Питання в категорії
-
-
- Додаткові гроші
- Особливий номер
- Мобільний платіжний сервіс
- Перевірка балансу
- Переказ балансу
- Заплати за мій дзвінок
- СуперПароль
- Деталізований рахунок (для абонентів передплати)
- Деталізований рахунок (для контрактних абонентів)
- Переадресація
- Контроль балансу
- lifecell відео
- Заборона визначення номера
- Визначник прихованого номера
- Резервна SIM-картка
- Голосовий SMS
- Автовідповідач
- Сповістити мене
- Передзвони мені
- Управління дзвінками
- Передача даних та факсів
- Послуга "Мій новий номер"
- Інформаційні повідомлення від lifecell
- Послуга "SMS на домашній"
- Послуга "Зручна зміна"
- Послуга "Мій номер"
- Послуга "lifecell позика"
- Послуга "Мій номер та тарифний план"
- Міський номер
- Послуга "Об’єднаний рахунок"
- Корисні номери
- Міжнародні дзвінки
- Акції
- Питання стосовно SIM-карти
Повернутися до списку
Чи можна використовувати декілька Інтернет-пропозицій одночасно?
Чи можна використовувати декілька Інтернет-пропозицій одночасно?
Декілька інтернет пропозицій не можуть використовуватись одночасно. Однак, ти можеш підключити додатково до Інтернет-пропозицій Інтернет-пакети «Нічний інтернет» та «Інтернет у роумінгу».
Інструкція щодо зміни облікових даних
Інструкція щодо зміни облікових даних
Шановні клієнти, задля вашої безпеки нагадуємо про необхідність зміни облікових даних, встановлених за замовчуванням для пристроїв, які підключаються до мережі Інтернет.
Для зміни облікових даних необхідно зробити декілька простих кроків:
- Відкрити сторінку конфігурації пристрою для доступу до налаштувань. Для цього потрібно запустити веб-браузер і в рядку введення адреси вказати дані для входу. Зазвичай це IP-адреса пристрою, який вказаний в інструкції до нього, на коробці або безпосередньо на корпусі пристрою. В якості стандартних IP-адрес зазвичай використовуються 192.168.0.1, 192.168.1.1 або 192.168.2.1.
- Ввести ім'я користувача – адміністратора за замовчуванням і пароль адміністратора за замовчуванням
Ви можете знайти ім'я адміністратора та пароль за замовчуванням безпосередньо для вашого пристрою на веб-сайті виробника або на наліпці на бічній або нижній частині пристрою. У більшості випадків ім'я користувача - admin, а пароль – порожнє місце, тому зміна пароля є вкрай важливою вимогою безпеки. - Змінити пароль адміністрування пристрою.
Інструкції можуть відрізнятися в залежності від виробника пристрою, але загалом вам потрібно знайти сторінку налаштувань безпеки (Security) і змінити облікові дані адміністратора. По можливості радимо змінити також ім'я користувача. - Якщо для підключення до мережі Інтернет Ви використовуєте WI-FI роутер, то вам додатково необхідно змінити пароль за замовчуванням WI-FI мережі роутера. Для цього на сторінці конфігурації роутера знайдіть розділ, що відноситься до безпеки мережі (Wireless Security), і в полі для введення паролю вкажіть новий пароль. У деяких моделях його потрібно ввести повторно для підтвердження.
Замініть пароль на оновлений на всіх ваших пристроях, які підключаються до даного роутера через WI-FI.
Ви відповіли .
Дякуємо за Ваш відгук.
Задати питання оператору 0 800 20 5433 безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
Як підключити послугу «ОНЛАЙН 100 ГБ»?
Як підключити послугу «ОНЛАЙН 100 ГБ»?
Щоб підключити послугу «ОНЛАЙН 100 ГБ»:
- наберіть *318#, натисніть кнопку виклику та підтвердіть свій запит.
- наберіть *123#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
- наберіть *301#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
- через додаток "My lifecell" у розділі "Послуги"
Ви відповіли .
Дякуємо за Ваш відгук.
Задати питання оператору 0 800 20 5433 безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
Як відключити послугу «ОНЛАЙН 100 ГБ»?
Як відключити послугу «ОНЛАЙН 100 ГБ»?
Щоб відключити послугу:
- наберіть *112#, натисніть кнопку виклику та підтвердіть вимкнення послуги.
- наберіть *123#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
- наберіть *301#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
- через додаток "My lifecell"у розділі "Послуги"
Ви відповіли .
Дякуємо за Ваш відгук.
Задати питання оператору 0 800 20 5433 безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
Як підключити послугу «ОНЛАЙН 2 ГБ»?
Як підключити послугу «ОНЛАЙН 2 ГБ»?
Щоб підключити послугу «ОНЛАЙН 2 ГБ»:
- наберіть *311#, натисніть кнопку виклику та підтвердіть свій запит.
- наберіть *123#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
- наберіть *301#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
- через застосунок "My lifecell" у розділі "Послуги"
Ви відповіли .
Дякуємо за Ваш відгук.
Задати питання оператору 0 800 20 5433 безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
Як відключити послугу «ОНЛАЙН 2 ГБ»?
Як відключити послугу «ОНЛАЙН 2 ГБ»?
Щоб відключити послугу:
- наберіть *112#, натисніть кнопку виклику та підтвердіть вимкнення послуги.
- наберіть *123#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
- наберіть *301#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
- через застосунок "My lifecell" у розділі "Послуги"
Ви відповіли .
Дякуємо за Ваш відгук.
Задати питання оператору 0 800 20 5433 безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
Як підключити послугу «ОНЛАЙН 4 ГБ»?
Як підключити послугу «ОНЛАЙН 4 ГБ»?
Щоб підключити послугу «ОНЛАЙН 4 ГБ»:
- наберіть *312#, натисніть кнопку виклику та підтвердіть свій запит.
- наберіть *123#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
- наберіть *301#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
- через застосунок "My lifecell" у розділі "Послуги"
Ви відповіли .
Дякуємо за Ваш відгук.
Задати питання оператору 0 800 20 5433 безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
Як відключити послугу «ОНЛАЙН 4 ГБ»?
Як відключити послугу «ОНЛАЙН 4 ГБ»?
Щоб відключити послугу:
- наберіть *112#, натисніть кнопку виклику та підтвердіть вимкнення послуги.
- наберіть *123#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
- наберіть *301#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
- через застосунок "My lifecell" у розділі "Послуги"
Ви відповіли .
Дякуємо за Ваш відгук.
Задати питання оператору 0 800 20 5433 безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
Як підключити послугу «ОНЛАЙН 10 ГБ»?
Як підключити послугу «ОНЛАЙН 10 ГБ»?
Щоб підключити послугу «ОНЛАЙН 10 ГБ»:
- наберіть *314#, натисніть кнопку виклику та підтвердіть свій запит.
- наберіть *123#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
- наберіть *301#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
- через застосунок "My lifecell" у розділі "Послуги"
Ви відповіли .
Дякуємо за Ваш відгук.
Задати питання оператору 0 800 20 5433 безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні
Як відключити послугу «ОНЛАЙН 10 ГБ»?
Як відключити послугу «ОНЛАЙН 10 ГБ»?
Щоб відключити послугу:
- наберіть *112#, натисніть кнопку виклику та підтвердіть вимкнення послуги.
- наберіть *123#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
- наберіть *301#, натисніть кнопку виклику, далі діяти за підказками;
- через застосунок "My lifecell"у розділі "Послуги"
Ви відповіли .
Дякуємо за Ваш відгук.
Задати питання оператору 0 800 20 5433 безкоштовно зі стаціонарних та мобільних номерів по Україні