Ваканcії lifecell

Провідний спеціаліст з управління процесами обслуговування абонентів

Київ та Київська обл Продажі

Обов'язки

1.  Розробка, структурування та запуск процесів, пов’язаних з процесами обслуговування абонентів.

2.  Опис процедур обслуговування абонентів, що описують виконання етапів обслуговування клієнтів та доведення їх до працівників, задіяних в процесах обслуговування.

3.  Ініціація та контроль технічних змін у існуючих системах, пов’язаних з обслуговуванням абонентів (в т.ч. підготовка функціональних вимог на зміни до існуючих систем).

4.  Взаємодія із підрозділами на етапі розробки нових процесів, продуктів та послуг з метою запобігання можливих негативних наслідків, пов’язаних із даною розробкою, для абонентів та працівників сфери обслуговування абонентів.

5.  Інформаційна підтримка працівників сфери обслуговування абонентів стосовно функціонування та особливостей нових продуктів та послуг.

6.  Аналіз критичних транзакцій та процесів, що мають ризики ініціювання змін цих процесів для зниження ризику або розробка контролів для більш ефективного управління ризиками.

7.  Участь у проектах, спрямованих на покращення задоволеності клієнтів, покращення досвіду клієнтів, обробка та розробка відповідної проектної документації. Ініціювання запуску нових та/або розробки процесів обслуговування в рамках таких проектів.


Вимоги

Освіта

Рівень

Вища

Сфера

IT, Управління бізнесу

Стаж роботи:

3+ роки

 Інші вимоги

Володіння мовами

Українська, Російська - вільно

Англійська –  високий рівень

Володіння ПК

впевнений користувач (MS Office, Power Point, тощо)

Посвідчення водія

ні

Спеціальні знання/ досвід

Аналітичний склад розуму, навички управління проектами та комунікаційні навички є переважними. Гнучкий розум.


Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту