Питання в категорії
-
-
- Додаткові гроші
- Особливий номер
- Мобільний платіжний сервіс
- Перевірка балансу
- Переказ балансу
- Заплати за мій дзвінок
- СуперПароль
- Деталізований рахунок (для абонентів передплати)
- Деталізований рахунок (для контрактних абонентів)
- Переадресація
- Контроль балансу
- lifecell відео
- Заборона визначення номера
- Визначник прихованого номера
- Резервна SIM-картка
- Голосовий SMS
- Автовідповідач
- Сповістити мене
- Передзвони мені
- Управління дзвінками
- Передача даних та факсів
- Послуга "Мій новий номер"
- Інформаційні повідомлення від lifecell
- Послуга "SMS на домашній"
- Послуга "Зручна зміна"
- Послуга "Мій номер"
- Послуга "lifecell позика"
- Послуга "Мій номер та тарифний план"
- Міський номер
- Послуга "Об’єднаний рахунок"
- Корисні номери
- Міжнародні дзвінки
- Акції
- Питання стосовно SIM-карти
Чому не виходить під’єднатися до мережі Інтернет?
Якщо Ви не можете вийти в Інтернет з Вашого телефону, будь ласка виконайте наступні рекомендації:
- Переконайтеся, що функція «Передача даних» ввімкнена. В телефонах на базі Android вона знаходиться в «Налаштуваннях» («Settings»), в телефонах на базі iOS - в «Стільниковий зв'язок» («Cellular Data»)
- Перевірте налаштування. Повинен бути активований відповідний профіль, наприклад, lifecell Internet.
Якщо все налаштовано правильно вимкніть і знову увімкніть мобільний телефон і ще раз спробуйте встановити з'єднання.
Чому в мене знизилася швидкість Інтрнет?
За умовами деяких тарифних планів з метою виключення комерційного використання Інтернету окремими абонентами, а також для забезпечення надійного і комфортного користування Інтернетом іншими абонентами застосовується «Політика чесного використання». «Політика чесного використання» означає, що абонентам, які використовують більше зазначеного обсягу МБ/день (згідно умов тарифного плану), можливе обмеження швидкості на встановлений термін.
Як зняти обмеження швидкості дивіться в описі тарифного плану. Щоб дізнатись назву свого тарифного плану наберіть *161#.
Важливо знати: дія «Політики чесного використання» поширюється на менше 0,5% від загальної кількості користувачів.Чому виникають складнощі з доступом до одного сайту в той час, як решта сайтів завантажуються успішно?
У випадку, якщо адреса сайту введена безпомилково та раніше завантаження цього сайту відбувалося успішно, рекомендуємо звернутися в службу підтримки сайту.
Чому може виникати помилка (відбуватися збій) при завантаженні файлу?
У випадку, якщо підключення до мережі Інтернет та сигнал мережі на телефоні стабільні, найбільш імовірною причиною збою при завантаженні файлу, є порушення цілісності самого файлу. В таких ситуаціях рекомендуємо звернутися в службу підтримки сайту, з якого відбувалося завантаження файлу.
Чому при використанні деяких видів браузерів я не можу вийти в Інтернет?
Однією з причин можуть бути:
- Тимчасові складнощі в роботі того чи іншого браузера;
- Застаріла версія браузера;
- Завантажено нефункціонуючий браузер.
Як скористатися послугою за допомогою смартфону?
Для того, щоб скористатися послугою «Доступ до Інтернету» за допомогою твого смартфону, його необхідно правильно налаштувати. Ти можеш налаштувати свій телефон вручну або замовити доставку автоматичних налаштувань Інтернету на твій телефон.
Замовити доставку автоматичних настройок на твій телефон ти можеш одним з таких способів:
- зателефонуй *123#, вибери категорію Internet Poslugy, потім Nastroiky
- надішли SMS з текстом INTERNET на номер 123
- подзвони за номером 5433 (безкоштовно у мережі lifecell) та повідом представнику інформаційно-сервісного центру твій номер телефону та послугу, яку ти хочеш налаштувати.
Після того, як налаштування будуть доставлені на твій телефон, збережи їх.
Для того щоб настроїти послугу вручну, створи, скориставшись інструкцією до твого мобільного телефону, нову точку доступу з такими параметрами:
Ім’я з’єднання (Connection name): | lifecell Internet |
Канал передачі даних (Data bearer): | GPRS |
Ім’я точки доступу (Access point name): | internet |
Ім’я користувача (User name): | |
Запит пароля (Prompt password): | No |
Пароль (Password): | |
Аутентифікація (Authentication): | Normal |
Домашня сторінка (Homepage): | |
IP-адреса шлюзу (Gateway IP adress): | 0.0.0.0 |
Безпечне з’єднання (Connection security): | Off |
Тип з’єднання (Session mode): | Permanent |
IP-адреса телефону (Phone IP address): | Automatic (0.0.0.0) |
Первинний сервер (Primary name server): | 0.0.0.0 |
Вторинний сервер (Secondary name server): | 0.0.0.0 |
Використати проксі-сервер (Use proxy server): | No |
Проксі-сервер (Proxy server): | |
Номер порту проксі (Port number): |
Як налаштувати телефон або планшет для доступу в Інтернет?
Для всіх абонентів lifecell за замовчуванням на території України діє послуга «Інтернет без налаштувань», завдяки якій для доступу в Інтернет не потрібно робити в телефоні жодних налаштувань - доступ можливий навіть без них. Для управління послугою наберіть *123*30# та кнопку виклику.
Зверніть увагу! У разі від'їзду за кордон для доступу в Інтернет обов'язково необхідно налаштувати телефон.
Якщо Вам все ж необхідно отримати автоматичні налаштування, наберіть комбінацію *123*6# або відправте SMS на номер 123 з текстом:
INTERNET — щоб отримати налаштування для доступу в Інтернет з телефону або планшета
ALL — щоб отримати всі налаштування, які підтримуються Вашим телефоном.
Збережіть налаштування в телефоні і активуйте профіль з даними налаштування. Пароль для збереження налаштувань — 1234. Потім вимкніть та знову увімкніть телефон, щоб зміни вступили в силу.