Ваканcії lifecell

Керівник Регіональної Адміністрації

Харків, Харківська обл Адміністрування

Обов'язки

  • Управління та систематизація роботи команди Регіональної Адміністрації, включаючи встановлення систематичної співпраці з адміністративною командою Головного Офісу, планування поточної діяльності команди Регіональної Адміністрації, планування професійного розвитку (вдосконалення навичок) підлеглих.
  • Здійснення нагляду та забезпечення/організація роботи з підтримки та експлуатації регіональних будівель/приміщень компанії, включаючи планування офісного простору та призначення приміщень, проведення ремонтів/реконструкцій, співпраця з орендодавцями з питань оренди, безпеки та експлуатації будівель/приміщень, тощо, систематичну співпрацю з Відділом корпоративних закупівель та іншими відповідними підрозділами компанії з питань оренди приміщень.
  • Забезпечувати виконання та контроль за наступними задачами: утримання будівель та приміщень компанії у санітарно та технічно справному стані; забезпечення відповідного технічного стану та безперебійної експлуатації обладнання компанії (меблів, технічного засобів, ліфтів, освітлення, систем опалення, систем вентиляції та кондиціювання тощо); проведення високоякісних ремонтів будівель, офісів, складів тощо компанії; забезпечення будівель, офісів, складів тощо компанії офісними меблями, офісним обладнанням, господарським інвентарем та іншими матеріалами, необхідними для здійснення операційної діяльності компанії.
  • Виконувати необхідні дії, пов’язані із забезпеченням охорони праці, пожежної безпеки, фізичної та технічної безпеки в регіоні, а саме: зустрічати інспекторів, перевіряючих, вести необхідні реєстри та журнали згідно інформації наданої відділом фізичної та технічної безпеки, вчасно організовувати інструктажі згідно інформації наданої відділом фізичної та технічної безпеки, медичні обстеження, відповідне зовнішнє навчання в спеціалізованих закладах тощо, систематично співпрацювати з Відділом охорони фізичної та технічної безпеки.
  • За необхідності та відповідно до існуючої ситуації, контактувати з представниками місцевої влади щодо виявлених під час перевірок дефектів, зауважень стосовно пожежного та санітарного стану регіональних будівель/приміщень компанії.
  • Здійснювати управління регіональним транспортом: нагляд за експлуатацією регіональних автомобілів, проведення інструктажів та тест-драйвів, допуск до водіння, організація технічного огляду/обслуговування, організація та супровід договірних відносин щодо послуг мийок та місць для паркування автомобілів в регіоні, співпраця з регіональними представництвами лізингової компанії та компанії з автомобільного страхування, організація процесу списання палива, забезпечення виконання положень Транспортної політики на рівні регіону, систематична співпраця з Відділом управління транспортом щодо оформлення страхових випадків, ДТП, забезпечення рідиною для миття скла, заміни гуми, заміни/видачі автомобілів тощо).
  • Забезпечувати виконання затвердженого бюджету у відповідності до політик та процедур, корпоративних стандартів. Готувати бюджет Регіональної Адміністрації та щомісячні прогнози платежів Регіональної Адміністрації.
  • Забезпечувати виконання цілей компанії на регіональному рівні. Задля досягнення цілей компанії, організовувати співпрацю команди Регіональної Адміністрації з іншими підрозділами компанії на регіональному рівні.
  • Готувати інформацію для регулярних звітів та звітів за запитом. Разом із безпосереднім керівником приймати участь у довгостроковому плануванні діяльності Відділу регіонального адміністрування.
  • Приймати участь у регулярних зустрічах управлінської команди Відділу регіонального адміністрування та Департаменту загального адміністрування.
  • Представляти департаменти дирекції з підтримки бізнесу на регіональному рівні в рамках наданих ним повноважень.

Вимоги

  • Вища (магістр, спеціаліст) в сфері: - економіки підприємства, бухгалтерського обліку, менеджменту.
  • Мінімум 5 років досвіду у сфері адміністрування офісу. 
  • Досвід адміністрування великих офісів (бажано, у міжнародній організації, що швидко розвивається).
  • Досвід роботи з представниками місцевої влади.
  • Знання адміністративних закупівель, обліку матеріальних цінностей та послуг.
  • Навички роботи з документами всіх типів (листи, заяви, довідки, договори, акти, накладні тощо).
  • Знання основ формування та контролю за бюджетом підрозділу.
  • Навички ведення ефективних переговорів.
  • Високі організаційні навички та навички управління людьми.
  • Досвід та вміння організувати роботу постачальників та підрядних організацій.
  • Володіння мовами:

- Українська – вільне володіння (офіційно-діловий стиль);

- Російська – вільне володіння;

- Англійська – cередній рівень.

  • Володіння ПК: - MS Office: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, SAP.
  • Посвідчення водія категорії В.

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту