Ваканcії lifecell

Бізнес Аудитор

Київ та Київська обл, Київ Фінанси / Бухгалтерія

Обов'язки

Основне завдання Бізнес Аудитора широкий спектр страхових та консультаційних послуг в підтримку ефективного управління, управління ризиками та внутрішнього контролю.

Обов‘язки:

  • Огляд і оцінка адекватності та ефективності контролю, управління ризиками;
  • Визначити ступінь відповідності встановленим політикам, планам і процедурам, правилам і нормам чинного законодавства, в тому числі Закону Сарбейнса-Окслі;
  • З'ясувати ступінь, в якій активи компанії, захищені від втрати;
  • Аналіз і оцінка ефективності фінансових, операційних та управлінських процесів і систем для виявлення ризиків і областей для поліпшення;
  • Розробка рекомендацій щодо вдосконалення процесів і процедур та посилення контролю над ними;
  • Погодження планів дій власниками процесів для закриття аудиту;
  • Виконання конкретних перевірок, ревізій каналу продажів, дослідження і спеціальних зобов’язань для надання Комітету з аудиту та управління компанією з незалежною і об'єктивною оцінкою ефективності системи внутрішнього контролю, управління ризиками та структури управління;
  • Документування і оцінка ефективності та дієвості системи внутрішнього контролю;
  • Проведення аудитів та спеціальних розслідувань відповідно до стандартів;
  • Складання чітких і коротких робочих документів;
  • Відстеження всіх відповідей до закінчення аудиту;
  • Надання рекомендацій, які збільшують цінність, усувають неефективність в процесі;
  • Забезпечити допомогу і підтримку зовнішніх аудиторів;
  • Провести огляд документації, підготовлені іншими аудиторами відділу;
  • Підтримувати і розвивати конструктивні відносини з усім курівництвом та партнерами;
  • Оцінка ризику шахрайства та впровадження рекомендації для покриття ризиків шахрайства;
  • Організація процесів по контролю і управлінню ризиками.

Ви маєте:

  • Допитливий розум, здатність виявляти, розпізнавати і розуміти основні причини проблем; у вас є сильні організаційні навички, щоб впоратися з декількома завданнями одночасно, для дотримання строків; у вас є сильні аналітичні здібності з досконалою комунікацією; у вас є відмінні усні та письмові навички, необхідні для взаємодії з усіма рівнями персоналу.
  • Можете працювати під тиском.
  • У вас є хороший рівень турецького, англійської, української та російської мови.
  • Ви маєте вищу освіту в галузі економіки / ділового адміністрування / Бухгалтерія / Телекомунікації / Mathematic / Engineering.

Вимоги:

  • Здатність чітко розуміти процеси компанії з виявленням супутніх ризиків;
  • Застосування бухгалтерського обліку та внутрішнього контролю принципів і концепцій для правильного обліку операцій в бухгалтерському обліку;
  • Можливість збирати, аналізувати і оцінювати інформацію, підготовка та представлення коротких письмових звітів;
  • Хороші навички міжособистісного спілкування.

Необхідні навички:

  • Розуміння ролі внутрішнього аудиту, цілей та процесів;
  • Практичне знання загальноприйнятих принципів бухгалтерського обліку, процедур внутрішнього контролю та фінансової звітності;
  • Концепції SOX, COSO;
  • Знання міжнародних стандартів аудиту та Кодекс етики;
  • Принципи управління ризиками;
  • Знання та навички в області ІТ;
  • Сильні аналітичні  і організаторські здібності.

Додаткові знання:

  • Професійна освіта: CIA \ АССА;
  • Знання телекомунікаційної галузі процесів і пов'язаних з ними ризиків;
  • Навички управління проектами;
  • Знання каналів збуту і продажу бізнесу.

Більше вакансій

Провідний Інженер Підтримки Продуктів (PayCell)

Київ та Київська обл, Київ Фінанси / Бухгалтерія

Експерт з інвестиційного планування (декретна посада)

Київ та Київська обл, Київ Фінанси / Бухгалтерія

Експерт міжнародної звітності

Київ та Київська обл Фінанси / Бухгалтерія

Молодший спеціаліст з управління обліком матеріалів

Київ та Київська обл, Київ Фінанси / Бухгалтерія

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту