Питання в категорії

 
Як часто можна замінювати тарифний план?

Як часто можна замінювати тарифний план?

Тарифний план можна замінювати один раз протягом доби.

 
Які спільноти lifecell у соціальних мережах є офіційними?

Які спільноти lifecell у соціальних мережах є офіційними?

Офіційні спільноти lifecell є у найпопулярніших соціальних мережах:

Facebook facebook.com/lifeua

Twitter twitter.com/lifeua

YouTube youtube.com/lifeboyua

Google+ plus.google.com/+lifeua


Приєднуйтесь до них і дізнавайтесь найсвіжіші новини та цікаву інформацію, беріть участь у розіграшах призів та багато іншого.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Умови використання бонусного рахунку

Умови використання бонусного рахунку

Детальні умови використання бонусного рахунку дивіться тут.

 
Які строки та умови надання послуг?

Які строки та умови надання послуг?

Ви маєте можливість здійснювати та отримувати дзвінки, надсилати або приймати SMS, MMS, користуватись Інтернетом та іншими послугами впродовж 365 днів з моменту активації стартового пакету та впродовж 180 днів з моменту активації будь-якого акційного стартового пакету.

Кожне поповнення рахунку на 10 гривень та більше одним платежем продовжує можливість здійснювати та отримувати дзвінки, SMS, MMS та користуватись іншими послугами протягом 365 днів.

Поповнення основного рахунку на суму до 10 грн не впливає на строки надання телекомунікаційних послуг.
Після закінчення строку 365 днів впродовж наступних 30 днів ви можете поповнити рахунок на суму від 10 грн одним платежем і поновити, таким чином, можливість здійснювати та отримувати дзвінки на 365 днів. За відсутності поповнення у вказаний строк обслуговування по абонентському номеру твоєї sim-карти остаточно припиняється.

Мінімальній строк дії тарифного плану становить сім календарних днів з моменту запуску. Мінімальний строк дії тарифного плану автоматично продовжується до моменту прийняття оператором рішення про недоцільність його продовження. Зміна умов тарифного плану можлива виключно у випадках та у порядку, передбаченому чинним законодавством. Про зміну умов тарифного плану абоненти повідомляються додатково. У випадку змін умов тарифного плану оператор оприлюднює такі зміни у засобах масової інформації та/або на своєму веб-сайті за сім календарних днів до моменту їх запровадження.

 
Поповнення готівкою або безготівковим розрахунком

Поповнення готівкою або безготівковим розрахунком

Готівкою
Ти маєш можливість поповнити свій або будь-чий абонентський рахунок life:) готівкою в таких місцях:

  • У відділеннях та філіях банків
  • У банкоматах
  • У партнерських мережах терміналів
  • У ексклюзивних магазинах life:).

Правила поповнення рахунку:

Щоб поповнити рахунок за допомогою картки поповнення або електронного ваучера:

  • набери з твого телефону *111*, введи код поповнення рахунку та знак # і натисни кнопку виклику
  • або зателефонуй з твого телефону на номер 111 (безкоштовно) і дотримуйся вказівок автовідповідача,
  • або зайди у life:) меню твого телефону, вибери пункт Поповнення (Popovnennya) та введи код поповнення рахунку.

Для поповнення номера іншого абонента life:) обери найбільш зручний для тебе спосіб:

  • набери *111*1*xxxxxxxxxxxxxx*380xxxxxxxxx#кнопка виклику, де xxxxxxxxxxxxxx – код поповнення, 380xxxxxxxxx – номер телефону абонента, рахунок якого ти поповнюєш АБО:
  • подзвони 111 (безкоштовно) та слідуй підказкам автовідповідача

Безготівковим розрахунком


Ти можеш провести оплату за допомогою банківського переказу з твого особистого рахунку на банківський рахунок lifecell, вказаний нижче:

  • IBAN UA443510050000026004878929824 в АТ «УкрСиббанк»

Твій рахунок буде поповнено того ж дня!


ТОВ «Астеліт» не несе відповідальності за своєчасне зарахування коштів, сплачених з використанням некоректно заповнених платіжних документів, тому, будь ласка, уважно перевіряй правильність їх заповнення під час здійснення операцій з внесення платежів.


 

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту