Ваканcії lifecell

Менеджер з рішень для великого бізнесу

Харківська обл, Харків Продажі

Обов'язки

• Забезпечення досягнення цілей Компанії, пов'язаних з продажами великому бізнесу шляхом залучення нових клієнтів через канал прямих продаж.

• Досягнення ключових показників ефективності: залучення нових клієнтів, дохід з нових клієнтів, кількість придбаних ліній, активна база тощо.

• Встановлення відносин з новими клієнтами і забезпечення укладання договорів з новими клієнтами з метою досягнення поставлених цілей продажу.

• Ведення повного циклу продажів від початкової зустрічі з клієнтом до закриття продажів.

• Пошук потенційних клієнтів шляхом застосування різноманітних прямих методів.

• Створення та представлення пропозицій.

• Звітування про активність продажів (на щоденній та щотижневій основі).

• Володіння детальною інформацією стосовно потенційних клієнтів та взаємодії між клієнтами (на щоденній та щотижневій основі).

• Робота з маркетингом для планування та здійснення кампаній передового покоління.

• Передача зворотного зв'язку керівництву з продажів з метою зниження циклу продажів, збільшення продажів та покращення бренду і репутації Компанії.

Залучення нових клієнтів • Встановлення відносин з новими клієнтами і забезпечення укладання договорів з новими клієнтами з метою досягнення поставлених цілей продажу. • Ведення повного циклу продажів від початкової зустрічі з клієнтом до закриття продажів. • Пошук потенційних клієнтів шляхом застосування різноманітних прямих методів, таких як дзвінки і особисті зустрічі, і непрямих методів, таких як встановлення ділових зв᾽язків. • Інформування потенційних клієнтів про критерії компанії щодо ідеальних клієнтів і продажів. • Консультація з потенційними клієнтами стосовно бізнес-завдань і вимог, а також діапазону опцій та цінових переваг кожної з них. • Підтримка високого рівня знань у відповідній сфері для проведення змістовних розмов з потенційними клієнтами. • Проведення презентацій вищому керівництву та фахівцям, які приймають рішення. • Створення та представлення пропозицій. • Робота з технічним персоналом і спеціалістами з продукту, де необхідно адресувати вимоги клієнта. Утримання ключових клієнтів • Управління портфелем ключових клієнтів задля досягнення встановлених цілей. • Регулярні візити до вибраних ключових клієнтів з метою їх утримання та запобігання відтоку. • Пошук та створення алгоритму утримання і задоволення ключових клієнтів. • Збільшення задоволеності ключових клієнтів послугами та продуктами компанії. • Забезпечення інформаційної та сервісної підтримки ключових клієнтів. • Збільшення використання послуг і продуктів та проникнення до ключових клієнтів шляхом надання цільових продуктів, рішень та послуг. • Передання запитів і зворотного зв᾽язку ключових клієнтів до відповідних дирекцій Компанії. Розвиток відносин з ключовими клієнтами • Істотний внесок у нові бізнес-цілі і відповідальність за ефективний супровід нових клієнтів. • Особисте представлення Компанії ключовим клієнтам і контроль якості послуг. • Побудова взаємовідносин, встановлення партнерства і довірчої співпраці з ключовими клієнтами. • Представлення інновацій та нових концепцій ключовим фахівцям, які приймають рішення в межах сегменту ключових клієнтів, шляхом управління відносинами та зацікавленими особами. • Робота з усіма аспектами кампаній для ключових клієнтів. • Організація підключення ключових клієнтів: організація та контроль документообігу та технічних заходів, інформування про необхідні процедури взаємодії з Компанією, надання вичерпної інформації щодо існуючих продуктів і послуг Компанії. • Виступати ключовим посередником між клієнтом та всіма відповідними департаментами. Крос-функціональна співпраця з іншими відділами Компанії з метою забезпечення та покращення послуг для ключових клієнтів. • Співпраця з командою продажів ключових клієнтів для досягнення цілей продажу, короткотривалих та довготривалих цілей Компанії. Збільшення та розвиток існуючих клієнтів • Досягнення цілей доходу шляхом збільшення суми покупки та перехресного продажу. • Розробка та створення спеціальних комерційних пропозицій у визначених Компанією рамках. • Передача презентацій з продажів керівникам ключових клієнтів. • Відвідування зустрічей з ключовими клієнтами. • Підготовка економічно ефективних та рентабельних пропозицій для ключових клієнтів відповідно до переговорів з метою забезпечення утримання. • Участь у цінових пропозиціях/тендерах, ініційованих ключовими клієнтами, яку необхідно здійснити із відповідним аналізом та діями. • Оцінка переваг ключових клієнтів, ціноутворення, умов продукту для виконання вимог клієнта. • Прогнозування результатів діяльності в розрізі всіх запланованих показників на місячній, квартальній основі. Звітність та аналітика • Звітування про активність продажів (на щоденній та щотижневій основі). • Володіння детальною інформацією стосовно потенційних клієнтів та взаємодії між клієнтами (на щоденній та щотижневій основі). • Прогнозування найкращої справи та найвірогідніших обсягів продажу протягом відповідних періодів часу. • Вдосконалення та підтримка планів щодо ключових клієнтів, що визначають можливості компанії здійснювати оцінку, стратегічні мотиваційні фактори, основних партнерів, купівлю процесів та прогнозовані продажі. Співпраця • Робота з командами інформування для проактивної передачі проблем. • Встановлення тісних відносин з третьою стороною та компаніями-партнерами, що може знадобитись при передачі повних рішень клієнтам. • Робота з маркетингом для планування та здійснення кампаній передового покоління. • Передача зворотного зв’язку керівництву з продажів з метою зниження циклу продажів, збільшення продажів та покращення бренду і репутації Компанії. • Передача керівництву Компанії зворотного зв’язку стосовно тенденцій ринку, загроз з боку конкурентів, незадоволених потреб та можливостей передачі більшої цінності клієнтам шляхом розширення пропозицій Компанії. • Встановлення вимог підтримки продажів та робота з маркетингом для розвитку та вдосконалення засобів реалізації. Просування бренду lifecell • Бути позитивним представником Компанії та її бренду на ринку. • Проведення всіх активностей з продажу з найвищим рівнем професіоналізму та чесністю. • Створення позитивного іміджу Компанії і підвищення конкурентоспроможності Компанії. Додаткові обов’язки • Повна індивідуальна матеріальна відповідальність щодо отриманих (прийнятих) товарів, цінностей та обладнання. • Дотримання існуючих процедур і правил Компанії.

Вимоги

1. Освіта Рівень Вища Сфера Економіка, фінанси, ІТ, комунікації 2. Досвід роботи: Від 5-ти років на аналогічних посадах у сфері продажів 3. Інші вимоги Володіння мовами Англійська – вільне володіння Українська, Російська – вільне володіння Володіння ПК Просунутий користувач Посвідчення водія Категорія «B» 4. Спеціальні знання/ досвід • Консультативні продажі. • Досвід в передачі клієнтоорієнтованих рішень на основі потреб клієнтів. • Прекрасні навички проведення презентацій та переговорів. • Вміння здійснювати комунікацію, ефективно презентувати та впливати на всіх рівнях організації, в тому числі на рівні вищого керівництва. • Вміння встановлювати ділові зв’язки. • Високий рівень мотивації та самодисципліни. • Прекрасні навички усної і письмової комунікації. • Здатність працювати незалежно, з мінімальним контролем. • Виняткове вміння вирішувати питання фінансової статистики з незначним контролем. • Досвід роботи з системами управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM SFA) та управління проектами. • Підтверджені вміння управління системою обліку та вміння будувати відносини.

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту