Ваканcії lifecell

Провідний спеціаліст з управління маркетинговою діяльністю

Київ Маркетинг

Обов'язки

1) Ініціює розробку та контроль крос-функціональної реалізації впровадження нових тарифних Кампаній 2)Контролює якість та своєчасність впровадження маркетингових Кампаній по всіх задіяних підрозділах 3) Приймає участь у обговоренні рішень щодо тарифної Кампанії від імені маркетингової дирекції 4) Приймає обґрунтовані рішення щодо розробки та впровадження дизайну продукту на постійній основі 5)Планування і здійснення маркетингової діяльності (запуск Кампаній) для досягнення бізнес цілей разом з відповідними внутрішніми контрагентами: - Створення технічних запитів; - Створення перед запуском та забезпечення коректності інформації для абонентів, POSM та інших необхідних документів / матеріалів; - Створює можливість для подальшого аналізу ефективності Кампанії із застосуванням інтелектуального аналізу даних - Інформаційне забезпечення всіх задіяних підрозділів; 6) Забезпечує документальне оформлення запущених маркетингових Кампаній 7) Оцінює результат запуску Кампанії та проводить дії, спрямовані на покращення в разі потреби.

Вимоги

Освіта: Рівень: Повна вища Сфера: Маркетинг, економіка, математика тощо Стаж роботи: Від 3-х років Інші вимоги: Володіння мовами: Російська, українська – вільно; Англійська – середній рівень Володіння ПК: Навички просунутого користувача office (Excel – вміння працювати зі зведеними таблицями, самостійна робота з Word і підготовка презентацій Power Point)

Додаткова iнформацiя

1) Розвинуті аналітичні вміння та навички 2) Розвинуті комунікаційні вміння та навички 3) Енергійний та амбіційний 4) Незалежний та гнучкий, швидко реагує на зміни та легко пристосовується 5) Вміє вести переговори, керувати часом, вирішувати проблеми, будувати відносини

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту