Ваканcії lifecell

Спеціаліст з документальної підтримки клієнтів

Київ та Київська обл Продажі

Обов'язки

Обслуговування клієнтів - виконання запитів клієнтів або дилерів; - виконання білінгових транзакцій за запитом; - здійснення комунікації з колегами усіх дирекцій для оперативного вирішення запитів клієнтів; Підтримка необхідного рівня знань, включаючи, але не обмежуючись наступними: - володіння необхідним рівнем знань (стандарти обслуговування абонентів, продуктів та послуг, що надаються абонентам); - регулярне проходження тестування. Дотримання процедур Компанії в роботі з документами: - організація та виконання регулярного фінансового та операційного документообігу згідно актуальних процедур компанії; - забезпечення попередньої архівації документів

Вимоги

Освіта Рівень Вища Сфера - Стаж роботи: 6+ місяців Інші вимоги Володіння мовами Російська, Українська – вільне володіння Володіння ПК MS Office Посвідчення водія Немає потреби Спеціальні знання/ досвід Орієнтація на результат та якість Проактивність Високий рівень аналітичних здібностей Само мотивування Командний гравець Ефективне управління часом, високий рівень самоорганізації, планування Орієнтація на клієнта Відкритість та ввічливість

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту