Історія

2016

Січень

  • Оператор life:) став lifecell. Компанія почала новий етап свого розвитку з масштабного ребрендингу. Новий бренд lifecell співзвучний з брендом компанії Turkcell - великого міжнародного інвестора, якому належить 100% акцій українського оператора. Під новим брендом компанія продовжила свою діяльність на ринку як зрілий, досвідчений та мультисервісний оператор для всіх категорій абонентів.


2015

Січень

  • У січні оператор мобільного зв'язку life:) запустив мобільну версію онлайн-чату з інформаційно-консультаційним центром life:) для користувачів смартфонів. Завдяки адаптації онлайн-чату для будь-якої з популярних в Україні ОС-платформ, спілкування з представниками call-центру life:) стало для власників смартфонів більш комфортним.

Лютий

  • 24 лютого оператор мобільного зв'язку life:) оголошує про перемогу в тендері на 3G-ліцензію. Компанія цілеспрямовано боролася за найперспективніший і сприятливий для інвестування лот №1, який дає право використовувати частоти в смугах 1920-1935 і 2110-2125 МГц, і перемогла, виставивши за нього найбільшу ціну в 3,36 мільярда гривень.

Березень

  • 12 березня оператор мобільного зв'язку life:) оголосив статистику кількості мобільних гаджетів з підтримкою 3G у своїй мережі. На кінець 2014 року проникнення 3G-пристроїв серед абонентів life:) досягло майже 40% і склало понад 4 мільйони в абсолютному вираженні.
  • 13 березня оператор мобільного зв'язку life:) запустив спеціальну веб-сторінку, присвячену впровадженню 3G-технології в мережі life:). Приступивши до реалізації масштабного проекту, life:) став інформувати своїх абонентів про те, як просувається розгортання 3G-мережі оператора і які вигоди принесе користувачам нове покоління зв'язку.

Квітень

  • 8 квітня life:) оголосив про можливість для всіх користувачів першими протестувати мобільний інтернет 3G+ від life:). З цією метою оператор запросив бажаючих відвідати центр обслуговування life:) у центрі Києва, де можна було самостійно зробити 3G speed-тест і відчути швидкість завантаження інтернет-сторінок, соціальних мереж і онлайн-відео.

Травень

  • 19 травня оператор life:) першим офіційно запустив 3G-зв'язок в комерційну експлуатацію. Першим містом, в якому всі бажаючі абоненти змогли підключитися до 3G+ Інтернет від life:) став Львів.

Червень

  • 5 червня оператор мобільного зв'язку life:) оголосив про офіційний запуск 3G+ мережі в Україні в комерційному, а також в тестовому режимі. З цього дня мережа 3G+ стала доступною в багатьох містах України.
  • 19 червня life:) визнаний компанією Ookla, як оператор з найвищою швидкістю завантаження даних у двох великих містах України: у Києві та Львові, де на цей момент вже працювала комерційна мережа 3G+ від life:). Світовий лідер в області тестування широкосмугового інтернету, компанія Ookla, в червні 2015 відзначила оператора як лідера в системі Global Net Index для телекомунікаційних компаній.

Липень

  • 1 липня сall-центр life:) визнаний кращим серед мобільних операторів за результатами дослідження оцінки якості обслуговування інформаційних ліній телеком-компаній Української Асоціації Директ-маркетингу (УАДМ). life:) вийшов на перше місце серед конкурентів за рівнем обслуговування з високою оцінкою 90-95%.

Вересень

  • life:) став партнером благодійного вечора, організованого на честь 400-річчя Києво-Могилянської Академії — одного з найстаріших навчальних закладів Східної Європи.
  • life:) запустив власну інноваційну SMS-платформу для інформування абонентів у роумінгу - life:) Roaming Service Center.

Жовтень

  • Призначено нового Головного виконавчого директора life:) Бурака Ерсоя.
  • life:) запустив власний платіжний сервіс oplata.life.ua
  • life:) став Генеральним партнером Kyiv Smart City Forum 2015 - головної події IT-спільноти міста Києва, та підписано Меморандум між представниками влади, громадськості та бізнесу.

Листопад

  • Проникнення пристроїв з підтримкою 3G у мережі life:) виросло до 43,8%, загальне проникнення смартфонів становило 45%.

Грудень

  • life:) отримав Гран-прі Effie Awards за комунікацію 3G+ запуску в Україні.
  • Запущено life:) BiP - додаток для відеодзвінків та повідомлень нового покоління.
  • life:) передав півмільйона гривень для діагностики слуху у дітей в рамках благодійного проекту на підтримку єдиного в Україні медичного Центру проблем слуху і мовлення "Суваг".
  • life:) і НТУУ "КПІ" підписав Меморандум про співпрацю, у рамках якого планується створення сучасної телеком-лабораторії в Інституті телекомунікаційних систем НТУУ "КПІ".


2014

  • З лютого оператор почав використовувати кириличний домен для своїх офіційних сайтів: http://лайф.укр та http://бізнеслайф.укр.
  • У березні life:) представив нову послугу "Об'єднаний рахунок", що дозволяє одночасне використання мобільного телефону та пристрою для доступу в Інтернет.
  • У серпні 2014 life:) розширив власну соціально-освітню програму "Школа мобільного зв'язку :)", яка вийшла за межі регіональних офісів компанії, долучившись до освітньо-ігрового проекту для дітей "Місто професій".
  • У вересні life:) виконав успішну модернізацію білінгової системи. В результаті проведених робіт були розширені функціональні можливості білінгу та збільшена продуктивність системи з урахуванням потреб нових стандартів зв'язку.
  • З вересня стартував новий етап власної соціальної ініціативи life:) "Час добрих вчинків!". Із початком осіннього сезону в 75 центрах та пунктах обслуговування life:) у 55 містах України абоненти зможуть взяти дощовики, які стануть у нагоді у випадку раптового дощу.
  • У жовтні life:) представив нову унікальну лінійку тарифних планів на умовах передоплати "Все включено" для абонентів з різними потребами в обсязі мобільних послуг.
  • З жовтня 2014 life:) почав новий етап своєї благодійної програми "Допомогти так легко", яка покликана допомагати знедоленим дітям. У 2014 році компанія надала благодійну допомогу сиротам з дитячих будинків, які були евакуйовані з зони АТО через події на сході країни.
  • У грудні 2014 року life:) вперше в Україні запропонував своїм користувачам нову послугу "Заміна SIM-карти поштою". Абонентам, які з певних причин не можуть особисто звернутися в центр обслуговування оператора, нову SIM-карту вишлють поштою.
  • У 2014-му life:) отримав новий код мобільної мережі - 73, який дозволив оператору запропонувати більший вибір персональних номерів новим абонентам.


2013

  • Оператор life:) запустив нову безкоштовну послугу "Меню управління послугами".
  • У лютому life:) представив унікальну для українського ринку послугу "Автоплатіж при низькому балансі".
  • У квітні life:) став офіційним партнером мобільної фотовиставки "Благодійність крізь призму об'єктива".
  • У червні life:) презентував безлімітний тарифний план "Все включено".
  • У жовтні life:) разом з компанією Ericsson прозвітував про досягнення найвищої швидкості передачі даних на рівні контролера базових станцій - 132,8 Кбіт/с.
  • Також у жовтні оператор life:) оголосив про завершення частини проекту з розширення магістральної мережі life:) у Криму, а саме - про повну міграцію мережі на DWDM-технологію, задля нарощення потужності мережі.
  • У листопаді оператор запустив послугу контролю низького балансу.
  • У грудні life:) представив молодіжний проект - lifeing.com.ua.



2012

  • life:) продовжив роботу над яскравою комунікаційною платформою "Світ Спілкування" з новим слоганом "Отримуй більше". Мета нової платформи - у привабливій, інноваційній формі показати внутрішній світ мобільного спілкування та переваги для абонентів, які подорожують світом спілкування разом із life:).
  • life:) запустив нову послугу "Роумінг в Росії".
  • life:) обладнав центри обслуговування абонентів точками миттєвого доступу до call-центру і куточками дитячої творчості.
  • life:) спільно з Portmone запустив послугу "Плати мобільно" для поповнення будь-якого номера life:) платіжною карткою Visa або MasterCard через мобільний телефон.
  • У червні оператор life:) підтримав проект Київської міської державної адміністрації Kyiv Free Wi-Fi щодо забезпечення постійного безкоштовного доступу до мережі Wi-Fi в громадських місцях.
  • У мережі Facebook створено офіційну групу оператора life:).
  • life:) став першим оператором на українському ринку, який почав впроваджувати подвійний стандарт SIM-карти (SIM і мікроSIM ) у всіх своїх стартових пакетах.
  • life:) презентував каталог додатків для смартфонів life:) Apps.
  • У листопаді кількість учасників груп life:) ВКонтакте і Facebook досягла позначки 100 тисяч.



2011

  • У січні life:) запустив веб-портал "МелоРінг", на якому абоненти можуть прослуховувати і замовляти мелодії, а також керувати ними.
  • У лютому оператор life:) відкрив свою офіційну групу в соціальній мережі "ВКонтакте".
  • У квітні life:) оголосив про запуск тарифу "Турист life:)".
  • life:) першим серед мобільних операторів України надав безкоштовний доступ до сервісу ICQ у послузі "Вільний доступ".
  • У червні life:) запустив послугу "Інтернет у роумінгу", знизивши вартість 1 Мбайт в роумінгу в 100 разів, у порівнянні зі стандартними тарифами.
  • У липні перелік сервісів від life:) поповнила послуга "Онлайн мобільні ігри", що представляє собою портал MMORPG-ігор.
  • У серпні в тарифній лінійці оператора з'явився тариф "Дзвінки за кордон".
  • life:) запустив послугу "Новий безлімітний Інтернет".
  • Користувачам представлено стартовий пакет "Легкий роумінг".
  • У жовтні стартувала нова комунікаційна платформа оператора - Світ Спілкування.
  • У грудні запущено тариф для користувачів ноутбуків і планшетів "life:) online".

2010

  • У січні life:) запустив послугу "life:) Позика", що дозволяє користуватися мобільним зв'язком, навіть якщо на рахунку нуль.
  • life:) запустив тариф для користувачів смартфонів "life:) Сommunicator".
  • Покриття EDGE у мережі life:) досягло 100%.
  • У березні з'явилася послуга "Деталізований рахунок" в електронному вигляді: контрактні абоненти life:) можуть отримувати електронні версії деталізованих рахунків на постійній основі в режимі реального часу.
  • У червні почав працювати "Портал повідомлень" для створення і відправлення SMS та MMS через Інтернет.
  • life:) першим в Україні надав можливість безкоштовних сповіщень у вигляді SMS про всі оновлення користувачів "ВКонтакте".
  • Абоненти life:) отримали вільний доступ зі своїх мобільних телефонів до соціальних мереж Facebook і "ВКонтакте".
  • У серпні life:) запустив альтернативний канал обслуговування абонентів - онлайн-чат з call-центром оператора.
  • life:) першим серед мобільних операторів країн СНД запропонував своїм абонентам, що є користувачами Facebook і "ВКонтакте", управляти оновленнями на своїх сторінках просто з мобільного телефону.
  • life:) першим серед українських операторів мобільного зв'язку запустив SMS-інтеграцію з Twitter.



2009

  • life:) розпочав співпрацю з компанією Huawei - провідним у світі виробником обладнання, з метою подальшого розвитку мережі оператора.
  • life:) і компанія Tellabs почали спільну роботу над забезпеченням наступного покоління мережевого обладнання - SDN.
  • life:) оголосив про запуск програми для студентів "Стрибок у життя", учасники якої проходять стажування в life:), а також отримують шанс почати кар'єру в компанії.
  • Оператор випустив мобільний додаток для смартфонів "Мій life:)" для самостійного управління рахунком.
  • life:) запустив корпоративний блог.



2008

  • life:) відкрив спеціальний номер для підтримки жертв стихійного лиха в Західних регіонах України.
  • Перераховано благодійні кошти на мобільні рахунки абонентів, які перебували в роумінгу в Китаї під час сильного землетрусу, щоб вони могли тримати зв'язок зі своїми сім'ями в Україні або отримати негайну допомогу.



2007

  • life:) протестував у своїй мережі 3G - зв'язок третього покоління.
  • life:) розпочав співпрацю з провідним розробником програмного забезпечення - компанією Microsoft, для надання унікальної на ринку послуги "Віртуальний офіс".
  • У листопаді 2007 року business life - бренд для корпоративних абонентів life:), запустив інноваційну для українського ринку послугу "Мобільна бізнес-пошта" (Push e-mail).
  • Вперше на українському ринку life:) представив послугу "Натискай та говори" (Push To Talk).
  • 27 серпня life:) офіційно приєднався до глобальної соціальної ініціативи - Глобального договору.



2006

  • Залучено довгострокові інвестиції в розмірі 540 мільйонів доларів, що стало найбільшою інвестицією, яка коли-небудь була зроблена в приватну компанію.
  • У травні 2006 року life:) вперше на ринку представив інноваційну технологію передачі даних EDGE+ / GPRS+.
  • У серпні 2006 року life:) першим серед українських операторів запустив тариф з нулем у мережі "Вільний life:)".



2005

  • Був зроблений перший дзвінок у мережі life:)
  • З березня 2005 року life:) першим в Україні почав пропонувати послуги швидкісної передачі даних на основі технології EDGE.
  • У липні 2005 року life:) вперше в Україні запропонував єдиний доступ до всіх послуг - lifebox (пакет інтерактивних послуг).
  • Запущено унікальну послугу "Мобільне TV", яка дозволяє дивитися потокове відео на мобільному телефоні.
  • У лютому 2005 року life:) вперше в Україні надав послугу МелоРінг (Ring Back Tone) - мелодія замість гудків виклику.

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту