Питання в категорії
-
-
- Додаткові гроші
- Особливий номер
- Мобільний платіжний сервіс
- Перевірка балансу
- Переказ балансу
- Заплати за мій дзвінок
- СуперПароль
- Деталізований рахунок (для абонентів передплати)
- Деталізований рахунок (для контрактних абонентів)
- Переадресація
- Контроль балансу
- lifecell відео
- Заборона визначення номера
- Визначник прихованого номера
- Резервна SIM-картка
- Голосовий SMS
- Автовідповідач
- Сповістити мене
- Передзвони мені
- Управління дзвінками
- Передача даних та факсів
- Послуга "Мій новий номер"
- Інформаційні повідомлення від lifecell
- Послуга "SMS на домашній"
- Послуга "Зручна зміна"
- Послуга "Мій номер"
- Послуга "lifecell позика"
- Послуга "Мій номер та тарифний план"
- Міський номер
- Послуга "Об’єднаний рахунок"
- Корисні номери
- Міжнародні дзвінки
- Акції
- Питання стосовно SIM-карти
Які спільноти lifecell у соціальних мережах є офіційними?
Офіційні спільноти lifecell є у найпопулярніших соціальних мережах:
Facebook – facebook.com/lifecellua
Twitter – twitter.com/lifecellua
YouTube – youtube.com/lifeboyua
Instagram – instagram.com/lifecellua
Приєднуйтесь до них і дізнавайтесь найсвіжіші новини та цікаву інформацію, беріть участь у розіграшах призів та багато іншого.
Поповнення готівкою або безготівковим розрахунком
Готівкою
Ви маєте можливість поповнити свій або
будь-чий абонентський рахунок lifecell готівкою в таких місцях:
- У відділеннях та філіях банків
- У банкоматах
- У партнерських мережах терміналів
- У ексклюзивних магазинах lifecell.
Щоб поповнити рахунок за допомогою картки поповнення або електронного ваучера:
- наберіть з вашого телефону *111*, введіть код поповнення рахунку та знак # і натисніть кнопку виклику
- або зателефонуйте з вашого телефону на номер 111 (безкоштовно) і дотримуйтесь вказівок автовідповідача,
- або зайдіть у lifecell меню вашого телефону, виберіть пункт Поповнення (Popovnennya) та введіть код поповнення рахунку.
Для поповнення номера іншого абонента lifecell оберіть найбільш зручний спосіб:
- наберіть *111*1*xxxxxxxxxxxxxx*380xxxxxxxxx#кнопка виклику, де xxxxxxxxxxxxxx – код поповнення, 380xxxxxxxxx – номер телефону абонента, рахунок якого ви поповнюєте АБО:
- подзвоніть 111 (безкоштовно) та слідуйте підказкам автовідповідача
Безготівковим розрахунком
Ви можете провести оплату за допомогою банківського переказу з вашого особистого рахунку на банківський рахунок lifecell, вказаний нижче:
- IBAN UA443510050000026004878929824 в АТ «УкрСиббанк»
Ваш рахунок буде поповнено того ж дня!
ТОВ «Астеліт» не несе відповідальності за своєчасне зарахування коштів, сплачених з використанням некоректно заповнених платіжних документів, тому, будь ласка, уважно перевіряйте правильність їх заповнення під час здійснення операцій з внесення платежів.
Що таке «життєвий цикл» абонентського номеру?
«Життєвий цикл» абонентського номеру – це період з моменту активації SIM-картки за певним номером в мережі, початку надання послуг за номером та до часу остаточного припинення надання послуг за останнім. Після закінчення «життєвого циклу» стартовий (початковий) пакет з таким же номером (але з іншою SIM-карткою) знову випускається в обіг (надається до реалізації) або такий номер пропонується абонентам до підключення іншим чином.
Кожний абонентський номер може мати декілька «життєвих циклів». Впродовж різних «життєвих циклів» користувачами номеру є, як правило, різні особи. Чинне законодавство України не містить заборони надання в користування абонентських номерів, які раніше використовувалися іншими особами.
Починаючи користуватися абонентським номером (в т. ч., активуючи SIM-картку в мережі lifecell) абонент повинен мати на увазі, що раніше такий номер міг використовуватись іншою особою. У разі припинення надання послуг за абонентським номером з будь-яких причин (в т. ч., у разі відмови від отримання послуг безпосередньо абонентом), такий номер згодом може бути надано в користування іншій особі.
Оператор залишає за собою право самостійно визначати період з моменту закінчення попереднього «життєвого циклу» та до часу випуску в обіг нової SIM-картки з таким же номером (пропозиції абонентам отримувати послуги за таким номером).
Які строки та умови надання послуг?
Ви маєте можливість здійснювати та отримувати дзвінки, надсилати або приймати SMS, користуватись Інтернетом та іншими послугами впродовж 365 днів з моменту активації стартового пакету та впродовж 180 днів з моменту активації будь-якого акційного стартового пакету.
Як часто можна замінювати тарифний план?
Тарифний план можна замінювати два рази протягом доби.