Ваканcії lifecell

Спеціаліст з закупівель інформаційно-комунікаційних технологій

Київ, Київ та Київська обл Фінанси / Бухгалтерія

Обов'язки

1. Встановлення та підтримання стосунків із постачальниками. 2. Пошук та оцінка постачальників. 3. Проведення зустрічей та переговорів із постачальниками. 4. Відслідковування відкритих питань з постачальниками та вчасне вирішення/ ескалація. 5. Проведення тендерів: • Проведення дослідження ринку щодо товарів та послуг для лайфселл; • Підготовка тендерної документації (RfP тощо); • Проведення переговорів щодо цін та умов поставки у відповідності до Політики закупівель лайфселл; • Аналіз тендерної інформації; • Підтримка тендеру/ біддінгу (підготовка порівняльної таблиці, збір даних, підтвердження та оголошення результатів, закриття тендеру/ біддінгу); • Аналіз результатів тендеру (в тому числі аналіз вартості володіння, альтернативних сценаріїв); • Підготовка документів для отримання погодження Комітетом з закупівель та Наглядовою радою; презентація результатів тендеру керівництву. 6. Підтримка контрактів: • Робота по зниженню ціни; • Підготовка запиту на підготовку контракту, відстеження його вчасної реєстрації та підписання Відділом управління контрактами; • Координація та контроль за проведенням переговорів за контрактом; • Підготовка короткої презентації за контрактом; • Узгодження питань щодо бюджету із Бізнес замовником; • Оцінка можливих ризиків та пошук шляхів по їх мінімізації; • Створення Замовлення на закупівлю у SAP (в рамках бюджетів внутрішніх клієнтів та згідно із Річним планом закупівель) та відправка постачальникові після його підтвердження керівництвом; • Контроль та звітування щодо поставки; • Ініціація підготовки Заяви на оплату та підготовка всіх документів, необхідних для оплати, у відповідності до вимог обліку та казначейства; • Інформування замовника щодо всіх етапів закупівлі; • Контроль за виконанням підписаних контрактів у межах умов контрактів та погоджених PC\BoD; • Перевірка правильності наданих постачальником фінансових документів та передача їх іншим фінансовим підрозділам компанії для подальшої обробки, Контроль за своєчасністю та правильністю обробки фінансових документів в SAP. 7. Звітність (щотижневі звіти, звіту щодо тендерів, звіти зі статусами закупівель та контрактів, звіти за запитом тощо). 8. Планування: • Підготовка річних планів з закупівель; • Планування руху грошових потоків та подання до Департаменту казначейства для забезпечення своєчасної оплати. 9. Передача вмінь та досвіду колегам

Вимоги

Мінімальні вимоги 1. Освіта Рівень Вища освіта Сфера Телекомунікації/ Економіка/ ІТ 2. Стаж роботи: Мінімум 2 років досвіду у сфері закупівель/ телекомунікації/ інформаційних технологій 3. Інші вимоги Володіння мовами • Українська – вільне володіння (офіційно-діловий стиль) • Російська – вільне володіння • Англійська – вільне володіння Володіння ПК MS Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, MS Project, SAP/ERP system Посвідчення водія n/d 4. Спеціальні знання/ досвід • Практичні знання процесу закупівель • Базові знання елементів інфраструктури IT • Здатність створювати ефективні презентації для керівництва • Аналітичні здібності, вміння вирішувати проблеми та виконувати багато завдань одночасно • Тайм менеджмент та організаційні здібності • Здатність управління комплексними технічними контрактами • Стійкі міжособистісні навички спілкування та адаптація до міжкультурного середовища Здатність розуміти та проводити переговори з закупівель з метою досягнення найкращої цінової пропозиції та умов угоди • Стійкі навички командної роботи та встановлення стійких відносин з усіма підрозділами • Можливість / готовність працювати в ERP-системах • Здатність дотримуватися внутрішніх процедур та правил компанії • Розуміння конкурентного бізнес-середовища в телекомунікаційній галузі

Більше вакансій

Головний бухгалтер

Київ Фінанси / Бухгалтерія

Спеціаліст із взаєморозрахунків

Київ Фінанси / Бухгалтерія

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту