Ваканcії lifecell

Спеціаліст з клієнтського досвіду та поширення технологій (Черкаси)

Черкаська обл, Черкаси Продажі

Обов'язки

1. Обслуговування клієнтів - Надання консультацій з питань, пов’язаних з використанням продуктів та нових технологій (термінали та аксесуари, програми, соціальні мережі); - Надання консультацій щодо телекомунікаційних продуктів, сервісів та тарифів; - Виконання запитів клієнтів; - Виконання необхідних білінгових транзакцій за запитом; - Здійснення комунікації з колегами відповідних дирекцій для оперативного вирішення запитів клієнтів; - Виконання встановлених стандартів обслуговування; - Збирання і підготовка для аналізу зворотних зв’язків від клієнтів. 2. Технологічне консультування - Консультування клієнтів з питань пов’язаних з новими технологіями (термінали, програми, соціальні мережі, інше) задля залучення; - Участь у заходах ініційованих компанією з навчання клієнтів новим технологіям (користування смартфонами, програмами, продуктами); - Надання консультацій щодо обслуговування білінгових систем та виконання транзакцій у разі необхідності, тощо. 3. Продаж - Продаж продуктів та сервісів компанії; - Продаж терміналів та аксесуарів. 4. Навчання та коучінг - Своїм прикладом надихати представників дилерів на виконання високих стандартів обслуговування, продажів, рівня знань; - Навчати на місцях представників дилерів стандартам обслуговування, ефективному продажу продуктів, сервісів та терміналів, новим технологіям; - Збирання і підготовка для аналізу інформації щодо рівня підготовки представників дилерів; - Збирання та підготовка для аналізу інформації щодо актуальності списку працівників дилерів; - Забезпечувати високі показники якості виконання стандартів обслуговування, продажів, знань в своєму регіоні; - Проведення консультацій та семінарів представникам дилерів з зазначених напрямків, а також щодо контролю якості знань та виконання стандартів обслуговування. 5. Підтримка необхідного рівня знань, включаючи, але не обмежуючись наступними - Володіння необхідним рівнем знань (стандарти обслуговування абонентів, продуктів та послуг, що надаються абонентам); - Регулярне проходження тестування. 6. Дотримання процедур Компанії в роботі з документами - Організація та виконання регулярного фінансового та операційного документообігу згідно актуальних процедур компанії; - Забезпечення попередньої архівації документів.

Вимоги

  • Pівень освіти : вища(спеціаліст або магістр).
  • Досвід роботи 2-3 роки.
  • Володіння мовами : українська, російська вільно.
  • Знання ПК : MS Office.
  • Орієнтація на результат та якість
  • Високий рівень аналітичних здібностей
  • Самомотивування
  • Командний гравець
  • Ефективне управління часом, високий рівень самоорганізації, планування
  • Орієнтація на клієнта

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту