Ваканcії lifecell

Експерт з офісного адміністрування

Київ Підтримки бізнесу

Обов'язки

•Забезпечення співробітників Компанії та осіб, яким надано право користування корпоративним мобільним зв'язком, (надалі разом - Користувачі) лініями корпоративного мобільного зв'язку відповідно до положень Політики надання мобільного зв'язку. •Управління тарифами та послугами. •Надання підтримки Користувачам щодо користування GSM-послугами та корпоративним мобільним зв'язком. •Контроль за дотриманням лімітів на мобільний зв'язок. •Адміністрування дата-ліній (ліній для модемів) та некомерційних ліній для внутрішніх потреб компанії (лінії для Lync, системи GPS тощо) згідно відповідних Політик, Процедур та Інструкцій. •Розробка та підтримка запитів BPM для Департаменту загального адміністрування. •Збір кореспонденції на відправку від працівників Компанії. •Реєстрація всієї вихідної кореспонденції, ведення Реєстрів вихідної кореспонденції в електронному вигляді. •Організація та супровід договірних відносин з Укрпоштою. •Забезпечення безперебійного здійснення відправлень за допомогою Укрпошти. •Підготовка кореспонденції на відправку через Укрпошту - підготовка простих відправлень, рекомендованих та цінних листів, листів з повідомленням про доставку. Оформлення відповідних реєстрів. •Участь в процесі проведення тендеру на закупівлю послуг з кур'єрської доставки. •Супровід договірних відносин з кур'єрської компанією з відправки кореспонденції. •Забезпечення безперебійного здійснення відправлень за допомогою кур'єрської служби. •Внесення актуальної інформації, оновлення Інструкції про відправлення поштової кореспонденції у разі необхідності. •Супровід договірних відносин з компанією, що обслуговують кавові автомати. •Забезпечення безперебійного функціонування кавових автоматів в головному та регіональних офісах ТОВ «лайфселл». •Участь в проведенні тендеру для вибору компанії на закупівлю послуг з обслуговування кавових автоматів та постачання інгредієнтів. •Підготовка технічного завдання (ТЗ) для проведення тендеру. •Робота з системою ERP. •Контроль якості надання послуг комплексного прибирання в головному офісі.

Вимоги

•Освіта - вища. •Досвід роботи від 2-х років. •MS Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint. •SAP - транзакції щодо ведення матеріально-складського обліку, створення запитів на закупівлю, внесення особистих даних щодо Користувачів, формування звітності (PA30, ME51N, ME52N, ME53, ZFI_OS_TN, ZHR_MOBILE2, ZHR_MOB_LIMIT, ZMB51, ZMB52,ZREQ_OZM, S_ALR_87011968). •Знання білінгової системи ORGA (GOLD/CLASSIC), NGS: •коригування умов обслуговування; •активація/деактивація послуг; •створення контрактів; •перевірка поповнень; •робота з масовими транзакціями. •Знання систем Asterix для формування та роботи зі звітами з некомерційними лініями. Знання системи HLR: •коригування параметрів базових GSM-послуг; •коригування параметрів надання послуг VOICE / DATA / CSD / CAMLE.

Додаткова iнформацiя

•Забезпечення лініями корпоративного мобільного зв'язку; своєчасне оновлення баз даних; управління внутрішніми лініями Товариства; розробка та підтримка BPM-опцій для департаменту загального адміністрування. •Підтримка листування, організація своєчасної відправки кореспонденції адресатам та реєстрації вихідної кореспонденції згідно корпоративних правил та стандартів, супровід договірних відносин з провайдерами кур'єрських послуг та ДППЗ «Укрпошта». •Забезпечення співробітників кавовими напоями, супровід договірних відносин з підрядними організаціями з обслуговування кавових автоматів. •Контроль працівників клінінгової компанії та якості прибиранння в головному офісі

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту