Питання в категорії

 
Чи можна використовувати декілька Інтернет-пропозицій одночасно?

Чи можна використовувати декілька Інтернет-пропозицій одночасно?

Декілька інтернет пропозицій не можуть використовуватись одночасно. Однак, ти можеш підключити додатково до Інтернет-пропозицій Інтернет-пакети «Нічний інтернет» та «Інтернет у роумінгу».

 
Інструкція щодо зміни облікових даних

Інструкція щодо зміни облікових даних

Шановні клієнти, задля вашої безпеки нагадуємо про необхідність зміни облікових даних, встановлених за замовчуванням для пристроїв, які підключаються до мережі Інтернет.


Для зміни облікових даних необхідно зробити декілька простих кроків:

  1. Відкрити сторінку конфігурації пристрою для доступу до налаштувань. Для цього потрібно запустити веб-браузер і в рядку введення адреси вказати дані для входу. Зазвичай це IP-адреса пристрою, який вказаний в інструкції до нього, на коробці або безпосередньо на корпусі пристрою. В якості стандартних IP-адрес зазвичай використовуються 192.168.0.1, 192.168.1.1 або 192.168.2.1.
  2. Ввести ім'я користувача – адміністратора за замовчуванням і пароль адміністратора за замовчуванням
    Ви можете знайти ім'я адміністратора та пароль за замовчуванням безпосередньо для вашого пристрою на веб-сайті виробника або на наліпці на бічній або нижній частині пристрою. У більшості випадків ім'я користувача - admin, а пароль – порожнє місце, тому зміна пароля є вкрай важливою вимогою безпеки.
  3. Змінити пароль адміністрування пристрою.
    Інструкції можуть відрізнятися в залежності від виробника пристрою, але загалом вам потрібно знайти сторінку налаштувань безпеки (Security) і змінити облікові дані адміністратора. По можливості радимо змінити також ім'я користувача.
  4. Якщо для підключення до мережі Інтернет Ви використовуєте WI-FI роутер, то вам додатково необхідно змінити пароль за замовчуванням WI-FI мережі роутера. Для цього на сторінці конфігурації роутера знайдіть розділ, що відноситься до безпеки мережі (Wireless Security), і в полі для введення паролю вкажіть новий пароль. У деяких моделях його потрібно ввести повторно для підтвердження.
    Замініть пароль на оновлений на всіх ваших пристроях, які підключаються до даного роутера через WI-FI.
Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як підключити послугу «ОНЛАЙН 100 ГБ»?

Як підключити послугу «ОНЛАЙН 100 ГБ»?

Щоб підключити послугу «ОНЛАЙН 100 ГБ»:

  • наберіть *318#, натисніть кнопку виклику та підтвердіть свій запит.
  • наберіть *123#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
  • наберіть *301#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
  • через додаток "My lifecell" у розділі "Послуги"
Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як відключити послугу «ОНЛАЙН 100 ГБ»?

Як відключити послугу «ОНЛАЙН 100 ГБ»?

Щоб відключити послугу:

  • наберіть *112#, натисніть кнопку виклику та підтвердіть вимкнення послуги.
  • наберіть *123#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
  • наберіть *301#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
  • через додаток "My lifecell"у розділі "Послуги"
Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як підключити послугу «ОНЛАЙН 2 ГБ»?

Як підключити послугу «ОНЛАЙН 2 ГБ»?

Щоб підключити послугу «ОНЛАЙН 2 ГБ»:

  • наберіть *311#, натисніть кнопку виклику та підтвердіть свій запит.
  • наберіть *123#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
  • наберіть *301#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
  • через застосунок "My lifecell" у розділі "Послуги"
Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як відключити послугу «ОНЛАЙН 2 ГБ»?

Як відключити послугу «ОНЛАЙН 2 ГБ»?

Щоб відключити послугу:

  • наберіть *112#, натисніть кнопку виклику та підтвердіть вимкнення послуги.
  • наберіть *123#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
  • наберіть *301#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
  • через застосунок "My lifecell" у розділі "Послуги"
Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як підключити послугу «ОНЛАЙН 4 ГБ»?

Як підключити послугу «ОНЛАЙН 4 ГБ»?

Щоб підключити послугу «ОНЛАЙН 4 ГБ»:

  • наберіть *312#, натисніть кнопку виклику та підтвердіть свій запит.
  • наберіть *123#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
  • наберіть *301#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
  • через застосунок "My lifecell" у розділі "Послуги"
Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як відключити послугу «ОНЛАЙН 4 ГБ»?

Як відключити послугу «ОНЛАЙН 4 ГБ»?

Щоб відключити послугу:

  • наберіть *112#, натисніть кнопку виклику та підтвердіть вимкнення послуги.
  • наберіть *123#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
  • наберіть *301#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
  • через застосунок "My lifecell" у розділі "Послуги"
Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як підключити послугу «ОНЛАЙН 10 ГБ»?

Як підключити послугу «ОНЛАЙН 10 ГБ»?

Щоб підключити послугу «ОНЛАЙН 10 ГБ»:

  • наберіть *314#, натисніть кнопку виклику та підтвердіть свій запит.
  • наберіть *123#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
  • наберіть *301#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
  • через застосунок "My lifecell" у розділі "Послуги"
Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Як відключити послугу «ОНЛАЙН 10 ГБ»?

Як відключити послугу «ОНЛАЙН 10 ГБ»?

Щоб відключити послугу:

  • наберіть *112#, натисніть кнопку виклику та підтвердіть вимкнення послуги.
  • наберіть *123#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
  • наберіть *301#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
  • через застосунок "My lifecell"у розділі "Послуги"
Чи відповіли ми на ваше питання?
 

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту