Питання в категорії

 
Хто може користуватися послугою?

Хто може користуватися послугою?

Послуга «Переказ балансу» доступна для всіх індивідуальних абонентів lifecell відразу після підключення.

*В деяких випадках може діяти обмеження на користування послугою протягом 21 дня після підключення, якщо підключення виконувалось в магазинах, що не входять до переліку Центрів Обслуговування Абонентів та ексклюзивних пунктів продажу. В таких випадках при спробі використання послуги абонент отримає повідомлення з датою з якої послуга буде доступна.

 
Як запитати переказ балансу?

Як запитати переказ балансу?

Для того, щоб запитати переказ балансу, надішліть SMS з текстом SOS[пробіл]380X3XXXXXXX, де 380X3XXXXXXX — номер телефону друга, якого ви просите про переказ коштів, на номер 123.

Ваш SMS-запит не потребує оплати. На вказаний номер від вашого імені буде відправлено SMS з проханням про переказ балансу. Будь ласка, зверніть увагу, що ви можете направити не більше трьох запитів на день.

 
Як здійснити переказ балансу?

Як здійснити переказ балансу?

Для того, щоб поділитися балансом, виконайте одну з таких дій:

  • наберіть на своєму мобільному телефоні запит *111*380ХХХХХХХХХ*ХХХ#, де ХХХ — сума переказу, 380ХХХХХХХХХ — номер, на який ви бажаєте переказати баланс, та натисніть кнопку виклику.
  • надішліть SMS з текстом PEREKAZ[пробіл]38063XXXXXXX[пробіл]сума переказу на номер 123.
  • зателефонуйте *123# та вибери категорію Perekaz balansu. Вкажіть номер, на який ви хочете переказати кошти, і суму переказу. 
  • Після цього ви отримаєте повідомлення з проханням підтвердити переказ балансу. Якщо ви підтвердите переказ, відповівши «Так», його буде виконано. Щоб скасувати переказ балансу, дайте відповідь «Ні».

 
Вартість послуги

Вартість послуги

Плата за замовлення послуги становить 0 грн.

Замовивши послугу, абонент зобов'язується поповнити рахунок протягом наступних 3-х місяців після замовлення.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту