Ваканcії lifecell
Менеджер з рішень великому та середньому бізнесу
Обов'язки
Функціональні обов’язки Досягнення ключових показників ефективності: збільшення доходу з голосу/не голосу, задоволеності клієнтів і рівня обслуговування, активної бази абонентів шляхом утримання та розвитку портфеля клієнтів і т. д. |
Утримання клієнтів: · Управління портфелем клієнтів корпоративного, середнього та малого бізнесу задля досягнення встановлених цілей. · Регулярні візити до вибраних клієнтів з метою їх утримання та запобігання відтоку. · Пошук та створення алгоритму утримання і задоволення клієнтів. · Збільшення задоволеності клієнтів послугами та продуктами компанії. · Забезпечення інформаційної та сервісної підтримки клієнтів. · Збільшення використання послуг і продуктів та проникнення до клієнтів шляхом надання цільових продуктів, рішень та послуг. · Передання запитів і зворотнього зв᾽язку клієнтів до відповідних дирекцій Компанії. Розвиток відносин з клієнтами: · Істотний внесок у нові бізнес-ціліі відповідальність за ефективний супровід нових клієнтів. · Особисте представлення Компанії клієнтам і контроль якості послуг. · Побудова взаємовідносин, встановлення партнерства і довірчої співпраці з клієнтами. · Представлення інновацій та нових концепцій ключовим фахівцям, які приймають рішення в межах сегменту клієнтів, шляхом управління відносинами та зацікавленими особами. · Робота з усіма аспектами кампаній для клієнтів. · Організація нових підключення для клієнта: організація та контроль документообігу та технічних заходів, інформування про необхідні процедури взаємодії з Компанією, надання вичерпної інформації щодо існуючих продуктів і послуг Компанії. · Виступати ключовим посередником між клієнтом та всіма відповідними департаментами. Крос-функціональна співпраця з іншими відділами Компанії з метою забезпечення та покращення послуг для клієнтів. · Співпраця з командою продажів для досягнення цілей продажу, короткотривалих та довготривалих цілей Компанії. Збільшення та розвиток існуючих клієнтів: · Досягнення цілей доходу шляхом збільшення суми покупки та перехресного продажу. · Розробка та створення спеціальних комерційних пропозицій у визначених Компанією рамках. · Передача презентацій з продажів керівникам клієнтів. · Підготовка економічно ефективних та рентабельних пропозицій для клієнтів відповідно до переговорів з метою забезпечення їх утримання. · Участь у цінових пропозиціях/тендерах, ініційованих ключовими клієнтами, яку необхідно здійснити із відповідним аналізом та діями. · Оцінка переваг клієнтів, ціноутворення, умов продукту для виконання вимог клієнта. · Прогнозування результатів діяльності в розрізі всіх запланованих показників на місячній, квартальній основі. Звітність та аналітика: · Вчасне надання коректних даних в звітах. · Збір інформації про конкурентів та її аналіз; забезпечення менеджменту Компанії своєчасною інформацією про тенденції ринку, поведінку абонентів та запобіжні дії. Підготовка звітів про результати роботи: · Щотижневий звіт для планування та прогнозування продажів та запасів. Просування бренду lifecell: · Поширення бачення, стратегії та цінностей lifecell клієнтам та команді продажів на постійній основі. · Передача до відповідних дирекцій/департаментів вражень щодо lifecell, отриманих від клієнтів, для якості мережі та управління. · Створення позитивного іміджу Компанії і підвищення конкурентоспроможності Компанії. Додаткові обов᾽язки: · Повна індивідуальна матеріальна відповідальність щодо отриманих (прийнятих) товарів, цінностей та обладнання. · Ведення, обробка та передача інформації в системі SAP та інших корпоративних системах щодо прийняття та передачі матеріальних цінностей для забезпечення роботи команди продажів. · Забезпечення документального супроводу руху матеріальних цінностей згідно зовнішніх та внутрішніх запитів. · Виконання інших доручень керівництва. · Дотримання існуючих процедур і правил Компанії. |
Вимоги
Освіта |
|
Рівень |
Вища |
Сфера |
Економіка, фінанси, ІТ, комунікації |
Досвід роботи: |
|
Від 5-ти років на аналогічних посадах у сфері продажів |
|
Інші вимоги |
|
Володіння мовами |
Англійська – вільне володіння Українська, Російська – вільне володіння |
Володіння ПК |
Просунутий користувач |
Посвідчення водія |
Категорія «B» |
Спеціальні знання/ досвід |
|
· Досвід роботи з системами управління взаємовідносинами з клієнтами (CRMSFA) та управління проектами. · Підтверджені вміння управління системою обліку та вміння будувати відносини. · Вміння здійснювати комунікацію, презентувати та ефективно впливати на всіх рівнях організації, в тому числі на рівні вищого керівництва. · Досвід в передачі клієнтоорієнтованих рішень на основі потреб клієнтів. · Прекрасні навички усної і письмової комунікації. · Виняткове вміння вирішувати питання фінансової статистики з незначним контролем. |
Сподобалась вакансія?
Відправте своє резюме, і наші рекрутери скоро зв’яжуться з вами.