Питання в категорії

 
Який період дії акції?

Який період дії акції?

Період дії акції: 03.03.2015-30.04.2015 

 
Яка вартість відправки SMS на номер 502 або запиту *502#?

Яка вартість відправки SMS на номер 502 або запиту *502#?

SMS на номер 502 та запит *502# безкоштовні для абонентів lifecell

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Які умови нарахування знижки?

Які умови нарахування знижки?

Нові знижки будуть активовані послідовно, одна за одною (тобто якщо Ви взяли участь в акції з двома друзями, то Ви отримаєте знижку 50% на 180 днів). 
Знижки за акцією не діють одночасно з іншими знижками.
 
Хто може взяти участь в акції?

Хто може взяти участь в акції?

Запросити друга можуть існуючі абоненти тарифних планів «Шалений день», «Шалений день Безліміт» та «Шалений день класичний» 
Ваш друг може підключитись на тарифні плани «Шалений день» та «Шалений день Безліміт».
 
Що робити, якщо мені не вдається надіслати запит через SMS/USSD?

Що робити, якщо мені не вдається надіслати запит через SMS/USSD?

Якщо вам не вдається надіслати запит через SMS/USSD, ви можете подзвонити за номером 5433 в інформаційно-консультаційний центр lifecell.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Скільки разів я можу взяти участь в акції?

Скільки разів я можу взяти участь в акції?

Максимально можна взяти участь в акції з чотирма друзями.

 
Що таке бонусний рахунок?

Що таке бонусний рахунок?

Кожен індивідуальний абонент має два рахунки: основний рахунок, на якому обліковуються грошові кошти, внесені абонентом в рахунок оплати вартості послуг, та бонусний рахунок, на який автоматично нараховуються всі бонуси відповідно до умов акцій, тарифних планів, рекламних пропозицій тощо, що проводяться ТОВ «лайфселл».

1 бонус надає право отримати послуги загальною вартістю 1 гривня за рахунок сплачених абонентом коштів. Бонуси можна використовувати згідно умов використання бонусного рахунку.

Для індивідуальних абонентів бонуси можна використати для:

  • отримання пакету послуг за своїм тарифним планом;
  • здійснення дзвінків всередині мережі lifecell, дзвінків на номери інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку по Україні;
  • відправки SMS, MMS;
  • використання мобільного Інтернету;
  • здійснення переходу (міграції) на інший тарифний план та отримання деяких інших телекомунікаційних послуг.

Для отримання вищевказаних телекомунікаційних послуг в першу чергу використовуються бонуси з бонусного рахунку (у випадку їх наявності), при цьому спочатку використовуються бонуси з меншим строком дії. Після використання всіх бонусів, для оплати послуг починає використовуватись основний рахунок.

Бонуси не можна використати для:

  • отримання послуг в роумінгу;
  • здійснення міжнародних дзвінків;
  • здійснення мобільних платежів;
  • здійснення послуги «Переказ балансу»;
  • отримання контент послуг;
  • послуги «SMS на домашній».

Строк, протягом якого можна використати бонуси (строк дії бонусів) може бути різним та залежить від умов нарахування таких бонусів (згідно правил акцій, умов тарифних планів тощо). Кількість бонусів абонент може перевірити за допомогою комбінації *111#. Також кількість бонусів і строк їх дії абонент може перевірити в додатку Мій lifecell.

Строк дії бонусів починається з моменту їх нарахування. Бонуси, що не були використані протягом строку їх дії - анулюються, та жодним чином не відшкодовуються ТОВ «лайфселл».

Нарахування та наявність на бонусному рахунку абонента 1 бонусу означає виникнення та наявність у цього абонента права на отримання телекомунікаційних послуг згідно з тарифами, за якими обслуговується абонент, на суму 1 грн. При цьому послуги, що надаються абоненту із застосуванням бонусів, надаються в рахунок грошових коштів, сплачених (внесених) на основний рахунок абонента, згідно умов відповідної акції, тарифного плану, рекламної пропозиції тощо.

Бонуси, які нараховуються на бонусний рахунок абонента, в жодному випадку не є грошовими коштами у прямому розумінні відповідно до чинного законодавства України. У випадку розірвання (відмови від зобов'язань) договору про надання телекомунікаційних послуг, укладеного як у письмовій, так і усній формі (придбання абонентом стартового пакету та карток поповнення рахунку), бонуси анулюються і за будь-яких умов не повертаються абоненту у вигляді грошових коштів.

Отримання ТОВ «лайфселл» від споживачів сум збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з вартості послуг стільникового рухомого зв'язку фактично є сплатою цього збору зазначеними платниками і не може розглядатися як отримання ТОВ «лайфселл» компенсації вартості наданих ТОВ «лайфселл» послуг.

Оператор залишає за собою право змінювати умови використання бонусного рахунку. Оператор залишає за собою право призупиняти нарахування бонусів/списувати бонуси/анулювати бонусний рахунок в односторонньому порядку без узгодження з абонентом у разі порушення таким абонентом чинного законодавства України.

 

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту