Ваканcії lifecell

Експерт з управління клієнтським досвідом у каналах WEB та цифрової комерції

Київ та Київська обл Фінанси / Бухгалтерія

Обов'язки

  • Управління, розвиток та покращення  каналів WEB та цифрової комерції у відповідності до стратегії Компанії включаючи управління клієнтським досвідом цих каналів.
  • Перегляд/розробка та встановлення ключових показників ефективності для каналів WEB та цифрової комерції.
  •  Постійний аналіз та контроль ключових показників ефективності каналів WEB та цифрової комерції, передбачення можливих та виявлення існуючих відхилень між фактичними та запланованими ключовими показниками ефективності (KPI), винесення пропозицій та впровадження заходів для запобігання можливих та усунення виявлених відхилень з метою досягнення запланованих KPI.
  • Аналіз даних каналів WEB та цифрової комерції та їх динаміки. Виявлення різких відхилень у динаміці та їх причин. Вивчення поведінки клієнтів у каналах WEB та цифрової комерції. Розробка рекомендацій та впровадження змін для покращення клієнтського досвіду у каналах WEB та цифрової комерції.
  • Аналіз зворотного зв’язку та скарг клієнтів на канали WEB та цифрової комерції. Розробка рекомендацій та впровадження змін для покращення клієнтського досвіду у каналах WEB та цифрової комерції.
  • Розробка мап/моделей для WEB та цифрової комерції з урахуванням потреб різних клієнтських сегментів.
  • Контроль за своєчасним оновленнями у каналах WEB та цифрової комерції для забезпечення наявності у них інформації про нові продукти/послуги та відображення змін у існуючих продуктах/послугах.
  • Пошук, аналіз, розробка рекомендацій щодо впровадження рішень для покращення клієнтського досвіду у каналах WEB та цифрової комерції. Ініціювання та управління проектами з впровадження рішень для покращення клієнтського досвіду. Участь у тендерних та контрактних процесах (включаючи, але не обмежуючись створенням бізнес-вимог, оцінкою пропозицій постачальників/підрядників, розробкою контрактів та тестування рішень).
  • Тестування та моніторинг каналів WEB та цифрової комерції конкурентів та компаній на інших ринках, виявлення кращих практик клієнтського досвіду та продуктів, розробка та надання рекомендацій щодо їх застосування до каналів WEB та цифрової комерції Компанії.
  • Ініціювання (за потребою) запитів на проведення досліджень клієнтського досвіду у каналах WEB та цифрової комерції. Аналіз звітів досліджень. Розробка рекомендацій та впровадження змін для покращення клієнтського досвіду у каналах WEB та цифрової комерції.
  • Забезпечення простоти, зручності, послідовності та персоналізації клієнтського досвіду у каналах WEB та цифрової комерції. Впевнюватися, що канали WEB та цифрової комерції мають оптимальну функціональність, інформація послідовна, зрозуміла та прозора.
  • Контроль за виконанням політик, правил та стандартів комунікації (включаючи стиль, тон) у каналах WEB та цифрової комерціївсімавласниками бізнесу.
  • Аналіз впливу маркетингових активностей на канали WEBта цифрової комерції та їх ключові показники ефективності.
  • Підготовка звітів щодо на щоденній та/або тижневій та/або що місячній основі.
  • Контроль за роботою агенцій (створення промо-сайтів, додатків та ін.).
  • Контроль за рекламними кампаніями в Інтернеті (включаючи але не обмежуючись банерною та контекстною рекламою, рекламою у нових інтернет-форматах, рекламою у соціальних мережах).

Вимоги

  • Освіта: Вища, університет - Економіка / Маркетинг / Технічні науки
  • Стаж роботи: 5+ років у інтернет-агенції або у інтернет департаменті
  • Англійська - вільне володіння, грамотна письмова англійська, українська, російська
  • Володіння ПК: Досвідчений користувач Excel, MS Project, MS Visio, Power Point,
  • Управління проектами
  • Знання метрик та інтерфейсів Google analitycs & yandex.metrica
  • Знання метрик успішності інтернет-реклами
  • Знання HTML та SEO
  • Знання метрик соціальних мереж
  • Створення креативного/інтернет брифу
  • Клієнтоорієнтовність
  • Розвинуті аналітичні навички
  • Розвинуті комунікаційні навички
  • Увага до деталей
  • Орієнтація на результат та якість 
  • Проактивність, самомотивація
  • Системне мислення
  • Командний гравець
  • Ефективне управління часом, високий рівень самоорганізації, планування
  • Гнучкість, здатний працювати при змінах та стресових умовах
  • Чесність і відкритість
  • Мислення поза рамками
  • Зацікавлений у технічних новинках, передових пристроях та  додатках
  • Активний користувач WEB та нових медіа


Більше вакансій

Провідний бухгалтер з обліку основних засобів

Київ та Київська обл, Київ Фінанси / Бухгалтерія

Провідний бухгалтер

Київ та Київська обл, Київ Фінанси / Бухгалтерія

Провідний спеціаліст з боротьби з шахрайством

Київ та Київська обл, Київ Фінанси / Бухгалтерія

Провідний бухгалтер

Київ та Київська обл, Київ Фінанси / Бухгалтерія

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту