Питання в категорії

 
Чому не виходить під’єднатися до мережі Інтернет?

Чому не виходить під’єднатися до мережі Інтернет?

Якщо Ви не можете вийти в Інтернет з Вашого телефону, будь ласка виконайте наступні рекомендації:

  • Переконайтеся, що функція «Передача даних» ввімкнена. В телефонах на базі Android вона знаходиться в «Налаштуваннях» («Settings»), в телефонах на базі iOS - в «Стільниковий зв'язок» («Cellular Data»)
  • Перевірте налаштування. Повинен бути активований відповідний профіль, наприклад, lifecell Internet.

Якщо все налаштовано правильно вимкніть і знову увімкніть мобільний телефон і ще раз спробуйте встановити з'єднання.


 
Чому в мене знизилася швидкість Інтрнет?

Чому в мене знизилася швидкість Інтрнет?

За умовами деяких тарифних планів з метою виключення комерційного використання Інтернету окремими абонентами, а також для забезпечення надійного і комфортного користування Інтернетом іншими абонентами застосовується «Політика чесного використання». «Політика чесного використання» означає, що абонентам, які використовують більше зазначеного обсягу МБ/день (згідно умов тарифного плану), можливе обмеження швидкості на встановлений термін.

Як зняти обмеження швидкості дивіться в описі тарифного плану. Щоб дізнатись назву свого тарифного плану наберіть *161#.

Важливо знати: дія «Політики чесного використання» поширюється на менше 0,5% від загальної кількості користувачів.
 
Чому виникають складнощі з доступом до одного сайту в той час, як решта сайтів завантажуються успішно?

Чому виникають складнощі з доступом до одного сайту в той час, як решта сайтів завантажуються успішно?

У випадку, якщо адреса сайту введена безпомилково та раніше завантаження цього сайту відбувалося успішно, рекомендуємо звернутися в службу підтримки сайту.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Чому може виникати помилка (відбуватися збій) при завантаженні файлу?

Чому може виникати помилка (відбуватися збій) при завантаженні файлу?

У випадку, якщо підключення до мережі Інтернет та сигнал мережі на телефоні стабільні, найбільш імовірною причиною збою при завантаженні файлу, є порушення цілісності самого файлу. В таких ситуаціях рекомендуємо звернутися в службу підтримки сайту, з якого відбувалося завантаження файлу.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Чому при використанні деяких видів браузерів я не можу вийти в Інтернет?

Чому при використанні деяких видів браузерів я не можу вийти в Інтернет?

Однією з причин можуть бути:

  • Тимчасові складнощі в роботі того чи іншого браузера;
  • Застаріла версія браузера;
  • Завантажено нефункціонуючий браузер.
Рекомендуємо оновити версію браузеру або користуватися браузер, встановлений виробником телефону у базовій комплектації програмного забезпечення.
Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як скористатися послугою за допомогою смартфону?

Як скористатися послугою за допомогою смартфону?

Для того, щоб скористатися послугою «Доступ до Інтернету» за допомогою твого смартфону, його необхідно правильно налаштувати. Ти можеш налаштувати свій телефон вручну або замовити доставку автоматичних налаштувань Інтернету на твій телефон.

Замовити доставку автоматичних настройок на твій телефон ти можеш одним з таких способів:

  • зателефонуй *123#, вибери категорію Internet Poslugy, потім Nastroiky
  • надішли SMS з текстом INTERNET на номер 123
  • подзвони за номером 5433 (безкоштовно у мережі lifecell) та повідом представнику інформаційно-сервісного центру твій номер телефону та послугу, яку ти хочеш налаштувати.

Після того, як налаштування будуть доставлені на твій телефон, збережи їх.

Для того щоб настроїти послугу вручну, створи, скориставшись інструкцією до твого мобільного телефону, нову точку доступу з такими параметрами:


Ім’я з’єднання (Connection name):

lifecell Internet

Канал передачі даних (Data bearer):

GPRS

Ім’я точки доступу (Access point name):

internet

Ім’я користувача (User name):

Запит пароля (Prompt password):

No

Пароль (Password):

Аутентифікація (Authentication):

Normal

Домашня сторінка (Homepage):

IP-адреса шлюзу (Gateway IP adress):

0.0.0.0

Безпечне з’єднання (Connection security):

Off

Тип з’єднання (Session mode):

Permanent

IP-адреса телефону (Phone IP address):

Automatic (0.0.0.0)

Первинний сервер (Primary name server):

0.0.0.0

Вторинний сервер (Secondary name server):

0.0.0.0

Використати проксі-сервер (Use proxy server):

No

Проксі-сервер (Proxy server):

Номер порту проксі (Port number):


Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як налаштувати телефон або планшет для доступу в Інтернет?

Як налаштувати телефон або планшет для доступу в Інтернет?

Для всіх абонентів lifecell за замовчуванням на території України діє послуга «Інтернет без налаштувань», завдяки якій для доступу в Інтернет не потрібно робити в телефоні жодних налаштувань - доступ можливий навіть без них. Для управління послугою наберіть *123*30# та кнопку виклику.

Зверніть увагу! У разі від'їзду за кордон для доступу в Інтернет обов'язково необхідно налаштувати телефон.

Якщо Вам все ж необхідно отримати автоматичні налаштування, наберіть комбінацію *123*6# або відправте SMS на номер 123 з текстом:

INTERNET — щоб отримати налаштування для доступу в Інтернет з телефону або планшета

ALL — щоб отримати всі налаштування, які підтримуються Вашим телефоном.

Збережіть налаштування в телефоні і активуйте профіль з даними налаштування. Пароль для збереження налаштувань — 1234. Потім вимкніть та знову увімкніть телефон, щоб зміни вступили в силу.

 

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту