Ваканcії lifecell

Спеціаліст з клієнтського досвіду та поширення технологій

Одеса, Одеська обл Обслуговування абонентів

Обов'язки

Обслуговування клієнтів

  • Надання консультацій з питань, пов’язаних з використанням продуктів та нових технологій (термінали та аксесуари, програми, соціальні мережі);
  • Надання консультацій щодо телекомунікаційних продуктів, сервісів та тарифів;
  • Виконання запитів клієнтів;
  • Виконання необхідних білінгових транзакцій за запитом;
  • Здійснення комунікації з колегами відповідних дирекцій для оперативного вирішення запитів клієнтів;
  • Виконання встановлених стандартів обслуговування;
  • Збирання і підготовка для аналізу зворотних зв’язків від клієнтів.
  • Технологічне консультування
  • Консультування клієнтів з питань пов’язаних з новими технологіями (термінали, програми, соціальні мережі, інше) задля залучення;
  • Участь у заходах ініційованих компанією з навчання клієнтів новим технологіям (користування смартфонами, програмами, продуктами);
  • Надання консультацій щодо обслуговування білінгових систем та виконання транзакцій у разі необхідності, тощо.

Продаж

  • Продаж продуктів та сервісів компанії;
  • Продаж терміналів та аксесуарів.

Навчання та коучінг

  • Своїм прикладом надихати представників дилерів на виконання високих стандартів обслуговування, продажів, рівня знань;
  • Навчати на місцях представників дилерів стандартам обслуговування, ефективному продажу продуктів, сервісів та терміналів, новим технологіям;
  • Збирання і підготовка для аналізу інформації щодо рівня підготовки представників дилерів;
  • Збирання та підготовка для аналізу інформації щодо актуальності списку працівників дилерів;
  • Забезпечувати високі показники якості виконання стандартів обслуговування, продажів, знань в своєму регіоні;
  • Проведення консультацій та семінарів представникам дилерів з зазначених напрямків, а також щодо контролю якості знань та виконання стандартів обслуговування.

Підтримка необхідного рівня знань, включаючи, але не обмежуючись наступними

  • Володіння необхідним рівнем знань (стандарти обслуговування абонентів, продуктів та послуг, що надаються абонентам);
  • Регулярне проходження тестування.

Дотримання процедур Компанії в роботі з документами

  • Організація та виконання регулярного фінансового та операційного документообігу згідно актуальних процедур компанії;
  • Забезпечення попередньої архівації документів.

Вимоги

  • Pівень освіти : вища(магістр / спеціаліст).
  • Досвід роботи 2-3 роки.
  • Володіння мовами : українська, російська вільно.
  • Знання ПК : MS Office.
  • Орієнтація на результат та якість
  • Високий рівень аналітичних здібностей
  • Самомотивування
  • Командний гравець
  • Ефективне управління часом, високий рівень самоорганізації, планування
  • Орієнтація на клієнта


Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту