Ваканcії lifecell

Референт директора з продажів

Київ та Київська обл, Київ Адміністрування

Обов'язки

  • Адміністративна підтримка Директора:
    • Планування та організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей та відповідне ведення робочого календаря Директора;
    • Оформлення звітів та складання запитів на представницькі витрати для Директора;
    • Адміністративна підтримка внутрішніх зустрічей керівництва Дирекції: складання порядку денного, контроль присутності, складання відповідних протоколів;
    • Копіювання, друк, сканування документів за запитом керівника;
    • Перевірка правильності оформлення документів, що подаються на підпис Директору та організація підписання таких документів Директором.
  • Адміністративна підтримка Дирекції:
    • Організація відряджень для працівників Дирекції (замовлення квитків та бронювання проживання);
    • Збір підписів на документах по відрядженню (приказах, звітах по відрядженню) та передача документів до бухгалтерії;
    • Розподілення вхідної кореспонденції та передача на відправку вихідної кореспонденції Дирекції;
    • Замовлення та забезпечення співробітників Дирекції в Центральному офісі канцелярським приладдям, медикаментами та ін.;
    • Переклад внутрішніх документів Дирекції (за необхідності).

Вимоги

  • Вища освіта: Сфера- будь-яка
  • Стаж роботи:До 2 років
  • Українська, російська – вільне володіння,
  • Англійська – середній рівень
  • Володіння ПК: MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point) - впевнений користувач
  • Відповідальність
  • Високий рівень самоорганізації
  • Увага до деталей

Більше вакансій

Водій

Київ та Київська обл, Київ Адміністрування

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту