Ваканcії lifecell

Спеціаліст з клієнтського досвіду та поширення технологій

Харків Продажі

Обов'язки

Обслуговування клієнтів

-  Надання консультацій з питань, пов’язаних з використанням продуктів та нових технологій (термінали та аксесуари, програми, соціальні мережі);

-  Надання консультацій щодо телекомунікаційних продуктів, сервісів та тарифів;

-  Виконання запитів клієнтів;

-  Виконання необхідних білінгових транзакцій за запитом;

-  Здійснення комунікації з колегами відповідних дирекцій для оперативного вирішення запитів клієнтів;

-  Виконання встановлених стандартів обслуговування;

-  Збирання і підготовка для аналізу зворотних зв’язків від клієнтів.

Технологічне консультування

-  Консультування клієнтів з питань пов’язаних з новими технологіями (термінали, програми, соціальні мережі, інше) задля залучення;

-  Участь у заходах ініційованих компанією з навчання клієнтів новим технологіям (користування смартфонами, програмами, продуктами);

-  Надання консультацій щодо обслуговування білінгових систем та виконання транзакцій у разі необхідності, тощо.

Продаж

-  Продаж продуктів та сервісів компанії;

-  Продаж терміналів та аксесуарів.

Навчання та коучінг

-  Своїм прикладом надихати представників дилерів на виконання високих стандартів обслуговування, продажів, рівня знань;

-  Навчати на місцях представників дилерів стандартам обслуговування, ефективному продажу продуктів, сервісів та терміналів, новим технологіям;

-  Збирання і підготовка для аналізу інформації щодо рівня підготовки представників дилерів;

-  Збирання та підготовка для аналізу інформації щодо актуальності списку працівників дилерів;

-  Забезпечувати високі показники якості виконання стандартів обслуговування, продажів, знань в своєму регіоні;

-  Проведення консультацій та семінарів представникам дилерів з зазначених напрямків, а також щодо контролю якості знань та виконання стандартів обслуговування.

Підтримка необхідного рівня знань, включаючи, але не обмежуючись наступними

-  Володіння необхідним рівнем знань (стандарти обслуговування абонентів, продуктів та послуг, що надаються абонентам);

-  Регулярне проходження тестування.

Дотримання процедур Компанії в роботі з документами

-  Організація та виконання регулярного фінансового та операційного документообігу згідно актуальних процедур компанії;

-  Забезпечення попередньої архівації документів.


Вимоги

  • Pівень освіти : вища(спеціаліст або магістр).
  • Досвід роботи 2-3 роки.
  • Володіння мовами : українська, російська вільно.
  • Знання ПК : MS Office.
  • Орієнтація на результат та якість
  • Високий рівень аналітичних здібностей
  • Самомотивування
  • Командний гравець
  • Ефективне управління часом, високий рівень самоорганізації, планування
  • Орієнтація на клієнта


Більше вакансій

Менеджер з рішень для великого бізнесу

Харківська обл, Харків Продажі

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту