Способи поповнення рахунку

Поповнення з мобільного


Швидке поповнення від lifecell.

При поповненні рахунку через oplata.lifecell.ua ви маєте можливість зберегти шаблон поповнення — номер телефону і дані платіжної карти, після чого поповнення буде доступним за допомогою USSD-меню *110# (без доступу в Інтернет).

Для збереження шаблону необхідно вказати ваш особистий номер і ввести код, який прийде в СМС.

Шаблон збережеться після успішного поповнення рахунку.

Також, при бажанні, вас буде проінформовано про низький баланс номера, який ви поповнювали (необхідно додатково відмітити цю опцію), і ви зможете поповнити його вчасно.

Максимальна кількість доступних для поповнення номерів через *110# - 6 (5 додаткових номерів та ваш особистий номер)

Максимальна кількість платіжних карт — 5

Комісія при поповненні не знімається.


Запитання та відповіді
 

Детальна інформація про послугу «Плати мобільно»

Швидке поповнення від lifecell


Шановний абоненте, зберігаючи шаблон швидкого поповнення рахунку, Ви отримаєте безпечний, швидкий та зручний спосіб поповнення надалі.

Для створення шаблону швидкого поповнення необхідно зайти на сайт oplata.lifecell.ua, вказати номер телефону, який Ви поповнюєте, суму поповнення, дані платіжної картки, Ваш особистий номер телефону і ввести код, який прийде в СМС.

Шаблон збережеться після успішного поповнення рахунку.

Наступного разу для поповнення рахунку просто наберіть код *110#

Чому це вигідно для Вас:
1. Ви зможете поповнювати рахунок набагато швидше в будь — який час та будь — де.
2. Вас буде проінформовано при низький баланс номера, який Ви поповнювали, якщо Ви відмітили цю опцію і Ви зможете поповнити його вчасно.
3. Ви зможете поповнювати рахунок з мобільного телефону без доступу до Інтернету. Це безкоштовно навіть в роумінгу.
4. Це цілком безпечно. Безпека всіх транзакцій поповнення рахунку від lifecell гарантується міжнародним стандартом Payment Card Industry Data Security Standard (PCIDSS).

Послуги партнерів.

Скористатися послугою Ви можете, набравши на телефоні номер *115# і натиснувши кнопку виклику. На екрані з’явиться пропозиція «Поповнення рахунку lifecell». Щоб вибрати цей пункт меню, достатньо набрати відповідний номер на клавіатурі телефону і натиснути кнопку виклику.

Потім, за текстовими підказками, тобі потрібно ввести реквізити платежу:

  • номер телефону поповнення або номер договору залежно від одержувача платежу;
  • суму поповнення;
  • особистий мобікод користувача (видається при реєстрації).

Або набрати на мобільному телефоні наступну комбінацію:

  • Для поповнення свого номеру телефону:

* 115 * код партнеру * сума платежу * мобікод # кнопка виклику

  • Для поповнення іншого абонента:

* 115 * код партнеру * сума платежу * номер телефону * мобікод # кнопка виклику

Увага!

Код партнеру — це цифра, яка відповідає партнеру (1 — Portmone, або 2 — EasyPay)
Сума платежу вказується тільки цифрами і має бути цілим числом
Номер телефону вказується у форматі 380Х3ХХХХХХХ

Платіж зараховується в режимі реального часу. Для підтвердження успішності платежу абонент отримує SMS-повідомлення.

Послуга не тарифікується. Комісія при поповненні не знімається.

Безпека

Portmone.com
Дані платіжної картки зберігаються в системі Portmone.com. Безпека всіх транзакцій в рамках «Portmone.com» гарантується міжнародним стандартом Payment Card Industry Data Security Standard (PCIDSS). При підтвердженні платежу з мобільного телефону немає необхідності вказувати номер платіжної картки — досить просто ввести мобікод.

EasyPay
Відповідальність за платіж несе Фінансова компанія «Контрактовий дім», яка має Ліцензію Держфінпослуг на переказ коштів серії АВ № 518407 від 28.01.2011
Безпека розрахунків забезпечується технологією 3D Secure відповідно до стандартів Verified by Visa і MasterCard SecureCode.

 
 

Популярні товари

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту