Ваканcії lifecell

Провідний спеціаліст з управління досвідом користувачів бізнес CRM додатків

Київ та Київська обл Продажі

Обов'язки

  • Збір потреб бізнесу щодо необхідних технічних розробок CRM бізнес-додатків для якісного обслуговування клієнтів.
  • Ініціація, координація та контроль всіх розробок CRM в бізнес-додатках, на основі досвіду користувачів та потреб для покращення клієнтського досвіду.
  • Відслідковування та ведення розробки кожного CRM додатку як окремого проекту та контроль за наявністю всієї необхідної проектної документації на виконання розробок.
  • Розробка та запуск системи моніторингу, спрямованої на моніторинг якості роботи CRM бізнес-додатків для своєчасного усунення неполадок, запитів на вирішення, тощо.
  • Координація планування та виконання тестових випробувань розробок, забезпечення контролю якості, тощо, а також підготовка відповідної документації у разі необхідності.
  • Розробка необхідних SLA про рівень обслуговування з іншими Дирекціями щодо строків вирішення проблем, погодження строків SLA та регулярний моніторінг виконання.
  • Регулярна звітність керівництву щодо ключових показників ефективності, поточного статусу проектів («здоров’я проекту»), стабільності якості бізнес-додатків, планів розвитку і статусів.

Вимоги

  • Вища університетська освіта в сфері Математики, Програмування, Бізнес додатків (програмних). Ступінь в сфері комп’ютерних технологій як перевага.
  • 5+ років досвіду роботи.
  • Російська, Українська, Англійська – вільно.
  • Досвідчений користувач ПК: MS Office.
  • Досвід роботи з CRM системами вимагається.
  • Розуміння: GUI, frontend та backend, і т.д.
  • Сильні та методичні навички з усунення неполадок, увага до дрібниць.
  • Хороші навички управління змінами.
  • Досвід роботи інструментами управління змінами/управлінням конфігурацією/Helpdesk інструментів / інструментів планування.
  • Сильні навички в сфері обслуговування клієнтів.

Більше вакансій

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту