Ваканcії lifecell

Експерт з управління мобільних додатків

Київ та Київська обл, Київ ІТ

Обов'язки

Сфера відповідальності посади: Управління, розвиток та покращення досвіду користування клієнтськими мобільними додатками з метою досягнення високого рівня задоволеності клієнтів, посилення лояльності та зниження відтоку абонентів, та забезпечення високої якості рішень для мобільних додатків Компанії. Функціональні обов'язки: Управління клієнтськими мобільними додатками • Перегляд/розробка та встановлення стандартів, рівня послуг та ключових показників ефективності для клієнтських додатків. • Постійний аналіз та контроль ключових показників ефективності клієнтських додатків, передбачення можливих та виявлення існуючих відхилень між фактичними та запланованими ключовими показниками ефективності (KPI), винесення пропозицій та впровадження заходів для запобігання можливих та усунення виявлених відхилень з метою досягнення запланованих KPI. • Аналіз даних клієнтських додатків та їх динаміки. Виявлення різких відхилень у динаміці та їх причин. Вивчення поведінки клієнтів під час користування клієнтськими додатками. Розробка рекомендацій та впровадження змін для покращення досвіду користування клієнтськими додатками. • Аналіз зворотного зв'язку та скарг клієнтів на клієнтських додатків. Розробка рекомендацій та впровадження змін для покращення досвіду користування клієнтськими додатками. • Розробка мап/моделей взаємодії для клієнтських додатків з урахуванням потреб різних клієнтських сегментів. • Своєчасне впровадження необхідних оновлень до клієнтських додатків для забезпечення наявності у них нових продуктів/послуг та відображення у змін у існуючих продуктах/послугах (інформація, можливість відключити/підключити послугу тощо). • Пошук, аналіз, розробка рекомендацій щодо впровадження технічних рішень для покращення клієнтського досвіду користування клієнтськими додатками. Ініціювання та управління проектами з впровадження технічних рішень для покращення клієнтського досвіду. Участь у тендерних та контрактних процесах (включаючи, але не обмежуючись створенням бізнес-вимог, оцінкою пропозицій постачальників рішень, розробкою контрактів та тестування рішень). • Тестування та моніторинг клієнтських додатків конкурентів, виявлення кращих практик клієнтського досвіду, розробка та надання рекомендацій щодо їх застосування до клієнтських додатків. • Ініціювання запитів на проведення досліджень досвіду користування клієнтськими додатками. Аналіз звітів досліджень. Розробка рекомендацій та впровадження змін для покращення досвіду користування клієнтськими додатками. • Забезпечення простоти, зручності, послідовності та персоналізації клієнтського досвіду при використанні клієнтських додатків. Впевнюватися, що клієнтські додатки мають оптимальну функціональність, інформація у них послідовна, зрозуміла та прозора. • Контроль за виконанням політик, правил та стандартів комунікації (включаючи стиль, тон) для різних клієнтських сегментів всіма власниками бізнесу Компанії. • Аналіз впливу маркетингових активностей на клієнтські додатки та їх ключові показники ефективності. • Підготовка звітів. Управління проектами з розвитку клієнтських додатків • Розробка роудмепу клієнтських додатків; моніторінг національних та світових трендів у розробці додатків, пошук нових можливостей та генерування нових ідей щодо розробки нових мобільних додатків у відповідності до цілей дирекції з управління клієнтським досвідом. • Розробка ідеї та концепції нових клієнтських додатків, включаючи аналіз ринкових трендів, бізнес-кейс, аналіз ризиків та інше. • Підготування вимог та контроль за розробкою UI (User Interface) та зручністю користування клієнтським додатком. • Пошук потенційних постачальників - розробників клієнтських додатків. • Участь у тендерних та контрактних процесах (включаючи, але не обмежуючись створенням бізнес-вимог, оцінкою пропозицій постачальників рішень, розробкою контрактів та тестуванням додатків). • Контроль за виконанням проекту у відповідності до плану проекта. • Контроль за розробкою та версіями клієнтського додатка (контроль source коду, трекінг проблем у роботі додатка; публікація, підтримка кінцевих користувачів в офіційних магазинах додатків - для мобільних додатків). • Управління партнерством з розробниками додатків та офіційними магазинами додатків (для мобільних додатків). • Тестування клієнтських додатків з метою перевірки функціональності та дизайну щодо повної відповідності вимогам. • Розробка та контроль за виконанням плану запуску клієнтських додатків. • Планування та запуск кампаній з просування клієнтських додатків. • Планування та контроль бюджету клієнтських додатків. • Управління, розвиток та покращення клієнтських додатків у відповідності до стратегії Компанії включаючи управління клієнтським досвідом цього каналу.

Вимоги

1. Освіта Рівень Вища, університет Сфера Технічні науки (Прикладний системний аналіз, математичне моделювання, програмна інженерія) 2. Стаж роботи: 5+ років 3. Інші вимоги Володіння мовами Англійська - вільне володіння Грамотна письмова англійська, українська, російська Володіння ПК Досвідчений користувач Excel, MS Project, MS Visio, Power Point, Android/iOS SDKs, X-Code, Eclipse, Version Control and issues tracking systems Посвідчення водія - 4. Спеціальні знання/ досвід • Управління проектами – обов’язково • Знання Google/Apple/Microsoft екосистем, обмежень, процедур публікації та підтримки мобільних додатків – обов’язково • Знання процедур розробки мобільних додатків та утиліт (Android/iOS SDKs, X-Code, Eclipse, систем з відслідковування версій та проблем) – обов’язково • Знання можливостей та обмежень операційних систем Android/iOS/Windows – обов’язково 5. Особисті навички • Клієнтоорієнтовність • Розвинуті алналітичні навички • Розвинуті комунікаційні навички • Увага до деталей • Орієнтація на результат та якість • Проактивність, самомотивація • Системне мислення • Командний гравець • Ефективне управління часом, високий рівень самоорганізації, планування • Гнучкість, здатний працювати при змінах та стресових умовах • Чесність і відкритість • Мислення поза рамками • Зацікавлений у технічних новинках, передових пристроях та додатках • Активний користувач додатків

Більше вакансій

Провідний Системний Аналітик

Київ та Київська обл ІТ

Провідний LAN Адміністратор

Київ та Київська обл ІТ

ІНЖЕНЕР З АДМІНІСТРУВАННЯ СИСТЕМ ПІДТРИМКИ

Київ та Київська обл, Київ ІТ

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту