Питання в категорії
-
-
- Додаткові гроші
- Особливий номер
- Мобільний платіжний сервіс
- Перевірка балансу
- Переказ балансу
- Заплати за мій дзвінок
- СуперПароль
- Деталізований рахунок (для абонентів передплати)
- Деталізований рахунок (для контрактних абонентів)
- Переадресація
- Контроль балансу
- lifecell відео
- Заборона визначення номера
- Визначник прихованого номера
- Резервна SIM-картка
- Голосовий SMS
- Автовідповідач
- Сповістити мене
- Передзвони мені
- Управління дзвінками
- Передача даних та факсів
- Послуга "Мій новий номер"
- Інформаційні повідомлення від lifecell
- Послуга "SMS на домашній"
- Послуга "Зручна зміна"
- Послуга "Мій номер"
- Послуга "lifecell позика"
- Послуга "Мій номер та тарифний план"
- Міський номер
- Послуга "Об’єднаний рахунок"
- Корисні номери
- Міжнародні дзвінки
- Акції
- Питання стосовно SIM-карти
Як набирати номер при дзвінках із роумінгу?
Перебуваючи за кордоном, крім Китаю та деяких інших країн1, для здійснення вихідного дзвінка з роумінгу використовується прямий набір - номер телефону слід набирати в міжнародному форматі:
+ {код країни} {код міста або код мобільної мережі} {номер телефону}
Наприклад, щоб зателефонувати в центр підтримки абонентів lifecell, слід набирати:
+380635433111 (дзвінок з роумінгу безкоштовний), де
«+» - міжнародний префікс (правила набору символу «+» Ви можете дізнатись в інструкції до Вашого телефонного апарату),
380 - код України,
63 - код мережі lifecell (63, 73 або 93),
5433111 - номер телефону.
1У деяких країнах (про це зазначено в примітці до тарифів для відповідної країни) для здійснення вихідних дзвінків необхідно набирати комбінацію *131*НомерАбонента#Виклик.
При цьому «НомерАбонента» слід набирати в міжнародному форматі, але без плюса перед кодом країни:
*131*{код країни} {код міста або код мобільної мережі} {номер телефону}# Виклик
Наприклад, щоб зателефонувати до кол-центру lifecell, слід набирати:
*131*380635433111#Виклик (дзвінок з роумінгу платний).
Чому не виходить підключитися до потрібної мережі роумінг-оператора?
Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал слабкий. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову увімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигнал відсутній, повторіть вибір мережі, перемістившись по місцевості туди, де сигнал цього оператора стабільний.
Компанія «Астеліт» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтеся, перебуваючи за кордоном.
Як запобігти небажаним витратам під час перебування за кордоном?
Для використання послуг роумінгу та запобігання непередбачуваних витрат під час закордонних подорожей перед від'їздом за кордон важливо виконати ряд простих рекомендацій:
- оберіть вигідну пропозицію для роумінгу в тій країні, куди Ви вирушаєте,
- ознайомтесь зі стандартними тарифами на послуги мобільного зв’язку у роумінгу в цій країні,
- переконайтесь, що Ви маєте достатньо коштів на Вашому основному рахунку для використання послуг роумінгу,
- переконайтесь, що на Вашому телефоні не встановлені заборони на дзвінки, SMS чи Інтернет та при необхідності відмініть їх. Для зняття всіх заборон на дзвінки наберіть комбінацію #330*0000# кнопка виклику.
- перевірте налаштування послуги Інтернет та автоматичного оновлення програм через Інтернет у Вашому смартфоні з метою запобігання непередбачуваних витрат, адже смартфон може використовувати Інтернет трафік для оновлення програмного забезпечення без Вашого відому,
- уважно перевірте та, при необхідності, скасуйте всі активні типи переадресації на Вашому номері. Зверніть увагу, якщо ввімкнена переадресація за умовами «Немає відповіді», «Недоступний» чи «Зайнято», то тарифікація такого переадресованого виклику буде здійснюватися як два дзвінка одночасно - вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу. Щоб скасувати всі типи переадресації, наберіть ##002# і натисніть кнопку виклику.
Приємних подорожей з lifecell!
Як дзвонити з номера lifecell, перебуваючи за кордоном?
Номер телефону слід набирати в міжнародному форматі, а саме:
+ <код країни>< код міста (код мережі оператора)><номер телефону>.
Наприклад: щоб зателефонувати до центру підтримки абонентів lifecell, слід набирати: +380635433111,
де «+» - міжнародний префікс *,
380 - код України,
63 - код мережі lifecell (63 або 93),
5433111 - номер абонента.
* Правила набору символу «+» Ви знайдете в інструкції до Вашого телефонного апарату.
Що означає вибір мережі?
Після вибору мережі в ручному режимі, телефон буде використовувати тільки обрану мережу. Якщо в якийсь час ця мережа буде недоступна, то на екрані з'явиться надпис «Немає сервісу» («Noservice») і здійснення дзвінків, відправка повідомлень чи доступ до мережі Інтернет в мережі даного оператора будуть недоступними. Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал є слабким. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову ввімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигал відсутій, повторіть вибір мережі перемістившись по місцевості туди, де сигнал даного оператора є стабільним.
Обравши автоматичний режим вибору оператора, телефон буде підключатися до тієї мережі, сигнал якої є найбільш сильним та може автоматично переключатися з однієї мережі в іншу.
ТОВ «лайфселл» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтесь, перебуваючи за кордоном.
Як в роумінгу буде відображатися назва оператора на екрані мого телефона?
Можливі разні варіанти відображення назви одного оператора на екрані телефону. Щоб дізнатися, як може відображатися назва оператора на екрані телефона в обраній вамі країні, перегляньте доданий файл.
Як тарифікується переадресація у роумінгу?
Лише безумовна переадресація, тобто переадресація всіх викликів, не потребує додаткової оплати в роумінгу. У випадку ж, якщо ввімкнена переадресація за умовами «Немає відповіді», «Недоступний» чи «Зайнято», то тарифікація такого переадресованого виклику буде здійснюватися як два дзвінка одночасно - вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.
Зверніть увагу! Переадресація за умови «Зайнято» означає, що якщо Ви розмовляєте з кимось по телефону та послуга утримання виклику у Вас не активована, то замість гудків «зайнято» вхідний виклик автоматично буде переадресовуватися на встановлений Вами номер телефону, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Також, у випадку відхилення вхідного виклику, шляхом натискання кнопки завершення виклику, дзвінок автоматично буде переадресовуватися на Автовідповідач, тобто буде спрацьовувати умовна переадресація. Тарифікація такого виклику буде здійснюватися як вхідний дзвінок у роумінгу та вихідний дзвінок у роумінгу.
Щоб скасувати всі типи переадресації, наберіть ##002#
Що означає вибір мережі у роумінгу?
За замовчуванням в мобільних пристроях використовується автоматичний вибір мережі. У цьому режимі у роумінгу телефон може здійснювати реєстрацію в довільній мобільній мережі, сигнал якої буде найсильнішим в цей момент. Також в цьому режимі телефон може довільно змінювати реєстрацію та переходити з однієї мобільної мережі в іншу без будь-яких дій з боку абонента.
Після вибору мережі в ручному режимі, телефон буде використовувати тільки обрану мережу і якщо в якийсь час обрана мережа буде недоступна, то на екрані з'явиться надпис «Немає сервісу» («No service»), а здійснення дзвінків, відправка повідомлень чи доступ до мережі Інтернет в мережі даного оператора будуть недоступними. Це може означати, що Ви перебуваєте в місці, де відсутній сигнал даного оператора або сигнал є слабким. У такому випадку рекомендуємо перезавантажити телефон (вимкнути і знову ввімкнути) та повторити пошук оператора вручну. Якщо в даному місці сигнал відсутній, повторіть вибір мережі перемістившись по місцевості туди, де сигнал даного оператора є стабільним.
ТОВ «лайфселл» не несе відповідальність за роботу іноземних операторів, в мережах яких Ви реєструєтесь, перебуваючи за кордоном.
Як перевірити наявність та відключити заборони в телефоні?
Перевірити наявність встановлених заборон на здійснення / прийом дзвінків, відправку / прийом SMS або Інтернет Ви можете в меню свого телефону, керуючись інструкцією або скориставшись одним з наступних кодів:
Тип заборони |
Управління забороною |
Комбінація |
Вихідні дзвінки та SMS |
Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено) |
*#33*# |
Відключення увімкненої заборони |
#33*<пароль># |
|
Вхідні дзвінки та SMS |
Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено) |
*#35*# |
Відключення увімкненої заборони |
#35*<пароль># |
|
Вихідні міжнародні дзвінки та SMS |
Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено) |
*#331*# |
Відключення увімкненої заборони |
#331*<пароль># |
|
Вхідні міжнародні дзвінки та SMS |
Запит стану заборони (увімкнено/вимкнено) |
*#351*# |
Відключення увімкненої заборони |
#351*<пароль># |
|
Відміна всіх видів заборони на дзвінки та SMS |
Відключення увімкненої заборони |
#330*<пароль># |
Де <пароль> – це чотири цифри, які абонент встановлює в телефоні самостійно.
Як замовити додатковий пакет послуг?
- Якщо вам потрібні додаткові: хвилини для дзвінків, інтернет чи SMS, наберіть *108*4#
і замовте ще одну послугу.
- Якщо ви замовили однакові пакети послуг в різні дні, то такі пакети послуг не об'єднуються.
- Якщо ви в один день замовили кілька однакових пакетів послуг, то обсяги пакетів хвилин, інтернет-трафіка і SMS всіх пакетів сумуються і надаються на термін дії, обраний при замовленні. Наприклад, в один день ви замовили 2 Пакета «Роумінг 3 дні». Тоді у Вас буде 30 хв + 300 МБ + 30 SMS на 3 дні.
Корисні номери у роумінгу
Перевірка залишку (хвилин, мегабайт) та замовлення додаткових послуг у роумінгу |
*108# |
Перевірка балансу рахунку |
*111# |
Голосове меню для поповнення рахунку банківською карткою без комісії |
4012 |
Номер вашого телефону і тарифний план |
*161# |
Перевірка балансу послуг, що надаються за умовами тарифного плана або додатково замовлених (залишок пакетних хвилин, SMS, МБ Інтернет та ін.), а також терміну дії номера |
*121# |
Меню управління замовленими послугами, за яким можна дізнатися перелік активних послуг, термін їх дії, а також відключити послуги |
*112# |
Меню зручного замовлення додаткових послуг |
*123# |
Меню зміни мови інформаційних SMS від lifecell |
*133# |
Чи можна використовувати бонуси в роумінгу?
Ні. Тарифікація послуг у роумінгу здійснюється тільки з основного рахунку, бонусні кошти, хвилини, повідомлення та МБ в роумінгу не діють.
Як перевірити та поповнити рахунок у роумінгу?
Для перевірки залишку мегабайт, хвилин та замовлення додаткових послуг у роумінгу наберіть *108# (безкоштовно).
Для перевірки рахунку набирайте код *111# та кнопку виклику. Запит безкоштовний.
Ви завжди можете поповнити рахунок за допомогою платіжної карти Visa, Visa Electron і Master Card через Інтернет одним із таких способів:
- На сайті lifecell у розділі «Поповнення рахунку». Комісія за поповнення не стягується.
- Через мобільний додаток «Мій lifecell», який рекомендуємо встановити перед від’їздом. Доступний для телефонів на базі iOS та Android.
Як зв'язатися з представником служби підтримки lifecell із-за кордону?
Зателефонуйте за номером +380635433111. Дзвінок коштує, як дзвінок в Україну у відповідності до Ваших діючих тарифів у роумінгу.