Питання в категорії

 
Як часто можна замінювати тарифний план?

Як часто можна замінювати тарифний план?

Тарифний план можна замінювати один раз протягом доби.

 
Умови використання бонусного рахунку

Умови використання бонусного рахунку

Детальні умови використання бонусного рахунку дивіться тут.

 
Які строки та умови надання послуг?

Які строки та умови надання послуг?

Ви маєте можливість здійснювати та отримувати дзвінки, надсилати або приймати SMS, MMS, користуватись Інтернетом та іншими послугами впродовж 365 днів з моменту активації стартового пакету та впродовж 180 днів з моменту активації будь-якого акційного стартового пакету.

Кожне поповнення рахунку на 10 гривень та більше одним платежем продовжує можливість здійснювати та отримувати дзвінки, SMS, MMS та користуватись іншими послугами протягом 365 днів.

Поповнення основного рахунку на суму до 10 грн не впливає на строки надання телекомунікаційних послуг.
Після закінчення строку 365 днів впродовж наступних 30 днів ви можете поповнити рахунок на суму від 10 грн одним платежем і поновити, таким чином, можливість здійснювати та отримувати дзвінки на 365 днів. За відсутності поповнення у вказаний строк обслуговування по абонентському номеру твоєї sim-карти остаточно припиняється.

Мінімальній строк дії тарифного плану становить сім календарних днів з моменту запуску. Мінімальний строк дії тарифного плану автоматично продовжується до моменту прийняття оператором рішення про недоцільність його продовження. Зміна умов тарифного плану можлива виключно у випадках та у порядку, передбаченому чинним законодавством. Про зміну умов тарифного плану абоненти повідомляються додатково. У випадку змін умов тарифного плану оператор оприлюднює такі зміни у засобах масової інформації та/або на своєму веб-сайті за сім календарних днів до моменту їх запровадження.

 
Які спільноти lifecell у соціальних мережах є офіційними?

Які спільноти lifecell у соціальних мережах є офіційними?

Офіційні спільноти lifecell є у найпопулярніших соціальних мережах:

Facebook – facebook.com/lifecellua

Twitter – twitter.com/lifecellua

YouTube – youtube.com/lifeboyua

Instagram – instagram.com/lifecellua


Приєднуйтесь до них і дізнавайтесь найсвіжіші новини та цікаву інформацію, беріть участь у розіграшах призів та багато іншого.

Чи відповіли ми на ваше питання?
 
Поповнення готівкою або безготівковим розрахунком

Поповнення готівкою або безготівковим розрахунком

Готівкою
Ви маєте можливість поповнити свій або будь-чий абонентський рахунок lifecell готівкою в таких місцях:

  • У відділеннях та філіях банків
  • У банкоматах
  • У партнерських мережах терміналів
  • У ексклюзивних магазинах lifecell.

Правила поповнення рахунку:

Щоб поповнити рахунок за допомогою картки поповнення або електронного ваучера:

  • наберіть з вашого телефону *111*, введіть код поповнення рахунку та знак # і натисніть кнопку виклику
  • або зателефонуйте з вашого телефону на номер 111 (безкоштовно) і дотримуйтесь вказівок автовідповідача,
  • або зайдіть у lifecell меню вашого телефону, виберіть пункт Поповнення (Popovnennya) та введіть код поповнення рахунку.

Для поповнення номера іншого абонента lifecell оберіть найбільш зручний спосіб:

  • наберіть *111*1*xxxxxxxxxxxxxx*380xxxxxxxxx#кнопка виклику, де xxxxxxxxxxxxxx – код поповнення, 380xxxxxxxxx – номер телефону абонента, рахунок якого ви поповнюєте АБО:
  • подзвоніть 111 (безкоштовно) та слідуйте підказкам автовідповідача

Безготівковим розрахунком


Ви можете провести оплату за допомогою банківського переказу з вашого особистого рахунку на банківський рахунок lifecell, вказаний нижче:

  • IBAN UA443510050000026004878929824 в АТ «УкрСиббанк»

Ваш рахунок буде поповнено того ж дня!


ТОВ «Астеліт» не несе відповідальності за своєчасне зарахування коштів, сплачених з використанням некоректно заповнених платіжних документів, тому, будь ласка, уважно перевіряйте правильність їх заповнення під час здійснення операцій з внесення платежів.


 
Що таке «життєвий цикл» абонентського номеру?

Що таке «життєвий цикл» абонентського номеру?

«Життєвий цикл» абонентського номеру – це період з моменту активації SIM-картки за певним номером в мережі, початку надання послуг за номером та до часу остаточного припинення надання послуг за останнім. Після закінчення «життєвого циклу» стартовий (початковий) пакет з таким же номером (але з іншою SIM-карткою) знову випускається в обіг (надається до реалізації) або такий номер пропонується абонентам до підключення іншим чином.


Кожний абонентський номер може мати декілька «життєвих циклів». Впродовж різних «життєвих циклів» користувачами номеру є, як правило, різні особи. Чинне законодавство України не містить заборони надання в користування абонентських номерів, які раніше використовувалися іншими особами.


Починаючи користуватися абонентським номером (в т. ч., активуючи SIM-картку в мережі lifecell) абонент повинен мати на увазі, що раніше такий номер міг використовуватись іншою особою. У разі припинення надання послуг за абонентським номером з будь-яких причин (в т. ч., у разі відмови від отримання послуг безпосередньо абонентом), такий номер згодом може бути надано в користування іншій особі.


Оператор залишає за собою право самостійно визначати період з моменту закінчення попереднього «життєвого циклу» та до часу випуску в обіг нової SIM-картки з таким же номером (пропозиції абонентам отримувати послуги за таким номером).

Чи відповіли ми на ваше питання?
 

Текст помилки

Коментар

Відправити відмінити
Ви вибрали занадто багато тексту