/с.
  • Також у жовтні оператор life:) оголосив про завершення частини проекту з розширення магістральної мережі life:) у Криму, а саме - про повну міграцію мережі на DWDM-технологію, задля нарощення потужності мережі.
  • У листопаді оператор запустив послугу контролю низького балансу.
  • У грудні life:) представив молодіжний проект - lifeing.com.ua.



2012

  • life:) продовжив роботу над яскравою комунікаційною платформою "Світ Спілкування" з новим слоганом "Отримуй більше". Мета нової платформи - у привабливій, інноваційній формі показати внутрішній світ мобільного спілкування та переваги для абонентів, які подорожують світом спілкування разом із life:).
  • life:) запустив нову послугу "Роумінг в Росії".
  • life:) обладнав центри обслуговування абонентів точками миттєвого доступу до call-центру і куточками дитячої творчості.
  • life:) спільно з Portmone запустив послугу "Плати мобільно" для поповнення будь-якого номера life:) платіжною карткою Visa або MasterCard через мобільний телефон.
  • У червні оператор life:) підтримав проект Київської міської державної адміністрації Kyiv Free Wi-Fi щодо забезпечення постійного безкоштовного доступу до мережі Wi-Fi в громадських місцях.
  • У мережі Facebook створено офіційну групу оператора life:).
  • life:) став першим оператором на українському ринку, який почав впроваджувати подвійний стандарт SIM-карти (SIM і мікроSIM ) у всіх своїх стартових пакетах.
  • life:) презентував каталог додатків для смартфонів life:) Apps.
  • У листопаді кількість учасників груп life:) ВКонтакте і Facebook досягла позначки 100 тисяч.



2011

  • У січні life:) запустив веб-портал "МелоРінг", на якому абоненти можуть прослуховувати і замовляти мелодії, а також керувати ними.
  • У лютому оператор life:) відкрив свою офіційну групу в соціальній мережі "ВКонтакте".
  • У квітні life:) оголосив про запуск тарифу "Турист life:)".
  • life:) першим серед мобільних операторів України надав безкоштовний доступ до сервісу ICQ у послузі "Вільний доступ".
  • У червні life:) запустив послугу "Інтернет у роумінгу", знизивши вартість 1 Мбайт в роумінгу в 100 разів, у порівнянні зі стандартними тарифами.
  • У липні перелік сервісів від life:) поповнила послуга "Онлайн мобільні ігри", що представляє собою портал MMORPG-ігор.
  • У серпні в тарифній лінійці оператора з'явився тариф "Дзвінки за кордон".
  • life:) запустив послугу "Новий безлімітний Інтернет".
  • Користувачам представлено стартовий пакет "Легкий роумінг".
  • У жовтні стартувала нова комунікаційна платформа оператора - Світ Спілкування.
  • У грудні запущено тариф для користувачів ноутбуків і планшетів "life:) online".

2010

  • У січні life:) запустив послугу "life:) Позика", що дозволяє користуватися мобільним зв'язком, навіть якщо на рахунку нуль.
  • life:) запустив тариф для користувачів смартфонів "life:) Сommunicator".
  • Покриття EDGE у мережі life:) досягло 100%.
  • У березні з'явилася послуга "Деталізований рахунок" в електронному вигляді: контрактні абоненти life:) можуть отримувати електронні версії деталізованих рахунків на постійній основі в режимі реального часу.
  • У червні почав працювати "Портал повідомлень" для створення і відправлення SMS та MMS через Інтернет.
  • life:) першим в Україні надав можливість безкоштовних сповіщень у вигляді SMS про всі оновлення користувачів "ВКонтакте".
  • Абоненти life:) отримали вільний доступ зі своїх мобільних телефонів до соціальних мереж Facebook і "ВКонтакте".
  • У серпні life:) запустив альтернативний канал обслуговування абонентів - онлайн-чат з call-центром оператора.
  • life:) першим серед мобільних операторів країн СНД запропонував своїм абонентам, що є користувачами Facebook і "ВКонтакте", управляти оновленнями на своїх сторінках просто з мобільного телефону.
  • life:) першим серед українських операторів мобільного зв'язку запустив SMS-інтеграцію з Twitter.



2009

  • life:) розпочав співпрацю з компанією Huawei - провідним у світі виробником обладнання, з метою подальшого розвитку мережі оператора.
  • life:) і компанія Tellabs почали спільну роботу над забезпеченням наступного покоління мережевого обладнання - SDN.
  • life:) оголосив про запуск програми для студентів "Стрибок у життя", учасники якої проходять стажування в life:), а також отримують шанс почати кар'єру в компанії.
  • Оператор випустив мобільний додаток для смартфонів "Мій life:)" для самостійного управління рахунком.
  • life:) запустив корпоративний блог.



2008

  • life:) відкрив спеціальний номер для підтримки жертв стихійного лиха в Західних регіонах України.
  • Перераховано благодійні кошти на мобільні рахунки абонентів, які перебували в роумінгу в Китаї під час сильного землетрусу, щоб вони могли тримати зв'язок зі своїми сім'ями в Україні або отримати негайну допомогу.



2007

  • life:) протестував у своїй мережі 3G - зв'язок третього покоління.
  • life:) розпочав співпрацю з провідним розробником програмного забезпечення - компанією Microsoft, для надання унікальної на ринку послуги "Віртуальний офіс".
  • У листопаді 2007 року business life - бренд для корпоративних абонентів life:), запустив інноваційну для українського ринку послугу "Мобільна бізнес-пошта" (Push e-mail).
  • Вперше на українському ринку life:) представив послугу "Натискай та говори" (Push To Talk).
  • 27 серпня life:) офіційно приєднався до глобальної соціальної ініціативи - Глобального договору.



2006

  • Залучено довгострокові інвестиції в розмірі 540 мільйонів доларів, що стало найбільшою інвестицією, яка коли-небудь була зроблена в приватну компанію.
  • У травні 2006 року life:) вперше на ринку представив інноваційну технологію передачі даних EDGE+ / GPRS+.
  • У серпні 2006 року life:) першим серед українських операторів запустив тариф з нулем у мережі "Вільний life:)".



2005

  • Був зроблений перший дзвінок у мережі life:)
  • З березня 2005 року life:) першим в Україні почав пропонувати послуги швидкісної передачі даних на основі технології EDGE.
  • У липні 2005 року life:) вперше в Україні запропонував єдиний доступ до всіх послуг - lifebox (пакет інтерактивних послуг).
  • Запущено унікальну послугу "Мобільне TV", яка дозволяє дивитися потокове відео на мобільному телефоні.
  • У лютому 2005 року life:) вперше в Україні надав послугу МелоРінг (Ring Back Tone) - мелодія замість гудків виклику.

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту