Ваканcії lifecell

Спеціаліст з управління процесами обслуговування абонентів

Київ та Київська обл, Київ Продажі

Обов'язки

  • Розробка, структурування та запуск процесів, пов’язаних з процесами обслуговування абонентів.
  • Опис процедур обслуговування абонентів, що описують виконання етапів обслуговування клієнтів та доведення їх до працівників, задіяних в процесах обслуговування.
  • Ініціація та контроль технічних змін у існуючих системах, пов’язаних з обслуговуванням абонентів (в т.ч. підготовка функціональних вимогна зміни до існуючих систем).
  • Взаємодія із підрозділами на етапі розробки нових процесів, продуктів та послуг з метою запобігання можливих негативних наслідків, пов’язаних із даною розробкою, для абонентів та працівників сфери обслуговування абонентів.
  • Інформаційна підтримка працівників сфери обслуговування абонентів стосовно функціонування та особливостей нових продуктів та послуг.
  • Аналіз критичних транзакцій та процесів, що мають ризики ініціювання змін цих процесів для зниження ризику або розробка контролів для більш ефективного управління ризиками.
  • Участь у проектах, спрямованих на покращення задоволеності клієнтів, покращення досвіду клієнтів, обробка та розробка відповідної проектної документації. Ініціювання запуску нових та/або розробки процесів обслуговування в рамках таких проектів.

Вимоги

  • Освіта: Вища - IT, Управління бізнесу
  • Стаж роботи: 3+ роки
  • Українська, Російська - вільно
  • Англійська –  високий рівень
  • Володіння ПК: впевнений користувач (MSOffice, PowerPoint, тощо)
  • Аналітичний склад розуму 
  • Навички управління проектами 
  • Комунікаційні навички 
  • Гнучкий розум.

Більше вакансій

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту