Ваканcії lifecell
Менеджер з продажів
Обов'язки
Функціональніобов’язки Досягнення ключових показників на ввіреній території: · Зростання активної абонентської бази, об’ємів продажів та доходів Компанії – шляхом ефективного управління прямимита непрямими каналами продажів на ввіреній території; · Забезпечення досягнення цілей по продажах та обслуговуванню в ТТ на ввіреній території; · Забезпечення стандарту присутності продукції Компанії на ввіреній території.
Управління підзвітною територієюта командою активних продавців в магазинах лайфселл та магазинах лайфселл-Партнер : · Розвиток ексклюзивної мережі - ввіреної території; · Планування роботи ввіреної команди активних продавців ТТ прямого каналу задля досягнення цілей на підзвітній території; постановка усних та письмових цілей для кожної команди активних продавців ТТ - задля максимально ефективного процесу продаж та ефективної діяльності кожної Т.Т., забезпечення всіма необхідними ресурсами команду активних продавців Партнерів; · Забезпечення необхідного рівня комунікації та взаємодії між командою активних продавців, іншими функціями компанії та Партнерами, залученими в процес реалізації продуктів та послуг Компанії задля досягнення цілей Компанії; · Контроль виконання поставлених цілей шляхом регулярного відвідування (не менше один раз на місяць) ексклюзивних та роздрібних ТТ, та рівень обслуговування команди активних продавців в них; · Ініціювання мотиваційних програм та трейд маркетингових активностей для забезпечення зростання фінансово-економічних показників Компанії; · Забезпечення виконання цілей та завдань по трейд-маркетингових програмах, мотиваційних програмах та активностях на ввіреній території. · Забезпечення виконання стандарту знань в спеціалізованому роздрібі командою активних продавців; · Забезпечення стандартів присутності продукції Компанії та мерчандайзингу на ввіреній території; · Контроль та забезпечення стандартів присутності, мерчендайзингу, знань та участі в програмах лояльності в спеціалізованому роздрібі; · Забезпечення правильного трактування та втілення командою стратегії Компанії на ввіреній території; · Забезпечення дотримання всіх процедур, політик та розпоряджень керівництва Компанії; Робота з Партнерами: · Забезпечення відповідності бізнес-діяльності Партнерів встановленим критеріям, підготовка та впровадження Планів розвитку для Партнерів, у разі потреби. · Регулярне відвідування точок продажів у відповідності до затвердженого графіка (аудит), не менше одного разу на тиждень, з метою побудови взаємовигідних відносин. · Аналіз та оцінка виконання завдань Партнерами. Вчасне коригування цілей Партнерів. · Забезпечення участі та дотримання умов Партнерів у мотиваційних програмах. · Забезпечення POSM для Партнерів. · Ведення історії клієнтських продажів. · Надання інформації Партнерам про поточні активності. · Забезпечення вчасного подання Компанії усіх необхідних документів для розрахунку винагороди Партнерами. · Участь у зборах команд Партнерів на регулярній основі з метою донесення оновлень. · Співпраця з командою Активних продажів Партнера на постійній основі задля забезпечення показників росту абонентської бази на ввіреній території. · Оцінка рівня володіння навиками у команди Активних продажів та, у разі необхідності, спільно з тренером складання індивідуального плану розвитку для працівника Партнера з метою покращення рівня володіння навиками для досягнення цілей та виконання завдань на ввіреній території. · Організація та реалізація процесу отримання знань через стажування та проходження тренінгів задля забезпечення необхідного рівня знань та навиків команди Активних продажів Партнерів.
Здійснення продажу початкових пакетів: · Переміщення та продаж початкових пакетів з використанням апаратного комплексу; · Прийняття/видача коштів від продажу початкових пакетів, зберігання та інкасація торговельної виручки в банк; · Документальне оформлення продажу (заповнення видаткових накладних, чеків тощо); · Заповнення звітів згідно діючого законодавства України (книга обліку розрахункових операцій, звіт апаратного комплексу) та своєчасна передача їх до відповідних контролюючих органів; · Взаємодія з Фінансовою дирекцією, передача супровідних документів; · Ведення складських операції в ERP-системі Компанії, оформлення відповідних складських документів. Аналіз та звітність: · Оцінка результатів діяльності: - Оцінка виконання завдань кожної ТТ, підведення підсумків на регулярній основі. Вчасне коригування цілей для команди активних продавців ТТ; - Аналіз цільових показників щодо абонентської бази, доходів, досягнення стандартів присутності, знань, мерчандайзингу, участі в програмах лояльності, рівня обслуговування абонентів, трейд-маркетингових/інших активностях та вжиття необхідних дій задля росту показників; · Відстеження та аналіз діяльності конкурентів, тенденцій ринку, поведінки абонентів, вжиття запобіжних дій, оперативне надання інформації керівництву Компанії; · Забезпечення вчасного подання достовірної інформації у всіх звітах. · Підготовка звітів за результатами роботи: i. Щотижневе заповнення звіту щодо планування та прогнозування продажів, в т.ч. Партнерів; ii. Щомісячне заповнення звіту щодо критеріїв роботи Партнерів. · Ведення та оновлення каталогу торгових точок партнерів, які реалізовують продукцію Компанії. · Оцінка ринкових перспектив.Контроль і аналіз роботи Партнерів. Аналіз роботи локальних мереж та оптових Партнерів. Формування позитивного іміджу та підвищення конкурентоздатності Компанії. Повна індивідуальна матеріальна відповідальність за надані (отримані) товари, цінності та обладнання. |
Вимоги
Освіта |
|
Рівень |
Вища |
Сфера |
Будь-яка |
Стаж роботи: |
|
5+ років роботи в сфері продажів |
|
Інші вимоги |
|
Володіння мовами |
Українська, Російська - вільно |
Володіння ПК |
MS Оffice |
Посвідчення водія |
Категорія В, стаж 2-3 роки |
Сподобалась вакансія?
Відправте своє резюме, і наші рекрутери скоро зв’яжуться з вами.