Ваканcії lifecell

Експерт з охорони праці

Київ та Київська обл, Київ Підтримки бізнесу

Обов'язки

Планування та управління: 1. Розробка та запровадження корпоративних норм та нормативної документації у сфері охорони праці; 2. Планування річних потреб та обсягів надання сервісів з охорони праці та наявних ресурсів; відповідна взаємодія з BS-GA, BS-HR, FN-PCM; 3. Формування вимог для тендерів та ініціація проведення тендерів на поставку сервісів з охорони праці та забезпечення доступності сервісів згідно норм та законодавства; 4. Створення PR для потреб регіону у системі САП. Операційні обов’язки: 1. Координація та забезпечення призначення відповідальних осіб з охорони праці в підрозділах Компанії; 2. Визначення річного переліку працівників та організація медоглядів; 3. Організація та контроль навчання працівників з охорони праці; 4. Організація та планування забезпечення працівників спецодягом; 5. Проведення з новоприйнятими співробітниками Компанії вступного інструктажу; контроль за своєчасним проведенням всіх видів інструктажу з охорони праці для всіх категорій працівників; 6. Забезпечення актуальності відповідної звітності та документообігу з охорони праці; 7. Контроль за прибиранням офісних приміщень та організація інших робіт, необхідних для підтримання офісних приміщень у належному стані; 8. Контроль за обслуговуванням та підтримкою технічного стану приміщень та інфраструктури регіонального(них) офісу(ів); 9. Контроль за обслуговуванням офісного обладнання; 10. Підтримка офісних корпоративних соціальних та ділових заходів (формування списків, погодження часових рамок, організація харчування та напоїв, організація прибирання тощо); 11. Допомога при вирішенні питань, що стосуються поточної експлуатації регіонального(их) офісу(ів). Здійснення складського та матеріального обліку, та інвентаризації: 1. Приймати матеріальні цінності на склад/видавати зі складу, контролювати та оформлювати відповідні документи; 2. Коректно відображати інформацію щодо здійснення складського обліку у системі САП (одержання матеріальних цінностей, списання тощо); 3. Утримувати склад (приміщення для зберігання) в порядку, періодично перевіряючи та аналізуючи наявні на складі матеріальні цінності; 4. Брати провідну участь у проведенні інвентаризації адміністративних матеріальних цінностей та основних засобів в регіоні; 5. Співпрацювати з різними підрозділами компанії щодо переміщення адміністративних матеріальних цінностей та основних засобів між різними корпоративними складами (з/до підзвітного адміністративного складу), організовувати фізичне переміщення матеріальних цінностей та основних засобів та готувати відповідні документи; 6. Тісно співпрацювати з Відділом корпоративних закупівель, Відділом національного обліку, Відділом управління транспортом та іншими фінансовими та контролюючими підрозділами компанії з метою забезпечення коректного руху матеріальних цінностей/основних засобів та коректного документообігу; 7. У співпраці з Відділом корпоративних закупівель організовувати закупівлю та доставку канцтоварів, витратних матеріалів тощо для потреб регіону; 8. На запит готувати звіти щодо статусу підзвітного адміністративного складу; 9. Виконувати інші завдання адміністративного характеру за призначенням безпосереднього керівника. Зовнішня взаємодія 1. Взаємодія з контролюючими та перевіряючими органами, координація проведення перевірок, організація виконання приписів та планів робіт; 2. Участь в проведенні перевірок з охорони праці, підготовці актів, аналізі та контролі усунення порушень та виконання вимог з охорони праці на об’єктах Компанії; 3. За необхідності та відповідно до існуючої ситуації організовувати співпрацю з державними органами; 4. Співпраця з орендодавцями щодо правильності оформлення документів на оплату та відповідність їх договірним відносинам, своєчасність надання, інформування щодо внесення необхідних змін. За потреби виконувати наступні функції: o Виконування супровід договірних відносин із комунальними службами в регіоні; Інше: 1. Проведення аналізу щодо визначення посад, які повинні проходити первинне/повторне навчання; 2. Проведення аналізу щодо визначення посад, які повинні проходити первинний/повторний медичний огляд; 3. Створення технічного завдання та супровід проведення автоматизації процесів з охорони праці; 4. Проведення консультацій для Директорів, Начальників департаментів/відділів/груп/підгруп працівників компанії з питань охорони праці; 5. Представляти інтереси Компанії в Держпраці; 6. Контроль та перевірка підрядників стосовно виконання вимог з питань охорони праці; 7. Самостійне прийняття рішень з питань охорони праці; 8. Самостійне прийняття рішень про зупинку роботи дільниць, машин, механізмів, устаткування та інших засобів виробництва при виявленні порушень чинних вимог України з питань охорони праці які створюють загрозу життю або здоров’ю працівників.

Вимоги

Мінімальні вимоги 1. Освіта Рівень Вища Сфера - 2. Стаж роботи: 5+ років в сфері охорони праці в компаніях з мережею підрозділів в регіонах України 3. Інші вимоги Володіння мовами • Російська, Українська – вільно • Англійська – середній рівень Володіння ПК Відмінне знання MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, знання САП у сфері обліку матеріальних цінностей. Посвідчення водія Немає потреби 4.4. Спеціальні знання/ досвід o Знання профільного законодавства та кращих практик; o Навички з короткострокового та довгострокового планування; o Відмінні комунікаційні навички, в т.ч. ведення переговорів, конструктивного діалогу тощо o Уміння адаптувати вимоги законодавства до бізнес-середовища

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту

 

 

Зазирніть під ялинку!


Подарунки від lifecell вже чекають на вас.