Ваканcії lifecell

Провідний спеціаліст з лояльності та додаткових продажів

Київ та Київська обл, Київ Маркетинг

Обов'язки

Огляд та аналіз результатів Департаменту; порівняння результатів з маркетинговими планами та зовнішніми ринковими тенденціями. Планування і здійснення маркетингової діяльності (запуск Кампаній) для досягнення бізнес цілей разом з відповідними внутрішніми контрагентами: • Ціноутворення, моделювання кейсів із застосуванням інтелектуального аналізу даних; • Створення технічних запитів; • Сегментовані пропозиції абонентам: збільшення рахунку, крос-продаж, зменшення відтоку; • Стимулювання поповнень; • Контроль і вирішення ключових скарг абонентів. • Автоматизація складних кампаній Оцінка результатів кампаній по всіх напрямках (фінансові, клієнтські і т.д.), розробка дії, спрямованих на їх покращання в разі потреби. Аналіз технічних можливостей систем, що пов’язані з запуском кампаній (CMS, UPE, telesales тощо). Розробка технічних вимог на вдосконалення систем з запуску таргетованих кампаній (CMS, UPE, telesales тощо). Взаємодія з внутрішніми контрагентами щодо запуску таргетованих кампаній. Запуск та автоматизація кампаній, замовлених внутрішніми контрагентами. Розробка пропозицій щодо підвищення ефективності кампаній.

Вимоги

1. Освіта Рівень Повна вища Сфера Маркетинг, економіка, математика тощо 2. Стаж роботи: 3-5 років 3. Інші вимоги Володіння мовами Російська, українська – вільно; Англійська – середній рівень Володіння ПК Навички просунутого користувача, Oracle SQL, business object, CMS, Excel Посвідчення водія Не має потреби 4. Спеціальні знання/ досвід • Розвинуті аналітичні вміння та навички. • Розвинуті комунікаційні вміння та навички.

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту