Ваканcії lifecell

Секретар рецепції

Київ та Київська обл, Київ Адміністрування

Обов'язки

  • Зустріч відвідувачів офісу, в тому числі англомовних, повідомлення працівників про відвідувачів (з дотриманням встановлених процедур з безпеки).
  • Відповідь на дзвінки, їх перенаправлення при необхідності, за допомогою багатоканального телефону.
  • Зустріч кур’єрів, інформування працівників про доставку.
  • Забезпечення видачі талонів на таксі (згідно з Інструкцією по використанню корпоративного таксі).
  • Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, ведення інших реєстрів адміністративного характеру у разі необхідності.
  • Підтримка території рецепції в порядку.
  • Адміністрування процесу обробки запитів на переклад.
  • Адміністрування процесу замовлення візитних карток.
  • Виконання інших спеціальних завдань, пов’язаних з адміністративними функціями.

Вимоги

  • Вища освіта.
  • 1+ років досвіду роботи. 
  • Досвід роботи у кол-центрі є перевагою.
  • Володіння мовами: Українська – вільне володіння; Російська – вільне володіння; Англійська – середній рівень.
  • Володіння ПК:  Microsoft Office applications: Outlook, Word, Excel, Internet Explorer;
  • Впевнене користування офісною технікою (принтер, копір, тощо).

Більше вакансій

Референт директора з підтримки бізнесу

Київ та Київська обл, Київ Адміністрування

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту