Питання в категорії

 
Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?

Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?

Для перевірки рахунку у роумінгу наберіть код *111#1.png (безкоштовно).


Збираючись у подорож, радимо придбати запасну скретч-картку (картку поповнення рахунку) на випадок, якщо Вам потрібно буде поповнити рахунок, перебуваючи за кордоном. Якщо ж скретч-карти з собою немає, Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:

  • На сайті lifecell.ua у розділі «Поповнення рахунку» (без комісії!)
  • Через мобільний додаток «Мій lifecell», який рекомендуємо встановити перед від’їздом. Доступний для телефонів на базі iOS та Android.
Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Чи можна використовувати бонуси в роумінгу?

Чи можна використовувати бонуси в роумінгу?

Ні. Тарифікація послуг у роумінгу здійснюється тільки з основного рахунку, бонусні кошти, хвилини, повідомлення та МБ в роумінгу не діють.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як набирати номер при дзвінках із роумінгу?

Як набирати номер при дзвінках із роумінгу?

Перебуваючи за кордоном, крім Китаю та деяких інших країн1, для здійснення вихідного дзвінка з роумінгу використовується прямий набір - номер телефону слід набирати в міжнародному форматі:

+ {код країни} {код міста або код мобільної мережі} {номер телефону}

Наприклад, щоб зателефонувати в центр підтримки абонентів lifecell, слід набирати:

+380635433111 (дзвінок з роумінгу безкоштовний), де

«+» - міжнародний префікс (правила набору символу «+» Ви можете дізнатись в інструкції до Вашого телефонного апарату),

380 - код України,

63 - код мережі lifecell (63, 73 або 93),

5433111 - номер телефону.


1У деяких країнах (про це зазначено в примітці до тарифів для відповідної країни) для здійснення вихідних дзвінків необхідно набирати комбінацію *131*НомерАбонента#Виклик.

При цьому «НомерАбонента» слід набирати в міжнародному форматі, але без плюса перед кодом країни:

*131*{код країни} {код міста або код мобільної мережі} {номер телефону}# Виклик

Наприклад, щоб зателефонувати до кол-центру lifecell, слід набирати:

*131*380635433111#Виклик (дзвінок з роумінгу платний).

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Якою буде тарифікація MMS у роумінгу?

Якою буде тарифікація MMS у роумінгу?

При надсиланні MMS у роумінгу на номер українського мобільного оператора тариф складається з наступних частин:

  • Вартість відправки MMS відповідно до умов вашого тарифного плану
  • Вартість Інтернет трафіку, який передається через MMS, відповідно до країни перебування.

При надсиланні MMS у роумінгу на іноземні номери тариф складається з наступних частин:

  • Вартість відправки MMS на іноземні номери: 5.00 грн (з ПДВ та ПФ).
  • Вартість Інтернет трафіку, який передається через MMS, відповідно до країни перебування.

При отриманні вхідного MMS у роумінгу з будь-якого номеру тариф буде дорівнювати вартості Інтернет трафіку, який передається через MMS, відповідно до країни перебування.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як заощадити на послугах зв'язку під час закордонних подорожей?

Як заощадити на послугах зв'язку під час закордонних подорожей?

Для економії на послугах зв'язку під час перебування за кордоном рекомендуємо підключити послугу «Легкий роумінг», обравши зручний для себе варіант використання (на 30 днів або на постійній основі). Перебуваючи за кордоном у 58 країнах з послугою «Легкий роумінг» ви отримуєте дешеві дзвінки від 2,49 грн/хв, дешевий Інтернет - від 0,29 грн/МБ, плата за з'єднання не стягується. Абоненти lifecell у Україні мають можливість телефонувати абонентам lifecell у роумінгу за тарифом 0 грн/хв.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Для чого, перебуваючи за кордоном, потрібно обирати мережу роумінг-оператора в телефоні вручну, якщо я користуюся послугою «Легкий роумінг»?

Для чого, перебуваючи за кордоном, потрібно обирати мережу роумінг-оператора в телефоні вручну, якщо я користуюся послугою «Легкий роумінг»?

Дешеві тарифи згідно з умовами послуги «Легкий роумінг» діють тільки в певних мережах роумінг-партнерів. Перелік роумінг-партнерів у різних країнах Ви можете подивитися в описі послуги «Легкий роумінг». Тому по приїзді за кордон необхідно зареєструвати телефон у потрібній мережі вручну.

Після вибору мережі вручну, телефон буде використовувати тільки цю мережу. Якщо в якийсь час мережа буде недоступна, то на екрані з'явиться напис «Немає мережі» («No service»). Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал слабкий. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову увімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигнал відсутній, повторіть вибір мережі, перемістившись по місцевості туди, де сигнал цього оператора стабільний.

Якщо встановлений автоматичний режим вибору оператора за кордоном, телефон буде підключатися до тієї мережі, сигнал якої є найбільш сильним і може автоматично перемикатися з однієї мережі в іншу. У цьому випадку тарифікація дзвінків, SMS може здійснюватись як за умовами послуги «Легкий роумінг», так і за стандартними тарифами у роумінгу.

Компанія «Астеліт» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтеся, перебуваючи за кордоном.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як встановити правильну мережу роумінг-оператора для роботи послуги «Легкий роумінг»?

Як встановити правильну мережу роумінг-оператора для роботи послуги «Легкий роумінг»?

Для цього скористайтеся відео-інструкцією, обравши свою модель телефону. Якщо Вашої моделі телефону в списку не зазначено, рекомендуємо звернутися до інструкції до Вашого телефону.


Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Чому не виходить підключитися до потрібної мережі роумінг-оператора?

Чому не виходить підключитися до потрібної мережі роумінг-оператора?

Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал слабкий. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову увімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигнал відсутній, повторіть вибір мережі, перемістившись по місцевості туди, де сигнал цього оператора стабільний.

Компанія «Астеліт» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтеся, перебуваючи за кордоном.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як запобігти небажаним витратам під час перебування за кордоном?

Як запобігти небажаним витратам під час перебування за кордоном?

Для використання послуг роумінгу та запобігання непередбачуваних витрат під час закордонних подорожей перед від'їздом за кордон важливо виконати ряд простих рекомендацій:

  • оберіть вигідну пропозицію для роумінгу в тій країні, куди Ви вирушаєте,
  • ознайомтесь зі стандартними тарифами на послуги мобільного зв’язку у роумінгу в цій країні,
  • переконайтесь, що Ви маєте достатньо коштів на Вашому основному рахунку для використання послуг роумінгу,
  • переконайтесь, що на Вашому телефоні не встановлені заборони на дзвінки, SMS чи Інтернет та при необхідності відмініть їх. Для зняття всіх заборон на дзвінки наберіть комбінацію #330*0000# кнопка виклику.
  • перевірте налаштування послуги Інтернет та автоматичного оновлення програм через Інтернет у Вашому смартфоні з метою запобігання непередбачуваних витрат, адже смартфон може використовувати Інтернет трафік для оновлення програмного забезпечення без Вашого відому,
  • уважно перевірте та, при необхідності, скасуйте всі активні типи переадресації на Вашому номері. Зверніть увагу, якщо ввімкнена переадресація за умовами «Немає відповіді», «Недоступний» чи «Зайнято», то тарифікація такого переадресованого виклику буде здійснюватися як два дзвінка одночасно - вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу. Щоб скасувати всі типи переадресації, наберіть ##002# і натисніть кнопку виклику.

Приємних подорожей з lifecell!

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?

Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?

Для перевірки рахунку набирайте код *111# та кнопку виклику. Запит безкоштовний.

Збираючись у подорож, радимо придбати запасну скретч-картку (картку поповнення рахунку) на випадок, якщо Вам потрібно буде поповнити рахунок, перебуваючи за кордоном. Якщо ж скретч-карти з собою немає, Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:

  • На сайті lifecell у розділі «Поповнення рахунку». Комісія за поповнення не стягується.
  • Через мобільний додаток «Мій lifecell», який рекомендуємо встановити перед від’їздом. Доступний для телефонів на базі iOS та Android.
 
Як зв'язатися із представником служби підтримки lifecell?

Як зв'язатися із представником служби підтримки lifecell?

Зателефонуйте за номером +38 063 543 31 11.

Дзвінок коштує, як дзвінок в Україну у відповідності до Ваших діючих тарифів у роумінгу.

 
Як дзвонити з номера lifecell, перебуваючи за кордоном?

Як дзвонити з номера lifecell, перебуваючи за кордоном?

Номер телефону слід набирати в міжнародному форматі, а саме:

+ <код країни>< код міста (код мережі оператора)><номер телефону>.

Наприклад: щоб зателефонувати до центру підтримки абонентів lifecell, слід набирати: +380635433111,

де «+» - міжнародний префікс *,

380 - код України,

63 - код мережі lifecell (63 або 93),

5433111 - номер абонента.

* Правила набору символу «+» Ви знайдете в інструкції до Вашого телефонного апарату.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як зв'язатися з представником служби підтримки lifecell із-за кордону?

Як зв'язатися з представником служби підтримки lifecell із-за кордону?

Зателефонуйте за номером +380635433111. Дзвінок коштує, як дзвінок в Україну у відповідності до Ваших діючих тарифів у роумінгу.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як перевірити, чи підключена послуга «Легкий роумінг»?

Як перевірити, чи підключена послуга «Легкий роумінг»?

Наберіть комбінацію *112# та оберіть розділ «Активні послуги». Якщо послуга підключена за Вашим номером на даний момент, то вона буде відображена в списку.

Для підключення послуги «Легкий роумінг» набирайте *141*3#.

 
Корисні номери у роумінгу

Корисні номери у роумінгу

Перевірка балансу рахунку

*111#

Голосове меню для поповнення рахунку банківською карткою без комісії

4012

Номер вашого телефону і тарифний план

*161#

Перевірка балансу послуг, що надаються за умовами тарифного плана

або додатково замовлених (залишок пакетних хвилин, SMS, МБ Інтернет та ін.), а також терміну дії номера

*121#

Меню управління замовленими послугами, за яким можна дізнатися перелік активних послуг, термін їх дії, а також відключити послуги

*112#

Меню зручного замовлення додаткових послуг

*123#

Меню зміни мови інформаційних SMS від lifecell

*133#

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Що означає вибір мережі?

Що означає вибір мережі?

Після вибору мережі в ручному режимі, телефон буде використовувати тільки обрану мережу. Якщо в якийсь час ця мережа буде недоступна, то на екрані з'явиться надпис «Немає сервісу» («Noservice») і здійснення дзвінків, відправка повідомлень чи доступ до мережі Інтернет в мережі даного оператора будуть недоступними. Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал є слабким. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову ввімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигал відсутій, повторіть вибір мережі перемістившись по місцевості туди, де сигнал даного оператора є стабільним.

Обравши автоматичний режим вибору оператора, телефон буде підключатися до тієї мережі, сигнал якої є найбільш сильним та може автоматично переключатися з однієї мережі в іншу.

ТОВ «лайфселл» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтесь, перебуваючи за кордоном.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як в роумінгу буде відображатися назва оператора на екрані мого телефона?

Як в роумінгу буде відображатися назва оператора на екрані мого телефона?

Можливі разні варіанти відображення назви одного оператора на екрані телефону. Щоб дізнатися, як може відображатися назва оператора на екрані телефона в обраній вамі країні, перегляньте доданий файл.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?

Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?

Для перевірки рахунку набирайте код *111#. Запит безкоштовний.

Збираючись у подорож, радимо придбати запасну скретч-картку (картку поповнення рахунку) на випадок, якщо Вам потрібно буде поповнити рахунок, перебуваючи за кордоном. Якщо ж скретч-карти з собою немає, Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:

- На сайті lifecell у розділі «Поповнення рахунку». Комісія за поповнення не стягується.

- Через мобільний додаток «Мій lifecell», який рекомендуємо встановити перед від’їздом. Доступний для телефонів на базі iOS та Android.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Чи можна використовувати бонуси в роумінгу?

Чи можна використовувати бонуси в роумінгу?

Ні. Тарифікація послуг у роумінгу здійснюється тільки з основного рахунку, бонусні кошти, хвилини, повідомлення та МБ в роумінгу не діють.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Зв'язок з представником служби підтримки lifecell із-за кордону

Зв'язок з представником служби підтримки lifecell із-за кордону

Зателефонуйте за номером +380635433111. Дзвінок коштує, як дзвінок в Україну у відповідності до Ваших діючих тарифів у роумінгу.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як тарифікується переадресація у роумінгу?

Як тарифікується переадресація у роумінгу?

Лише безумовна переадресація, тобто переадресація всіх викликів, не потребує додаткової оплати в роумінгу. У випадку ж, якщо ввімкнена переадресація за умовами «Немає відповіді», «Недоступний» чи «Зайнято», то тарифікація такого переадресованого виклику буде здійснюватися як два дзвінка одночасно - вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.


Зверніть увагу! Переадресація за умови «Зайнято» означає, що якщо Ви розмовляєте з кимось по телефону та послуга утримання виклику у Вас не активована, то замість гудків «зайнято» вхідний виклик автоматично буде переадресовуватися на встановлений Вами номер телефону, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Також, у випадку відхилення вхідного виклику, шляхом натискання кнопки завершення виклику, дзвінок автоматично буде переадресовуватися на Автовідповідач, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Тарифікація такого виклику буде здійснюватися як вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.


Щоб скасувати всі типи переадресації, наберіть ##002#1.png

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як зв’язатись з контакт-центром та які є корисні номери у роумінгу?

Як зв’язатись з контакт-центром та які є корисні номери у роумінгу?

Для зв’язку з контакт-центром із роумінгу використовується номер в міжнародному форматі: +380-63-5433-111 (дзвінок з роумінгу безкоштовний).

У деяких країнах (про це зазначено в примітці до тарифів для відповідної країни) для здійснення вихідних дзвінків необхідно набирати комбінацію *131*{код країни} {код міста або мобільної мережі} {номер телефону}# Виклик. В цьому випадку для зв'язку з контакт-центром необхідно набирати комбінацію *131*380635433111# Виклик (дзвінок з роумінгу платний).

Також використовуються наступні корисні номери:

Номер Послуга
*111#1.png Перевірка балансу рахунку
40121.png Голосове меню для поповнення рахунку банківською карткою без комісії
*161#1.png Номер вашого телефону і тарифний план
*121#1.png Перевірка балансу послуг, що надаються за умовами тарифного плана або додатково замовлених (залишок пакетних хвилин, SMS, МБ Інтернет та ін.), а також терміну дії номера
*112#1.png Меню управління замовленими послугами, за яким можна дізнатися перелік активних послуг, термін їх дії, а також відключити послуги
*123#1.png Меню зручного замовлення додаткових послуг
*133#1.png Меню зміни мови інформаційних SMS від lifecell
Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Що означає вибір мережі у роумінгу?

Що означає вибір мережі у роумінгу?

За замовчуванням в мобільних пристроях використовується автоматичний вибір мережі. У цьому режимі у роумінгу телефон може здійснювати реєстрацію в довільній мобільній мережі, сигнал якої буде найсильнішим в цей момент. Також в цьому режимі телефон може довільно змінювати реєстрацію та переходити з однієї мобільної мережі в іншу без будь-яких дій з боку абонента.


Після вибору мережі в ручному режимі, телефон буде використовувати тільки обрану мережу і якщо в якийсь час обрана мережа буде недоступна, то на екрані з'явиться надпис «Немає сервісу» («No service»), а здійснення дзвінків, відправка повідомлень чи доступ до мережі Інтернет в мережі даного оператора будуть недоступними. Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал є слабким. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову ввімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигнал відсутній, повторіть вибір мережі перемістившись по місцевості туди, де сигнал даного оператора є стабільним.


ТОВ «лайфселл» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтесь, перебуваючи за кордоном.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як перевірити наявність та відключити заборони в телефоні?

Як перевірити наявність та відключити заборони в телефоні?

Перевірити наявність встановлених заборон на здійснення / прийом дзвінків, відправку / прийом SMS або Інтернет Ви можете в меню свого телефону, керуючись інструкцією або скориставшись одним з наступних кодів:

Тип заборони

Управління забороною

Комбінація

Вихідні дзвінки та SMS

Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено)

*#33*#1.png

Відключення увімкненої заборони

#33*<пароль>#1.png

Вхідні дзвінки та SMS

Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено)

*#35*#1.png

Відключення увімкненої заборони

#35*<пароль>#1.png

Вихідні міжнародні дзвінки та SMS

Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено)

*#331*#1.png

Відключення увімкненої заборони

#331*<пароль>#1.png

Вхідні міжнародні дзвінки та SMS

Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено)

*#351*#1.png

Відключення увімкненої заборони

#351*<пароль>#1.png

Відміна всіх видів заборони на дзвінки та SMS

Відключення увімкненої заборони

#330*<пароль>#1.png

Де <пароль> – це чотири цифри, які абонент встановлює в телефоні самостійно.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як замовити додатковий пакет послуг?

Як замовити додатковий пакет послуг?

  • Якщо вам потрібні додаткові: хвилини для дзвінків, інтернет чи SMS, наберіть *108*4#1.png і замовте ще одну послугу.
  • Якщо ви замовили однакові пакети послуг в різні дні, то такі пакети послуг не об'єднуються.
  • Якщо ви в один день замовили кілька однакових пакетів послуг, то обсяги пакетів хвилин, інтернет-трафіка і SMS всіх пакетів сумуються і надаються на термін дії, обраний при замовленні. Наприклад, в один день ви замовили 2 Пакета «Роумінг 3 дні». Тоді у Вас буде 30 хв + 300 МБ + 30 SMS на 3 дні.
Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Чи можу я скористатися послугою «Роумінг 3 дні» та «Роумінг 7 днів» якщо підключена інша роумінг послуга?

Чи можу я скористатися послугою «Роумінг 3 дні» та «Роумінг 7 днів» якщо підключена інша роумінг послуга?

  • Якщо у вас підключена послуга «Роумінг онлайн» (на постійній основі), то щоб підключити «Роумінг 3 дні» або «Роумінг 7 днів» необхідно відключити послугу «Роумінг онлайн»: *108*7#
  • Якщо у вас є підключений пакет хвилин, інтернет-трафіка або SMS за послугою «Роумінг Пазл», то підключити послугу «Роумінг 3 дні» або «Роумінг 7 днів» можливо після використання всього нарахованого пакету хвилин, інтернет-трафіка або SMS або після закінчення його терміну дії. Перевірка залишку: *108*2#
Чи відповіли ми на ваше питання?
 

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту