Ваканcії lifecell
Спеціаліст з маркетингу
Обов'язки
1. Планування та розробка маркетинговых активностей/ кампаній · Підготовка та управління маркетинговим планом, просування продукту на щотижневій/ щомісячній/ щорічній основі · Управляння бюджетом комунікацій та контроль за виконанням відповідно до медіаплану · Підготовка та оцінка кампанії, відстоювання пріоритетів щодо запуску · Погодження та співпраця з внутрішніми відділами (юридичним, налоговим, регуляторним, маркетингом) · Розробка і реалізація стратегії та бачення маркетингових комунікацій · Затвердження плану та змісту маркетингових комунікацій 2. Просування та запуск маркетингових активностей/ кампаній · Організація та реалізація промо кампаній для просування продукту · Робота з внутрішніми інструментами комунікації, пошук та вибір найбільш доцільного для досягнення поставленої цілі · Підготовка бріфу для комунікації (як для внутрішніх маркетингових комунікацій, так і для зовнішнього підрядника – рекламного агентства) · Погодження промо матеріалів щодо запуску кампанії · Підготовка контенту щодо маркетингової кампанії та налаштування промо в внутрішніх системах 3.Аналіз ефективності поточних кампаній, їх вдосконалення · Аналіз ефективності каналів комунікації (враховуючи вартість контакту) · Підготовка звітів на щотижневій/ щомісячній/ щорічній основі (постаналіз) · Порівняння запланованих показників кампанії з фактичними · Моніторинг ефективності кампанії на всьому життєвому циклі, підготовка та збір метрик · Врахування отриманого досвіду в подальшому плануванні кампаній 4. Робота над підвищенням ефективності цільових кампаній · Пошук нових/ альтернативних каналів комунікації · Використання нових джерел даних для підвищення ефективності кампанії · Проведення експериментів, визначення метрик для досягнення поставлених цілей 5. Аналіз клієнтської бази для виявлення цільової аудиторії · Вивчення та детальний аналіз клієнтської бази · Виявлення цільової аудиторії для запуска кампанії · Таргетування клієнтської бази при запуску кампанії · Аналіз клієнтської бази щодо використання сервісу: замовленні послуги, середній чек, канал замовлення, частота і т.д. 6. Співпраця з департаментом Маркетингових Комунікацій/ рекламним агентство напряму · Підготовка бріфу кампанії з зазначенням показників/ метрик, яких необхідно досягти · Відбір креативних ідей та погодження промо матеріалів для просування кампанії · Контроль роботи підрядника за встановленими строками · Співпраця з зовнішнім підрядником напряму в майбутньому: медіа, діджітал агентства 7. Розробка партнерських кампаній з торговцями, аналіз, розрахунок та запуск · Побудова партнерських взаємовідносин з торговцями та запуск сумісних кампаній · Підготовка, оцінка та погодження промо-кампанії з внутрішніми відділами та партнером · Аналіз ринка та оцінка взаємовигідної співпраці · Пошук унікального партнерства що надає економічної/ іміджевої вигоди 8. Перевірка, тестування функціоналу сервісу, аналіз відгуків користувачів, збір та аналіз клієнтського досвіду · Залучення до тестування сервісу/кампанії перед комунікацією, збір помилок та недоліків на доопрацювання, постановка задачі на технічну команду · Аналіз клієнтського досвіду з залученням внутрішніх/зовнішніх ресурсів · Робота з відгуками/ зауваженнями користувачів |
Вимоги
4.1. Освіта |
|
Рівень |
Повна вища |
Сфера |
Маркетинг, економіка, фінанси тощо |
4.2. Стаж роботи: |
|
Від 5-хроків |
|
4.3. Інші вимоги |
|
Володіння мовами |
Англійська – середній рівень |
Володіння ПК |
Гарне знання програм |
Посвідчення водія |
Не треба |
4.4. Спеціальні знання/ досвід |
|
· Висока організованість, сильні навички міжособистісного спілкування і вміння спілкуватися на всіх рівнях; · Лідерські та управлінські якості, самомотивація, аналітичні здібності; · Можливість управляти кількома проектами одночасно; · Здатність працювати з різними групами і координувати команд з різних функціональних напрямків · Навички ведення переговорів та стратегічне мислення, · Бажання ставити та виконувати амбіційні цілі; · Стресостійкість; · Креативність |
Сподобалась вакансія?
Відправте своє резюме, і наші рекрутери скоро зв’яжуться з вами.