Ваканcії lifecell

Спеціаліст з управління процесами обслуговування абонентів

Київ та Київська обл, Київ Обслуговування абонентів

Обов'язки

  • Розробка, структурування та запуск процесів, пов’язаних з процесами обслуговування абонентів.
  • Опис процедур обслуговування абонентів, що описують виконання етапів обслуговування клієнтів та доведення їх до працівників, задіяних в процесах обслуговування.
  • Ініціація та контроль технічних змін у існуючих системах, пов’язаних з обслуговуванням абонентів (в т.ч. підготовка функціональних вимог на зміни до існуючих систем).
  • Взаємодія із підрозділами на етапі розробки нових процесів, продуктів та послуг з метою запобігання можливих негативних наслідків, пов’язаних із даною розробкою, для абонентів та працівників сфери обслуговування абонентів.
  • Інформаційна підтримка працівників сфери обслуговування абонентів стосовно функціонування та особливостей нових продуктів та послуг.
  • Участь у проектах, спрямованих на покращення задоволеності клієнтів, покращення досвіду клієнтів, обробка та розробка відповідної проектної документації. Ініціювання запуску нових та/або розробки процесів обслуговування в рамках таких проектів.
  • Аналіз критичних транзакцій та процесів, що мають ризики ініціювання змін цих процесів для зниження ризику або розробка контролів для більш ефективного управління ризиками.

Вимоги

  • Вища освіта в сфері IT, Управління бізнесу.
  • від 3 роки досвіду роботи.
  • Українська, Англійська, Російська - вільне користування.
  • Впевнений користувач (MS Office, Power Point, тощо).
  • Аналітичний склад розуму, навички управління проектами та комунікаційні навички є переважними. Гнучкий розум.

Більше вакансій

Експерт з обслуговування корпоративних клієнтів

Київ та Київська обл, Київ Обслуговування абонентів

Global Bilgi: Менеджер по обслуживанию клиентов lifecell

Київ та Київська обл Обслуговування абонентів

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту