Питання в категорії
-
-
- Додаткові гроші
- Особливий номер
- Мобільний платіжний сервіс
- Перевірка балансу
- Переказ балансу
- Заплати за мій дзвінок
- СуперПароль
- Деталізований рахунок (для абонентів передплати)
- Деталізований рахунок (для контрактних абонентів)
- Переадресація
- Контроль балансу
- lifecell відео
- Заборона визначення номера
- Визначник прихованого номера
- Резервна SIM-картка
- Голосовий SMS
- Автовідповідач
- Сповістити мене
- Передзвони мені
- Управління дзвінками
- Передача даних та факсів
- Послуга "Мій новий номер"
- Інформаційні повідомлення від lifecell
- Послуга "SMS на домашній"
- Послуга "Зручна зміна"
- Послуга "Мій номер"
- Послуга "lifecell позика"
- Послуга "Мій номер та тарифний план"
- Міський номер
- Послуга "Об’єднаний рахунок"
- Корисні номери
- Міжнародні дзвінки
- Акції
- Питання стосовно SIM-карти
Додаткові умови надання послуг
При обслуговуванні за даним тарифним планом абонент зобов’язується не здійснювати без дозволу Оператора:
(а) модернізацію, модифікацію та/або перепрограмування SIM-картки;
(б) підключення до мережі Оператора (в т.ч. за допомогою його SIM-карток) будь-якого іншого обладнання/застосування технології (GSM-шлюз/-мост/-маршрутизатор; Sim-Box, Call-Back, IP-телефонія, Refile, модернізований та/або перепрограмований телефон тощо).
Як часто можна замінювати тарифний план?
Тарифний план можна замінювати один раз протягом доби.
Що означає надання послуг безкоштовно, якщо є абонплата?
Під словом "безкоштовно" мається на увазі, що Ви щодня протягом 30 днів автоматично отримуєте без додаткової оплати наступний Пакет послуг: 400 хвилин на номери lifecell, 40 МБ Інтернету, 40 SMS по Україні. Вартість Пакета включено у щоденну плату 1,41 грн/день з основного рахунку (або у вартість послуг "Шалений місяць" та "Безлімітний місяць".