Ваканcії lifecell

Провідний спеціаліст з закупівель інформаційно-комунікаційних технологій

Київ, Київ та Київська обл Маркетинг

Обов'язки

1. Встановлення та підтримання стосунків із постачальниками. 2. Пошук та оцінка постачальників. 3. Проведення зустрічей та переговорів із постачальниками. 4. Відслідковування відкритих питань з постачальниками та вчасне вирішення/ ескалація. 5. Проведення тендерів: • Проведення дослідження ринку щодо товарів та послуг для лайфселл; • Підготовка тендерної документації (RfP тощо); • Проведення переговорів щодо цін та умов поставки у відповідності до Політики закупівель лайфселл; • Аналіз тендерної інформації; • Підтримка тендеру/ біддінгу (підготовка порівняльної таблиці, збір даних, підтвердження та оголошення результатів, закриття тендеру/ біддінгу); • Аналіз результатів тендеру (в тому числі аналіз вартості володіння, альтернативних сценаріїв); • Підготовка документів для отримання погодження Комітетом з закупівель та Наглядовою радою; презентація результатів тендеру керівництву. 6. Підтримка контрактів: • Робота по зниженню ціни; • Підготовка запиту на підготовку контракту, відстеження його вчасної реєстрації та підписання Відділом управління контрактами; • Координація та контроль за проведенням переговорів за контрактом; • Підготовка короткої презентації за контрактом; • Узгодження питань щодо бюджету із Бізнес замовником; • Оцінка можливих ризиків та пошук шляхів по їх мінімізації; • Створення Замовлення на закупівлю у SAP (в рамках бюджетів внутрішніх клієнтів та згідно із Річним планом закупівель) та відправка постачальникові після його підтвердження керівництвом; • Контроль та звітування щодо поставки; • Ініціація підготовки Заяви на оплату та підготовка всіх документів, необхідних для оплати, у відповідності до вимог обліку та казначейства; • Інформування замовника щодо всіх етапів закупівлі; • Контроль за виконанням підписаних контрактів у межах умов контрактів та погоджених PC\BoD; • Перевірка правильності наданих постачальником фінансових документів та передача їх іншим фінансовим підрозділам компанії для подальшої обробки, Контроль за своєчасністю та правильністю обробки фінансових документів в SAP. 7. Звітність (щотижневі звіти, звіту щодо тендерів, звіти зі статусами закупівель та контрактів, звіти за запитом тощо). 8. Планування: • Підготовка річних планів з закупівель; • Планування руху грошових потоків та подання до Департаменту казначейства для забезпечення своєчасної оплати. 9. Передача вмінь та досвіду колегам

Вимоги

Мінімальні вимоги 1. Освіта Рівень Вища освіта Сфера Телекомунікації/ Економіка/ ІТ 2. Стаж роботи: Мінімум 2 років досвіду у сфері закупівель/ телекомунікації/ інформаційних технологій 3. Інші вимоги Володіння мовами • Українська – вільне володіння (офіційно-діловий стиль) • Російська – вільне володіння • Англійська – вільне володіння Володіння ПК MS Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, MS Project, SAP/ERP system Посвідчення водія n/d 4. Спеціальні знання/ досвід • Практичні знання процесу закупівель • Базові знання елементів інфраструктури IT • Здатність створювати ефективні презентації для керівництва • Аналітичні здібності, вміння вирішувати проблеми та виконувати багато завдань одночасно • Тайм менеджмент та організаційні здібності • Здатність управління комплексними технічними контрактами • Стійкі міжособистісні навички спілкування та адаптація до міжкультурного середовища Здатність розуміти та проводити переговори з закупівель з метою досягнення найкращої цінової пропозиції та умов угоди • Стійкі навички командної роботи та встановлення стійких відносин з усіма підрозділами • Можливість / готовність працювати в ERP-системах • Здатність дотримуватися внутрішніх процедур та правил компанії • Розуміння конкурентного бізнес-середовища в телекомунікаційній галузі

Більше вакансій

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту

 

 

Зазирніть під ялинку!


Подарунки від lifecell вже чекають на вас.