Ваканcії lifecell
Експерт з рішень та пропозицій для корпоративного бізнесу
Обов'язки
a) Управління та підтримка сервісів: · постійний аналіз та контроль користування послугами (у тому числі за допомогою спеціальних інструментів/систем), підготовка звітів на щоденній та/або тижневій та/або що місячній основі; · тестування та контроль існуючих послуг, виявлення помилок та недоліків, вживання своєчасних заходів щодо їх усунення; · ініціація та впровадження змін до послуг (включаючи функціональність та дизайн) задля надання їх у якнайкращій можливій якості абонентам ; · розробка, реалізація та контроль CMS, каналів продажу та інших кампаній з просування послуг з метою збільшення кількості користувачів та стимулювання користування; · трекінг скарг та зворотнього зв’язку від абонентів, , ініціювання та впровадження заходів з метою покращення досвіду користувача та вживання дій щодо попередження скарг від абонентів; · створення індивідуальних пропозицій для корпоративних клієнтів на базі існуючих послух,включаючи прорахування економічної доцільності та технічних можливостей · ефективна взаємодія з компаніями-розробниками послуг. · забезпечення коректності інформації для абонентів включаючи канали продажу, POSM та інших необхідних документів / матеріалів · забезпечення усіма юридичними документамищодо підтримки роботи послуг, рішень, кампаній b) Розробка нових послуг та функціональностей: · моніторинг національного та міжнародних телекомунікаційних ринків, моніторинг та аналіз запитів клієнтів щодо рішень та послуг, пошук нових можливостей та генерування нових ідей щодо розробки послуг у відповідності до цілей Маркетингової дирекції; · розробка та затвердження ідеї продукту, включаючи аналіз поточної ситуації на ринку; детальний бізнес кейс та вимоги до дизайну (функціональності) продукту - CID; аналіз ризиків; маркетинговий мікс та інше; · у разі, якщо новий продукт/послуга потребує закупівлі нового обладнання та/або програмного забезпечення та/або послуг третіх сторін, - участь у створенні та затвердження RFP (запиту на пропозицію), аналіз пропозицій потенційних постачальників щодо функціональності продукту/послуги, участь у створенні та укладанні договору з обраним підрядником; · контроль за виконанням проекту у відповідності до плану проекту; · тестування нового послуги з метою перевірки дизайну та функціональностей щодо повної відповідності вимогам; · створення перед запуском та забезпечення коректності інформації для абонентів, POSM та інших необхідних документів / матеріалів. · просування продукту та інформаційне забезпечення продажів; · участь у створенні маркетингових брифів. розробка брифів на дослідження; контроль за розробкою креативних матеріалів · забезпечення усіма юридичними документамищодо запуску та підтримки роботи послуг, рішень, кампаній. |
Умови
Розробка нових послуг, управління та пітдримка існуючих корпоративних послуг та рішень.
Розробка нових послуг та рішень, націлених на генерування доходута/або покращення досвіду корпоративного користувачаВимоги
Освіта |
|
Рівень |
Вища |
Сфера |
Технічні науки/Економіка |
Стаж роботи: |
|
4роки |
|
Інші вимоги |
|
Володіння мовами |
Англійська - вільне володіння Грамотна письмова англійська, українська, російська |
Володіння ПК |
Досвідчений користувач Excel, MS Project, MS Visio, Power Point,таінші |
Посвідчення водія |
- |
Спеціальні знання/ досвід |
|
· Основи GSM · Управління продуктом та управління проектами (телекомунікаційна компанія або ITкомпанія) · Розробка промо-кампаній · Маркетингові комунікації та дослідження · Управління маркетинговим міксом · Розуміння споживача |
Сподобалась вакансія?
Відправте своє резюме, і наші рекрутери скоро зв’яжуться з вами.