Ваканcії lifecell

Провідний спеціаліст з управління продуктами

Київ та Київська обл, Київ Маркетинг

Обов'язки

1. Управління життєвим циклом продуктів/сервісів: a) Планування, аналіз та створення портфоліо контент сервісів та продуктів з метою досягнення встановлених бізнес-цілей (в частині доходу, використання, проникнення тощо) та забезпечення необхідного рівеня залучення та утримання абонентів; b) Успішна імплементація повного життєвого циклу небрендованих контент-сервісів з участю партнерів (carried services) та певної категорії брендованих сервісів (Музика, Ігри, інше); c) Управління проектами та розробкою продуктів за участі бізнес-аналітиків, постачальників контенту, агрегаторів контенту, постачальників програмних додатків. Встановлення тарифів для сервісів та продуктів. Забезпечення підрозділів обслуговування клієнтів та тренінгову команду усіма необхідними матеріалами для просування сервісу/ продукту: презентаціями та описами сервісів, включаючи FAQ, позиціонування сервісу та ключові характеристики; d) Приймання рішення стосовно термінації/ зміни сервісу, продукту у разі необхідності. 2. Управління відносинами з партнерами: a) Підготовка тендерного запиту для пошуку привабливих рішень від орендованих та небрендованих партнерів; участь у тендері в рамках внутрішніх процедур; b) Аналіз пропозицій постачальників контентів та сервісів; перемовини до моменту залучення партнера (укладання договору); c) Створення вимог та разом з профільними підрозділами організація правової підтримки щодо своєчасного укладення договорів (для запуску сервісів, проектів, рекламних активностей, масової розсилки СМС для партнерів та ін); d) Роль Акаунт менеджера для зовнішніх партнерів; e) Встановлення цілей для Партнерів та Продуктів (в частині використання, доходів та ін) та бюджетування всіх витрат на контент-сервіси та взаємодію з партнерами (окремо); f) Оцінка операційних результатів партнерів, порівняння їх з цілями та планами, впровадження необхідних дії у разі розбіжностей; g) Управління відносинами між партнером та оператором, включаючи процес розділення доходів. Успішне проведення фінансових розрахунків в частині, що вимагається фінансовими підрозділами; h) Підтвердження та контроль наданих фінансовим підрозділом щомісячних сертифікатів розрахунків з кожним із партнерів, з яким укладено договір про розподіл доходу. 3. Операційні функції та активності: a) Бенчмаркінг інших операторів VAS та аналіз місцевого ринку VAS та конкурентів для формування середньострокових та довгострокових рішень і стратегій; b) Оцінка та аналіз економічної доцільності для нових контент – сервісів або ідей щодо продукту, що запропоновані партнером або сегментним підрозділом Маркетингової Дирекції, отримання офіціального затвердження/ відміну запуску ідеї в Департаменті управління продуктом; c) Проведення аналізу статистичних даних щодо орендованих та небрендованих сервісів та використання результатів аналізу для прийняття рішень; d) Контроль результатів від запланованих кампаній, подій та активностей; e) Розробка та запуск додаткових активностей для досягнення цілей; f) Запуск кампанії, спрямованих на підвищення користування контентом/сервісом при необхідності, паралельно з іншими кампаніями, ініційованими сегментними підрозділами Маркетингової Дирекції; g) Управління контентом: рішення, збір, замовлення та використання актуального та популярного контенту, контроль його популярності та частоти використання, пропозиція абонентам за допомогою різноманітних оферів; h) Затвердження використання бренду lifecell у складі сервісів. Затвердження комунікаційних матеріалів партнерів (печатні матеріали, веб-оголошення, візуальні образи, радіо- та ТВ-ролики) та логіку надання контент-сервісів; впровадження необхідних контролів запуску партнерських активностей.

Вимоги

1. Освіта Рівень Вища Сфера Бізнес\ Економіка\ Телекомунікації 2. Стаж роботи: 5+ років 3. Інші вимоги Володіння мовами • Англійська – просунутий • Українська та російська - вільні Володіння ПК • MS Office, SAP Посвідчення водія Ні 4. Спеціальні знання/ досвід Знання динаміки та тенденції українського ринку контенту та додаткових сервісів; Глибоке знання принципів загальних принципів ведення бізнесу та моделей розподілу доходів; Досвід в управлінні проектами та продуктами у сфері телекомуникацій / мобільних додатків; Досвід в управління партнерськими відносинами в проектах, пов’язаних з контентом та додатковими сервісами; Багатозадачність та одночасне управління декількома проектами з різними партнерами

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту