Ваканcії lifecell

Провідний спеціаліст з управління продуктами

Київ та Київська обл, Київ Маркетинг

Обов'язки

  • Управління життєвим циклом продуктів/сервісів:
    • Планування, аналіз та створення портфоліо контент сервісів та продуктів з метою досягнення встановлених бізнес-цілей (в частині доходу, використання, проникнення тощо) та забезпечення необхідного рівеня залучення та утримання абонентів;
    • Успішна імплементація повного життєвого циклу небрендованих контент-сервісів з участю партнерів (carried services) та певної категорії брендованих сервісів (Музика, Ігри, інше);
    • Управління проектами та розробкою продуктів за участі бізнес-аналітиків, постачальників контенту, агрегаторів контенту, постачальників програмних додатків. Встановлення тарифів для сервісів та продуктів. Забезпечення підрозділів обслуговування клієнтів та тренінгову команду усіма необхідними матеріалами для просування сервісу/ продукту: презентаціями та описами сервісів, включаючи FAQ, позиціонування сервісу та ключові характеристики;
    • Приймання рішення стосовно термінації/ зміни сервісу, продукту у разі необхідності.
  • Управління відносинами з партнерами:
    • Підготовка тендерного запиту для пошуку привабливих рішень від орендованих та небрендованих партнерів; участь у тендері в рамках внутрішніх процедур;
    • Аналіз пропозицій постачальників контентів та сервісів; перемовини до моменту залучення партнера (укладання договору);
    • Створення вимог та разом з профільними підрозділами організація правової підтримки щодо своєчасного укладення договорів (для запуску сервісів, проектів, рекламних активностей, масової розсилки СМС для партнерів та ін);
    • Роль Акаунт менеджера для зовнішніх партнерів;
    • Встановлення цілей для Партнерів та Продуктів (в частині використання, доходів та ін) та бюджетування всіх витрат на контент-сервіси та взаємодію з партнерами (окремо);
    • Оцінка операційних результатів партнерів, порівняння їх з цілями та планами, впровадження необхідних дії у разі розбіжностей;
    • Управління відносинами між партнером та оператором, включаючи процес розділення доходів.  Успішне проведення фінансових розрахунків в частині, що вимагається фінансовими підрозділами;
    • Підтвердження та контроль наданих фінансовим підрозділом щомісячних сертифікатів розрахунків з кожним із партнерів, з яким укладено договір про розподіл доходу.
  • Операційні функції та активності:
    • Бенчмаркінг інших операторів VAS та аналіз місцевого ринку VAS та конкурентів для формування середньострокових та довгострокових рішень і стратегій;
    • Оцінка та аналіз економічної доцільності для нових контент – сервісів або ідей щодо продукту, що запропоновані партнером або сегментним підрозділом Маркетингової Дирекції, отримання офіціального затвердження/ відміну запуску ідеї в Департаменті управління продуктом;
    • Проведення аналізу статистичних даних щодо орендованих та небрендованих сервісів та використання результатів аналізу для прийняття рішень;
    • Контроль результатів від запланованих кампаній, подій та активностей;
    • Розробка та запуск додаткових активностей для досягнення цілей;
    • Запуск кампанії, спрямованих на підвищення користування контентом/сервісом при необхідності, паралельно з іншими кампаніями, ініційованими сегментними підрозділами Маркетингової Дирекції;
    • Управління  контентом: рішення, збір, замовлення  та використання актуального та популярного контенту, контроль його популярності та частоти використання, пропозиція абонентам за допомогою різноманітних оферів;
    • Затвердження використання бренду lifecell у складі сервісів. Затвердження комунікаційних матеріалів партнерів (печатні матеріали, веб-оголошення, візуальні образи, радіо- та ТВ-ролики) та логіку надання контент-сервісів; впровадження необхідних контролів запуску партнерських активностей.

Вимоги

  • Вища освіта -Бізнес\ Економіка\ Телекомунікації
  • Стаж роботи:5+ років
  • Англійська – просунутий
  • ·  Українська та російська - вільні
  • Володіння ПК: MS Office, SAP
  • Знання динаміки та тенденції українського ринку контенту та додаткових сервісів;
  • Глибоке знання загальних принципів ведення бізнесу та моделей розподілу доходів;
  • Досвід в управлінні проектами та продуктами у сфері телекомуникацій / мобільних додатків;
  • Досвід в управління партнерськими відносинами в проектах, пов’язаних з контентом та додатковими сервісами;
  • Багатозадачність та одночасне управління декількома проектами з різними  партнерами

Більше вакансій

Cпеціаліст з СМС текстів

Київ та Київська обл, Київ Маркетинг

Менеджер проектів

Київ та Київська обл, Київ Маркетинг

Експерт з розробки та управління контентом

Київ та Київська обл, Київ Маркетинг

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту